Dit was wel een verlies-verlies-verlies ja, maar dit is de grootste.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:18 schreef Salina het volgende:
Geen zinin in China en USA.
Eigenlijk ook niet in FRA.
Hier was geen sympathieke winnaar mogelijk. China, de VS of het gastland met de 3000e medaille.quote:
Dan was ik toch voor Frankrijk gegaanquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier was geen sympathieke winnaar mogelijk. China, de VS of het gastland met de 3000e medaille.
Van deze drie is China toch wel het minst.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier was geen sympathieke winnaar mogelijk. China, de VS of het gastland met de 3000e medaille.
Die kan de hand schudden met Kiraquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:18 schreef wimderon het volgende:
De laatste meters van Manaudou leken op die van Eric Moussambani.
Hij had een goed eindschot inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:19 schreef Salina het volgende:
Tja, iemand ald Pang gaat ook als een kogel natuurlijk.
Frankrijk als de minst slechte dan maarquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kun je dit 1-op-1 naast een individuele race leggen?quote:
Geen man met de hamerquote:
Je kunt hem ook vier keer een beetje aan zetten ipv één keer full retard, maar ach.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:21 schreef -XOR- het volgende:
Chineesjes zijn wel zo slim dat ze alleen de turbo aanzetten als het echt even nodig is.
Nee, maar snelste split ooit was 46.06 van Jason Lezakquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Kun je dit 1-op-1 naast een individuele race leggen?
Alsof Bol 47.5 zou splittenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Kun je dit 1-op-1 naast een individuele race leggen?
Waarom kun je dat eigenlijk niet vergelijken? Kan hij sneller reageren omdat hij weet wanneer de ander aan zal tikken?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar snelste split ooit was 46.06 van Jason Lezak
Ze moeten hun turbo nog een beetje tweaken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt hem ook vier keer een beetje aan zetten ipv één keer full retard, maar ach.
Ja overname tijden mogen zelfs -0,03 zijn terwijl je vanuit stilstand op z'n snelst misschien 0,55-0,70 zijnquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Waarom kun je dat eigenlijk niet vergelijken? Kan hij sneller reageren omdat hij weet wanneer de ander aan zal tikken?
Keurig allemaal langzamer dan je mag verwachten. Nou ja, Pijnenburg misschien precies waar je hem op inschatte.quote:
uiteindelijk dus niet eens de allerbeste split die je kunt verwachten als je 46.40 kunt zwemmen individueelquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja overname tijden mogen zelfs -0,03 zijn terwijl je vanuit stilstand op z'n snelst misschien 0,55-0,70 zijn
Duncan Scott heeft iets van 46,16 neergezet ooitquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:30 schreef Burnett het volgende:
45.92!
Wat was de snelste eigenlijk zonder die 2009 drijfpakken?
Ik zit klaar voor de 59,99 puur om mondjes te snoeren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:33 schreef Pino112 het volgende:
De Waard gaat ook gewoon boven de minuut zwemmen, dus dit wordt gewoon helemaal niks.
NoT WhAt i CaMe FoR
quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Wiffen![]()
"Ik moet het openwater nog doen, vrijdag moet ik in de Seine zwemmen, dus ik ga nu feestvieren en proberen daar niet aan te denken."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |