SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh RemcoPut these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Demarrages!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Het is koers.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Madouas is al een paar keer aan het springen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wel leuk hoe snel het gaat, van die voorsprong van 13 minuten is nu alweer een halve minuut af.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Bouglas!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kast GLEB.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Een groepje van vier is weggereden uit het peloton, voor de mensen die om wat voor reden dan ook niet kijken.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
In ieder geval een wat serieuzere groep.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een groepje van vier is weggereden uit het peloton, voor de mensen die om wat voor reden dan ook niet kijken.![]()
Daar zitten wel 2 redelijke renners bijquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een groepje van vier is weggereden uit het peloton, voor de mensen die om wat voor reden dan ook niet kijken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
De zeer fraaie Côte des Mesnuls.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Peloton wel weer helemaal stilgevallen. 14 minuten voor de koplopers, tegen de tijd dat ik klaar ben met typen zijn het er misschien wel 15.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een groepje van vier is weggereden uit het peloton, voor de mensen die om wat voor reden dan ook niet kijken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ah dat lijkt me ook niet gevaarlijk maar die kun je geen 15 minuten gevenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Die rijden er nu dan ook tussen, op 11 minuten van de koplopers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah dat lijkt me ook niet gevaarlijk maar die kun je geen 15 minuten gevenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Die hebben hun medailles al, de OS van Van Aert en Evenepoel zijn al een groot succes, die kunnen dus veel langer blijven bluffen.quote:The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ik zie Hoole in 2e positie, maar geen idee welk land er op kop rijdt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
MVDP is de topfavoriet.quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat zou echt wel de grootste wielergrap ever zijn. Dat een Rwandees, een Thai, ugandees en nog een paar anderen strijden om goud omdat de rest gedubbeld werdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:15 schreef Faraday01 het volgende:
Geldt nog steeds dat gelapten voor het finalerondje eruit gehaald worden?
We zitten op een kwartier
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Karsten en Jeroen lachen de tatoeage van Viviani uit.
Plan AHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Och DarlingIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Tarling mag zo weer aan de auto gaan hangen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Plan Bettiol ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Kan ik hieruit opmaken dat Bennati geen Plan B heeft?![]()
Karl en Jose ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karsten en Jeroen lachen de tatoeage van Viviani uit.
Plan AIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja, daarom is 'ie hier in de wegrit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Doet Viviani nog wat op de baan deze OS?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wat doet die Marokkaan?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Jeroen gaat nu een Cappuccino maken/halen, dus ja.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
(top)favoriet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, daarom is 'ie hier in de wegrit.![]()
Een van de favorieten, met wat andere gasten als Iuri Leitao, Aaron Gate denk ik. Met de thuisbonus is Benjamin Thomas m.i. de te kloppen man.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Lang hebben ze het niet volgehoudenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die hebben hun medailles al, de OS van Van Aert en Evenepoel zijn al een groot succes, die kunnen dus veel langer blijven bluffen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Bjerg is flink aan het knallen nu.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja leuk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die probeert de overwinning te stelen![]()
Zeker voor een wegrennerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Opzeeland is echt een heel rare achternaam.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Oh, de Belg is weer live.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Karrel is nu aan het goedpraten dat hij zichzelf als een mongool heeft gedragen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Gaat dat over de tijdrit vorige week?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel is nu aan het goedpraten dat hij zichzelf als een mongool heeft gedragen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Lol, totaal niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:44 schreef JopJuh het volgende:
Viviani zie ik zo nog wel top 5 rijden![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Exact.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat dat over de tijdrit vorige week?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Han Koek noemt het een kopgroep van Exoten.
En jezus wat een bakkes heeft die vent inmiddels. Alsof er een strijkijzer overheen is gegaan.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hanlul is zelf een exoot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:54 schreef Slobeend het volgende:
Hancock heeft het over een kopgroep van exoten @:rellende_rotscholierHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Pik je dit, @Koffieplanter ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor een bepaalde user hier.![]()
Karsten ook alquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:54 schreef Slobeend het volgende:
Hancock heeft het over een kopgroep van exoten @:rellende_rotscholier![]()
BELGEDquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:50 schreef AllesKaputt het volgende:
Karrel en Jose zitten alcoholisme goed te praten hahaha![]()
Ga eens naar de kapper goorlap.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Karrel en José bespreken lachend de tik die pispot Van Gils uitdeelde aan Bouglas.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hoe moet je het dan noemen, kopgroep van Afrikaantjes krijg je ook problemen mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
En jezus wat een bakkes heeft die vent inmiddels. Alsof er een strijkijzer overheen is gegaan.![]()
Gewoon een kopgroep, zoals eigenlijk altijd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe moet je het dan noemen, kopgroep van Afrikaantjes krijg je ook problemen mee.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Is Andy de nieuwe Hannes?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Slaaf Tiesj ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:56 schreef Bugno3 het volgende:
Slaaf Daan luistert wel. Benieuwd hoe snel die er af wappert.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Met Koos aan het roer is de tegenstand vissenvoer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is mannenbondscoach beter dam die bij de vrouwen, want die laatste snapt er vrij weinig van...Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Scheefpoeper in beeld.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Koos Grandioos!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is mannenbondscoach beter dam die bij de vrouwen, want die laatste snapt er vrij weinig van...You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
JEROMEHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Eenlingen, renners uit mindere landenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe moet je het dan noemen, kopgroep van Afrikaantjes krijg je ook problemen mee.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Oh, daar is 'm.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hoezo is dat mountainbike vrouwtje nou weer de vriendin van Van Baarle?
Die was toch van Absalon?pindazakje![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Stukje homewrecker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Die was toch van Absalon?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Er zijn heel veel Remco Evenepoelstukken.
- Bart de BeckerHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Anno 2024 schijn je van partner te kunnen wisselen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Die was toch van Absalon?![]()
Dit is geil!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anno 2024 schijn je van partner te kunnen wisselen.
@de_boswachterpindazakje![]()
Vrouw van Alaphulippe is ook geswitchtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Die was toch van Absalon?![]()
Stukje swingersquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Vrouw van Alaphulippe is ook geswitcht![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik had het idee dat Bert al redelijk in de olie zat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:03 schreef Dutch_view het volgende:
Je noemt geen buitenlanders, enkel BELGENHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dylan zat eerst in een driehoeksverhouding met Floortje Mackaij toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Die was toch van Absalon?The owls are not what they seem![]()
Zijn schmink op zijn wang of wat het ook was, was ook al helemaal uitgelopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Bert al redelijk in de olie zat.![]()
Het gaat over broodje van Karsten gemaakt door Alice (dat je op zijn Engels uit spreekt), met pesto, carpaccio en misschien quinoa.
Ik heb het idee dat er nog niet veel in de koers gebeurd.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Die ken ik niet, is dat de zus van Roy?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:04 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dylan zat eerst in een driehoeksverhouding met Floortje Mackaij toch?pindazakje![]()
Eerst met Lennard Hofstede toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:04 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dylan zat eerst in een driehoeksverhouding met Floortje Mackaij toch?![]()
Geen enkel kritisch geluid bij Karrel over de dopingpakkende Shari Bossuyt.The owls are not what they seem![]()
Inderdaad, en Zjosee vond het ook al meer dan terecht dat ze zou terugkomenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:06 schreef DiegoFuser het volgende:
Geen enkel kritisch geluid bij Karrel over de dopingpakkende Shari Bossuyt.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Alain Philippe.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
![]()
Renster van Movistar, volgens mij nu samen met Sam Oomen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die ken ik niet, is dat de zus van Roy?
Morgen zullen we van Ruben wel de actuele relatiestatus van iedere renster te horen krijgen.The owls are not what they seem![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Er zijn mensen voor minder op de brandstapel gegooid.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:13 schreef Dutch_view het volgende:
Ik maak even een uitstapje naar het surfen / zeilenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
GLEB
Rellende_Rotscholier
![]()
Papa Evenepoel bij de Scheefpoeper, daar zaten we echt op te wachten.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Remco klinkt wel echt precies hetzelfde, duidelijk niet van de melkboer.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
De wielerbaan in beeld, ja!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Karsten lacht Jeroen uit.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Tissues liggen hopelijk klaar onder de stoel van Karl.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
VINOHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zat Vino de tasjes bij de bevoorrading uit te delen?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:39 schreef Felagund het volgende:
Zat Vino de tasjes bij de bevoorrading uit te delen?![]()
![]()
Het wordt lastig voor de koplopers.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ah we gaan zo wel los[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weer een reden waarom deze sport dubieus zal blijven. Dit soort bedriegers moet je er ver weg van houden wil je ooit geloofwaardig worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:39 schreef Felagund het volgende:
Zat Vino de tasjes bij de bevoorrading uit te delen?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Genoteerd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Weer een reden waarom deze sport dubieus zal blijven. Dit soort bedriegers moet je er ver weg van houden wil je ooit geloofwaardig worden.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Tja, dat geldt wel meer voor sporten, o.a. ook voetbal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Weer een reden waarom deze sport dubieus zal blijven. Dit soort bedriegers moet je er ver weg van houden wil je ooit geloofwaardig worden.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Het is nog steeds niet te laat om Vollering te vervangen.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En Van Dijk. Of is dat laatste al gedaan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet te laat om Vollering te vervangen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Van Dijk. Of is dat laatste al gedaan?
LOESEDHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Straks even kijken naar rennende vrouwen, alwaar de wereldrecords van de tot haar nek gevulde Flo-Jo nog steeds prominent staan.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Al denk ik wel dat Van Dijk de rol van Hoole op zich kan nemen. De eerste uren in je eentje op kop brommeren moet geen probleem zijn. Dat Vollering daarna het karretje van Vos en Wiebes in de poep gaat rijden is een ander verhaal.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Usain Bolt, de enige Jamaicaan die nooit doping heeft gebruikt. Toevallig drie keer sneller dan zijn doperende landgenoten. Wat een talent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Straks even kijken naar rennende vrouwen, alwaar de wereldrecords van de tot haar nek gevulde Flo-Jo nog steeds prominent staan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ongeloofwaardige prestaties in OS ongeloofwaardig noemen is "toxisch", begreep ik laatst in het roei-topic.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Usain Bolt, de enige Jamaicaan die nooit doping heeft gebruikt. Toevallig drie keer sneller dan zijn doperende landgenoten. Wat een talent.![]()
Nog 60 kilometer tot de lokale ronden geloof ik, dus het mag op zich best wel gaan gebeuren nu.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
CHUTEHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hirschchute!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Announce Manon Veenstra.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet te laat om Vollering te vervangen.![]()
Vraag me af hoelang het nog duurt voor dat vast nog wel eens uit komt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Usain Bolt, de enige Jamaicaan die nooit doping heeft gebruikt. Toevallig drie keer sneller dan zijn doperende landgenoten. Wat een talent.![]()
Liever niet, rij Mathieu maar lekker richting de finish.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Nog 60 kilometer tot de lokale ronden geloof ik, dus het mag op zich best wel gaan gebeuren nu.![]()
Wij WLR's doen daar niet zo moeilijk over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ongeloofwaardige prestaties in OS ongeloofwaardig noemen is "toxisch", begreep ik laatst in het roei-topic.![]()
100% kans op drama en tranen jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al denk ik wel dat Van Dijk de rol van Hoole op zich kan nemen. De eerste uren in je eentje op kop brommeren moet geen probleem zijn. Dat Vollering daarna het karretje van Vos en Wiebes in de poep gaat rijden is een ander verhaal.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Die moest pissen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:55 schreef Abrikozentaart het volgende:
Volgens mij ligt van Baarle achteropPut these foolish ambitions to rest.![]()
Hij was ook een kop groter en een schouder breder dan zijn landgenoten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Usain Bolt, de enige Jamaicaan die nooit doping heeft gebruikt. Toevallig drie keer sneller dan zijn doperende landgenoten. Wat een talent.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als het Demi achter een ongenaakbare Vos is, heb ik daar totaal geen problemen mee!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
100% een juichende Nederlandse over de finish die niet goed heeft opgelet.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dus hij zat ook nog aan de groeihormonen zeg je?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij was ook een kop groter en een schouder breder dan zijn landgenoten.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Iedere sporter die erboven uitsteekt zit zwaar aan de doping en de rest nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
![]()
Vollering die door rijdt met Lotte en er wordt uitgesprint, je kan het scenario nu al uittekenen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al denk ik wel dat Van Dijk de rol van Hoole op zich kan nemen. De eerste uren in je eentje op kop brommeren moet geen probleem zijn. Dat Vollering daarna het karretje van Vos en Wiebes in de poep gaat rijden is een ander verhaal.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Weet je wie volgens Adrie van der Poel ook aan de groeihormonen zat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus hij zat ook nog aan de groeihormonen zeg je?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Tot zover Manizabayo. Niet zijn parcours natuurlijk, een pure klimmer!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hij was gewoon de eens-in-een-generatie complete sprinter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus hij zat ook nog aan de groeihormonen zeg je?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nee, bij atletiek is het dus juist andersom. Iedereen werd betrapt, behalve Bolt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iedere sporter die erboven uitsteekt zit zwaar aan de doping en de rest nietHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Powell was maar klein stukje kleiner.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij was ook een kop groter en een schouder breder dan zijn landgenoten.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
De nooit ademende Wout!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet je wie volgens Adrie van der Poel ook aan de groeihormonen zat?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Vollering heeft wellicht genoeg hekel aan Kopecky zodat ze lekker in het wiel gaat zitten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vollering die door rijdt met Lotte en er wordt uitgesprint, je kan het scenario nu al uittekenen.![]()
Ik hoop op een duo-sprint met MVP en WVA als finish zoals bij de RVV 2020ik ben gek op abrikozentaart en Zelda![]()
Wout gaat er keihard afgereden worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik hoop op een duo-sprint met MVP en WVA als finish zoals bij de RVV 2020![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
De tortelduifjes.quote:
Rellende_Rotscholier
![]()
Die doen het samen, ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:02 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ruben en Ine zouden die het samen gedaan hebben?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Is de Paus katholiek?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:02 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ruben en Ine zouden die het samen gedaan hebben?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Tokkie Wiebes genoemd.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dan houden de Belgen en Denen ook de benen stil. En dan wint een exootquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Waarom rijden WIJ? Laat de Belgjes het maar opknappen!ik ben gek op abrikozentaart en Zelda![]()
Voor die eventuele medaille juichen we NIETquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
De Belgen hebben ook zo hun bedenkingen bij Vollering.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wij staan volledig achter Vos.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Voor die eventuele medaille juichen we NIETHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wie is die chick?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bujzonder onsympathiek vrouw is hetquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Belgen hebben ook zo hun bedenkingen bij Vollering.![]()
Over wie gaat ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:02 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ruben en Ine zouden die het samen gedaan hebben?![]()
Oh god dan krijg je ook Merijn nog voor de kiezenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Waarom kijken jullie Sporza?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ben nog altijd blij dat ze haar bij de NOS hebben weggepestquote:ik ben gek op abrikozentaart en Zelda![]()
Goed verhaal van Karsten.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
We beginnen aan een vierluik van klimmetjes. Interessante fase wellicht, misschien.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Omdat de NOS knollensport uitzendt?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
HBO Max een optie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de NOS knollensport uitzendt?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik kijk ontzettend uit naar de hatewatch morgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Bujzonder onsympathiek vrouw is hetHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zin in een ziedende Robbe Ghysquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:08 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Die mag los bij het baanwielrennen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik zie de Eiffeltorenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ze staan in Parijs als ik zo de achtergrond bekijk<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Is het niet Las Vegas?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ze staan in Parijs als ik zo de achtergrond bekijkleven zoals het leven is![]()
Loopt achter.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Daar kijk ik atletiek, badminton, tennis en tafeltennis.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Totale thuisisolatiegenotquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar kijk ik atletiek, badminton, tennis en tafeltennis.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Novak Domen!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nog steeds bijzonder weinig gebeurd.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
ik heb toch maar even HBO Max genomen om Jeroen en Karsten te kunnen horen de hele dag zonder reclameMja![]()
Blij zijn met grensoverschrijdend gedrag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Ben nog altijd blij dat ze haar bij de NOS hebben weggepest![]()
![]()
Dat belooft veelquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog steeds bijzonder weinig gebeurd.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Niet nodig, wordt getraind door het fenomeen Sola.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie zich volgend jaar helemaal volstopt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
#metooquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Ben nog altijd blij dat ze haar bij de NOS hebben weggepest![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Andre mag er onderhand ook wel aan gaan beginnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het tijd voor een aanval genre Ben Healy.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Moet hij wetenquote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
die mannen voorop zijn wel echt slecht, die hebben ze straks bij de eerste demarrage van de groten al te pakkenMja![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Bij de entree op het lokale circuit, alleen kwam die entree een stuk eerder dan nu. En daar had je met het vele draaien en keren ook echt een goede reden om er vroeg aan te beginnen. Nu ook wel, alleen duurt het langer voor je het circuit bereikt.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
De Hongkonger ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:18 schreef Hyaenidae het volgende:
LOL die Afrikaan rijdt gewoon op bananen uit z'n achterzak ipv gelletjes![]()
Ja en jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Ruben heeft een open relatie of gaat vreemd bij de vleet?![]()
Jij hebt duidelijk nog nooit een stuk pleisterwerk van Patrick gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:23 schreef Dutch_view het volgende:
Karrel ziet in Patrick Evenepoel een soort halfgod.![]()
Scheefpoeperquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Ruben heeft een open relatie of gaat vreemd bij de vleet?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Eljero is ziedend.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Eljero is woedend dat een Griek van amateurniveau niet vol meedraait.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dronken lage landers.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ho ho, wat meer respect voor Burgos graag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Eljero is woedend dat een Griek van amateurniveau niet vol meedraait.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Daar gaat Bouglas.
Kagimu er nog bij, Oeganda boven.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Een Griek die zich eraf laat rijden door o.a. een Oegandees, tsjonge.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Charles
De Grieken hebben toch nooit goede wielrenners gehad. Die Griek van Euskaltel tel ik niet mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:28 schreef Falco het volgende:
Een Griek die zich eraf laat rijden door o.a. een Oegandees, tsjonge.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Madouas!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Healy mee.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |