Wat sneu. Wat deed het met haar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn katje ging dus bizar slecht op Solensia. Al had ik wel thuis mogen prikken
Maar niks gezegd is ook zo… kaalquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat sneu. Wat deed het met haar?
Vind het geen spoiler
Ze krabte zich helemaal open, dus iig heel veel jeuk. Ik had het idee dat ze ook meer klachten had, maar met een kap op is ze ook al het allerzieligste katje van de hele wereld, dus dat was lastig uit te vogelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat sneu. Wat deed het met haar?
Vind het geen spoiler
Knoflook in een heel klein beetje water doen en aan de kook brengen. Water en knoflook in je tzatziki doen. Meer knoflooksmaak, maar geen nasmaakquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:43 schreef Yinny het volgende:
Buren gingen op vakantie...om 7 uur luid gepraat precies onder open raam...![]()
Vannacht slechts 4 muggen doodgemaakt...
Gisteren tzatziki gemaakt en ik heb een ontzettende knoflook nasmaak nu.
Ik heb al een paar dagen zin in gebakken sliptong, dus straks naar de markt om vis te kopen. En een paar stempels scoren met kind voor zijn Vakantiepaspoort. Ik vind het leuker dan kind
quote:Een Russische rechtbank heeft de verkoop van toiletpapier met het decor van een biljet van 1000 Roebel verboden. Met dit toiletpapier zouden religieuze gevoelens gekrenkt worden, aangezien op het genoemde biljet Jaroslav de Wijze geportretteerd is, een elfde-eeuwse prins die in 2016 door de Russisch-Orthodoxe kerk heilig verklaard is. Een aantal online webshops hebben na dit vonnis het betreffende toiletpapier uit het assortiment verwijderd. Dat Jaroslav de Wijze uiteindelijk alleenheerser werd over het Rijk van Kyiv heeft er vast niks mee te maken.
Schijtland johquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Vooral bijzonder dat Rusland tijd heeft om zich DAAR druk over te maken
Stond er bij jouw winkel buiten ook de aanbieding van sorbo wc reiniger.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Klammig buiten. Even naar de kapper geweest en op de terugweg bij Kruidvat allemaal aanbiedingen meegenomen. Dingen die niet weglopen of verschimmelen en ruim 20 euro bespaard
Niet op gelet en ik fiets niet even terugquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Stond er bij jouw winkel buiten ook de aanbieding van sorbo wc reiniger.
Daarvoor had ik het meest goedkope huismerk en ongeveer iedere 2/3 weken leeg.
Nu deze en die doen het (?Wat?) wel 2 maanden. Nu ligt er een voorraad voor een jaar of zo 😂
Of vloeiend frans.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Over schijtlanden gesproken, mocht iemand na de meest recente John Oliver zich afvragen waarom veel van die extreemrechtse settlers in oa West Bank zo goed Engels spreken:
"Who is Yaakov Fauci, the New Yorker squatting in Sheikh Jarrah?
Israeli settler occupying Palestinian home in East Jerusalem is Trump-supporting, anti-vaxxer from Long Island with controversial views" - dat is de dude uit dit fragment:
Yups! Leuk om te zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:25 schreef AnneX het volgende:
Een land vol tegenstellingen : is dat bij jou voor de deur MM of heb je een mooie plek gevonden?
En arm Rusland.![]()
Hierna even op de fiets naar de lokale buurtsuper.
Door een ouwerwetse landelijke lucht van mest.
Ach, beter dan uitlaatgassen.
@:Blues tien jaar geleden stond g te schipperen.
Istie al voorbijgekomen op fb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou, dat is wel erg op de man spelen he, gewoon zeggen dat derLudolf naar stront ruikt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:28 schreef AnneX het volgende:
En ik weet waar de ‘ouwerwetse’ mestlucht vandaan komt.
@:derLudolf
Oh, zo is het niet bedoeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nou nou, dat is wel erg op de man spelen he, gewoon zeggen dat derLudolf naar stront ruikt?![]()
Je plaatje doet ut niet trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |