SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh RemcoPut these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Demarrages!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Het is koers.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Madouas is al een paar keer aan het springen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wel leuk hoe snel het gaat, van die voorsprong van 13 minuten is nu alweer een halve minuut af.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Bouglas!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kast GLEB.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Een groepje van vier is weggereden uit het peloton, voor de mensen die om wat voor reden dan ook niet kijken.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
In ieder geval een wat serieuzere groep.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een groepje van vier is weggereden uit het peloton, voor de mensen die om wat voor reden dan ook niet kijken.![]()
Daar zitten wel 2 redelijke renners bijquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een groepje van vier is weggereden uit het peloton, voor de mensen die om wat voor reden dan ook niet kijken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
De zeer fraaie Côte des Mesnuls.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Peloton wel weer helemaal stilgevallen. 14 minuten voor de koplopers, tegen de tijd dat ik klaar ben met typen zijn het er misschien wel 15.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een groepje van vier is weggereden uit het peloton, voor de mensen die om wat voor reden dan ook niet kijken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ah dat lijkt me ook niet gevaarlijk maar die kun je geen 15 minuten gevenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Die rijden er nu dan ook tussen, op 11 minuten van de koplopers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah dat lijkt me ook niet gevaarlijk maar die kun je geen 15 minuten gevenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Die hebben hun medailles al, de OS van Van Aert en Evenepoel zijn al een groot succes, die kunnen dus veel langer blijven bluffen.quote:The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ik zie Hoole in 2e positie, maar geen idee welk land er op kop rijdt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
MVDP is de topfavoriet.quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat zou echt wel de grootste wielergrap ever zijn. Dat een Rwandees, een Thai, ugandees en nog een paar anderen strijden om goud omdat de rest gedubbeld werdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:15 schreef Faraday01 het volgende:
Geldt nog steeds dat gelapten voor het finalerondje eruit gehaald worden?
We zitten op een kwartier
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Karsten en Jeroen lachen de tatoeage van Viviani uit.
Plan AHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Och DarlingIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Tarling mag zo weer aan de auto gaan hangen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Plan Bettiol ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Kan ik hieruit opmaken dat Bennati geen Plan B heeft?![]()
Karl en Jose ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karsten en Jeroen lachen de tatoeage van Viviani uit.
Plan AIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja, daarom is 'ie hier in de wegrit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Doet Viviani nog wat op de baan deze OS?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wat doet die Marokkaan?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Jeroen gaat nu een Cappuccino maken/halen, dus ja.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
(top)favoriet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, daarom is 'ie hier in de wegrit.![]()
Een van de favorieten, met wat andere gasten als Iuri Leitao, Aaron Gate denk ik. Met de thuisbonus is Benjamin Thomas m.i. de te kloppen man.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Lang hebben ze het niet volgehoudenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die hebben hun medailles al, de OS van Van Aert en Evenepoel zijn al een groot succes, die kunnen dus veel langer blijven bluffen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Bjerg is flink aan het knallen nu.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja leuk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die probeert de overwinning te stelen![]()
Zeker voor een wegrennerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Opzeeland is echt een heel rare achternaam.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Oh, de Belg is weer live.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Karrel is nu aan het goedpraten dat hij zichzelf als een mongool heeft gedragen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Gaat dat over de tijdrit vorige week?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel is nu aan het goedpraten dat hij zichzelf als een mongool heeft gedragen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Lol, totaal niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:44 schreef JopJuh het volgende:
Viviani zie ik zo nog wel top 5 rijden![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Exact.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat dat over de tijdrit vorige week?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Han Koek noemt het een kopgroep van Exoten.
En jezus wat een bakkes heeft die vent inmiddels. Alsof er een strijkijzer overheen is gegaan.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hanlul is zelf een exoot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:54 schreef Slobeend het volgende:
Hancock heeft het over een kopgroep van exoten @:rellende_rotscholierHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Pik je dit, @Koffieplanter ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor een bepaalde user hier.![]()
Karsten ook alquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:54 schreef Slobeend het volgende:
Hancock heeft het over een kopgroep van exoten @:rellende_rotscholier![]()
BELGEDquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:50 schreef AllesKaputt het volgende:
Karrel en Jose zitten alcoholisme goed te praten hahaha![]()
Ga eens naar de kapper goorlap.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Karrel en José bespreken lachend de tik die pispot Van Gils uitdeelde aan Bouglas.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hoe moet je het dan noemen, kopgroep van Afrikaantjes krijg je ook problemen mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Han Koek noemt het een kopgroep van Exoten.
En jezus wat een bakkes heeft die vent inmiddels. Alsof er een strijkijzer overheen is gegaan.![]()
Gewoon een kopgroep, zoals eigenlijk altijd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe moet je het dan noemen, kopgroep van Afrikaantjes krijg je ook problemen mee.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Is Andy de nieuwe Hannes?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Slaaf Tiesj ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:56 schreef Bugno3 het volgende:
Slaaf Daan luistert wel. Benieuwd hoe snel die er af wappert.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Met Koos aan het roer is de tegenstand vissenvoer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is mannenbondscoach beter dam die bij de vrouwen, want die laatste snapt er vrij weinig van...Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Scheefpoeper in beeld.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Koos Grandioos!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is mannenbondscoach beter dam die bij de vrouwen, want die laatste snapt er vrij weinig van...You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
JEROMEHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Eenlingen, renners uit mindere landenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe moet je het dan noemen, kopgroep van Afrikaantjes krijg je ook problemen mee.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Oh, daar is 'm.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |