Wat sneu. Wat deed het met haar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn katje ging dus bizar slecht op Solensia. Al had ik wel thuis mogen prikken
Maar niks gezegd is ook zo… kaalquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat sneu. Wat deed het met haar?
Vind het geen spoiler
Ze krabte zich helemaal open, dus iig heel veel jeuk. Ik had het idee dat ze ook meer klachten had, maar met een kap op is ze ook al het allerzieligste katje van de hele wereld, dus dat was lastig uit te vogelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat sneu. Wat deed het met haar?
Vind het geen spoiler
Knoflook in een heel klein beetje water doen en aan de kook brengen. Water en knoflook in je tzatziki doen. Meer knoflooksmaak, maar geen nasmaakquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:43 schreef Yinny het volgende:
Buren gingen op vakantie...om 7 uur luid gepraat precies onder open raam...![]()
Vannacht slechts 4 muggen doodgemaakt...
Gisteren tzatziki gemaakt en ik heb een ontzettende knoflook nasmaak nu.
Ik heb al een paar dagen zin in gebakken sliptong, dus straks naar de markt om vis te kopen. En een paar stempels scoren met kind voor zijn Vakantiepaspoort. Ik vind het leuker dan kind
quote:Een Russische rechtbank heeft de verkoop van toiletpapier met het decor van een biljet van 1000 Roebel verboden. Met dit toiletpapier zouden religieuze gevoelens gekrenkt worden, aangezien op het genoemde biljet Jaroslav de Wijze geportretteerd is, een elfde-eeuwse prins die in 2016 door de Russisch-Orthodoxe kerk heilig verklaard is. Een aantal online webshops hebben na dit vonnis het betreffende toiletpapier uit het assortiment verwijderd. Dat Jaroslav de Wijze uiteindelijk alleenheerser werd over het Rijk van Kyiv heeft er vast niks mee te maken.
Schijtland johquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Vooral bijzonder dat Rusland tijd heeft om zich DAAR druk over te maken
Stond er bij jouw winkel buiten ook de aanbieding van sorbo wc reiniger.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Klammig buiten. Even naar de kapper geweest en op de terugweg bij Kruidvat allemaal aanbiedingen meegenomen. Dingen die niet weglopen of verschimmelen en ruim 20 euro bespaard
Niet op gelet en ik fiets niet even terugquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Stond er bij jouw winkel buiten ook de aanbieding van sorbo wc reiniger.
Daarvoor had ik het meest goedkope huismerk en ongeveer iedere 2/3 weken leeg.
Nu deze en die doen het (?Wat?) wel 2 maanden. Nu ligt er een voorraad voor een jaar of zo 😂
Of vloeiend frans.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Over schijtlanden gesproken, mocht iemand na de meest recente John Oliver zich afvragen waarom veel van die extreemrechtse settlers in oa West Bank zo goed Engels spreken:
"Who is Yaakov Fauci, the New Yorker squatting in Sheikh Jarrah?
Israeli settler occupying Palestinian home in East Jerusalem is Trump-supporting, anti-vaxxer from Long Island with controversial views" - dat is de dude uit dit fragment:
Yups! Leuk om te zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:25 schreef AnneX het volgende:
Een land vol tegenstellingen : is dat bij jou voor de deur MM of heb je een mooie plek gevonden?
En arm Rusland.![]()
Hierna even op de fiets naar de lokale buurtsuper.
Door een ouwerwetse landelijke lucht van mest.
Ach, beter dan uitlaatgassen.
@:Blues tien jaar geleden stond g te schipperen.
Istie al voorbijgekomen op fb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou, dat is wel erg op de man spelen he, gewoon zeggen dat derLudolf naar stront ruikt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:28 schreef AnneX het volgende:
En ik weet waar de ‘ouwerwetse’ mestlucht vandaan komt.
@:derLudolf
Oh, zo is het niet bedoeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nou nou, dat is wel erg op de man spelen he, gewoon zeggen dat derLudolf naar stront ruikt?![]()
Je plaatje doet ut niet trouwens...
Ik hou er ook vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Yups! Leuk om te zien.
Sowieso de dagelijkse herinneringen op fb kijk ik graag. Toch een soort dagboek over de jaren heen.
Tegen beestjes?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:49 schreef AnneX het volgende:
Deze komen uit een moestuin en liggen nu in een bak water met flinke schep zout.
Doe jij dat ook @:sigme @:Lucky_Strike met jullie oogst?
Ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tegen beestjes?
Ik eet ze liefst direct warm van de struik in de tuin, dan boeien beestjes me niet zo. Als ze eenmaal bewaard zijn vind ik er meestal niks meer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tja, dat kan ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tegen beestjes?
Ik eet ze liefst direct warm van de struik in de tuin, dan boeien beestjes me niet zo. Als ze eenmaal bewaard zijn vind ik er meestal niks meer aan.
Jakkes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik niet zo onder de indruk ben van beestjes uit de tuin maar van de sprinkhaan die gisteren in mijn oksel kroop deed ik toch een lichte jodel. En de enorme huisjesslak op het aanrecht was ook niet welkom.
Er kan een niet zo lollige parasiet op bramen zitten waar je dan over een decennium opeens leverfalen van krijgt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tegen beestjes?
Vossenlintworm bedoel je?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er kan een niet zo lollige parasiet op bramen zitten waar je dan over een decennium opeens leverfalen van krijgt.
hier is zelfs een speciale site gemaakt waar wildpluk locaties op staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, dat kan ook.
Hier gaan ze op een zandtaartbodem, en ook nog chocola.
Mij verbaasde de plukinstructies en boetes op veelplukkers meer.
Was 552 kwijt bij de Hanos.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:52 schreef derLudolf het volgende:
Nieuwe high-score bij de Sligro
[ afbeelding ]
Gewoon boodschappen, geen dure wagyu vlees of tonijn![]()
Zestig personen, voor 3 warme maaltijden en nog ontbijtspul en drinken. Valt best mee
Ja, parasieten zijn naar. Als je religieus bent zou je je toch moeten verbazen dat die (op)schepper parasieten als deze heeft gemaakt. Maar ook wormen die de ogen van oa kinderen opeten van binnen uit.quote:
Boven kniehoogte plukken en anders verhittenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er kan een niet zo lollige parasiet op bramen zitten waar je dan over een decennium opeens leverfalen van krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:26 schreef Blues het volgende:
Ik ben in rouw ende shock![]()
Ik zag in mijn ooghoek iets in die vuurdinges (gebruiken we nooit heb ik ooit gewonnen maar staat wel leuk).. doe ik het deurtje open, ligt er een baby-koolmees in. DooT.
In de pijp gevallen, en door de bocht er niet meer uitkunnen.
Pijp meteen afgesloten!!
Klikken op eigen risico.Och!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet en toch wel de pijp uit.
La derecha oprime, la izquierda libera
Ik verbaas me altijd over religieuzenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, parasieten zijn naar. Als je religieus bent zou je je toch moeten verbazen dat die (op)schepper parasieten als deze heeft gemaakt. Maar ook wormen die de ogen van oa kinderen opeten van binnen uit.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Och!Niet en toch wel de pijp uit.
Niet op Fok, en ook niet op veel andere fora.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
(Al is voedselveiligheid niet het favoriete onderwerp van deze SC)
Ja das onsmakelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik deed hard “ha”.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja das onsmakelijk.
Maar.. ik eet ze alleen van mijn eigen stuk in de tuin.
Zouden we hier in t durp vossen hebben?
En daarmee ook de risicoinschatting wanneer dingen wél kunnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Niet op Fok, en ook niet op veel andere fora.
En compleet irrationeel. Als de dood zijn voor e-nummers maar hygiene en bacteriegroei is volledig onbelangrijk bij velen.
Euh, ja, dat noem je Thermiek, warme lucht die opstijgt. Maken bv Ooievaars en andere grote vogels ook gebruik van om heel hoog te komen. Dit is ook hoe ze de zee bij de Dardanellen of Gibraltar over steken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De paragliders hier hebben blijkbaar opwaartse luchtstroom of zo want ze vliegen bijna twee keer hoger dan de berg waar ze vanaf springen
We hebben wel een wolfquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja das onsmakelijk.
Maar.. ik eet ze alleen van mijn eigen stuk in de tuin.
Zouden we hier in t durp vossen hebben?
Jij en ik leven letterlijk en figuurlijk on the edgequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:50 schreef sigme het volgende:
Die vossenlintworm komt voor in Limburg en Oost-Groningen.
En dan geldt ook nog: E. multilocularis Zelfs in hyperendemische gebieden met hoge prevalenties bij vossen (>30%) worden weinig patiënten gezien.
Dus tsja, in het kader van de risicoanalyse hou ik het bij bramen waar honden niet tegenaan kunnen pissen.
En dan eet ik ze direct op (zonder wassen) of ik maak en jam van (zonder wassen).
Flerfersquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij en ik leven letterlijk en figuurlijk on the edge
Ja daar wordt hier voor gewaarschuwd, maar ik heb ze nog niet gezienquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Kabinet overweegt inzet van beer tegen wolven
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je hebt hier -zowel met de wolven als met de beren- dezelfde soort reactie van boeren als in Nederland, vooral vanuit de grotere boeren bedrijven. Maar wat je vooral ziet, vooral rond Somiedo, rhedes en de picos, is enorme zwervende kuddes (koe, paard, geit) die twee of drie honden groter dan een Shetland pony erbij hebben. En vaak is dan één hond getrained om een wolf achterna te gaan, en de rest om bij de kudde te blijven.
En ik ben bepaald niet bang voor honden, maar als zo'n beest diep vanuit de buik een "WHAF" geluid maakt dan pas ik rustig mijn plan daar iets op aan
Hier zijn ook een paar https://archive.ph/vwl78quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je hebt hier -zowel met de wolven als met de beren- dezelfde soort reactie van boeren als in Nederland, vooral vanuit de grotere boeren bedrijven. Maar wat je vooral ziet, vooral rond Somiedo, rhedes en de picos, is enorme zwervende kuddes (koe, paard, geit) die twee of drie honden groter dan een Shetland pony erbij hebben. En vaak is dan één hond getrained om een wolf achterna te gaan, en de rest om bij de kudde te blijven.
En ik ben bepaald niet bang voor honden, maar als zo'n beest diep vanuit de buik een "WHAF" geluid maakt dan pas ik rustig mijn plan daar iets op aan
Ja leuk hè! Heb ik ook eens zin om in het bos te gaan lopenquote:
Ja dat is meer een Pyreneeër, hier zijn het meer een soort bullmastif-achtige beesten. Korter haar, iets hoger op de poten. Wij hadden vroegah een Weimaraner X boerboel, die leek enorm maar is een ukkie vergeleken deze beestenquote:
Ja tofquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier zijn ook een paar https://archive.ph/vwl78
Die honden zijn ook wel al een aantal dan gedood door een wolf hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja tofhier is het net een andere smaak, de Pastor del Osu of 'asturiaanse mastif'. Zou mooi zijn als in Nederland het kwartje qua natuurinclusief boeren en de meerwaarde die dat ook voor product kan hebben (terroir, beschermd gebied label etc), een beetje hetzelfde pad zou volgen zoals Spanje, frankrijk, Zwitserland.
Ik at vorige week ff een ijsje op een bankje in het dorp, stond er naast me een jongen te wachten met een enorme hond die midden in mn gezicht stond te hijgenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Precies op tijd thuis na een drukke dag. Het krokettenfeest is een week verplaatst. Vandaag een grote ronde boodschappen gedaan. We zijn een tas klusspullen, 3 planten, een kruiwagen, prullen, een buitenkleed en een tuinstoel rijker. En we hebben een loungeset en nog wat stoelen op het oog.
Ook nog ergens een prima pizza gegeten toen we bij de toko voor een gesloten deur stonden. Cannoli voor thuis meegenomen want er zat iemand naast ons met een hondte roken
en de OS te spoileren
Gatverdamme zeg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik at vorige week ff een ijsje op een bankje in het dorp, stond er naast me een jongen te wachten met een enorme hond die midden in mn gezicht stond te hijgen![]()
![]()
Die niet zo oud, dus erg lang heb je niet last van die geluidenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg.
Dit was een kleine hond. Maar wel zo'n mismaakt rashondje dat niet normaal kan ademen. En het kreeg natuurlijk ook een bak water dus er ging nog een schepje bovenop de ranzige geluiden
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw Olympische Spelen (ik spoiler niet)
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die niet zo oud, dus erg lang heb je niet last van die geluiden
Ik was er ook van onder de indruk ja...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw Olympische Spelen (ik spoiler niet)
Grote sporten moet je maar life kijken dan voor als dat echt zo belangrijk voor je isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Dit zijn wel gewoon spoilers natuurlijk he jongens![]()
![]()
Heb je mn post verder ook gelezen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Grote sporten moet je maar life kijken dan voor als dat echt zo belangrijk voor je isOf hier niet komen.
"Ik plaats geen spoilers hoor maar Omg wat tof!"quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:34 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Heb je mn post verder ook gelezen?
Ik was op mn nichtje aan het passen, dus live kijken kon eerder niet, én ik heb dus bewust niet hier gelezen tot alles voorbij was. Mijn opmerking ging erover dat er wordt gezegd dat er niet gespoilerd wordt maar er uit (sommige) reacties natuurlijk wel al behoorlijk wat op te maken is
Ik had het over het algemeen hier, als je het niet wil weten, zou ik eerst de grote nummers bekijkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:34 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Heb je mn post verder ook gelezen?![]()
Ik was op mn nichtje aan het passen, dus live kijken kon eerder niet, én ik heb dus bewust niet hier gelezen tot alles voorbij was. Mijn opmerking ging erover dat er wordt gezegd dat er niet gespoilerd wordt maar er uit (sommige) reacties natuurlijk wel al behoorlijk wat op te maken is
Jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
"Ik plaats geen spoilers hoor maar Omg wat tof!"
Zet er dan spoilertags om :p
Ga je nog naar parijs?
Oh, ik vond jouw opmerking ook geen spoiler hoor, die had wss ook perfect gepast bij een andere uitslag. Helemaal eens inhoudelijk met je post ook, precies hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben hier vaak ook enthousiast over wedstrijden die we helemaal niet winnen. Gewoon vanwege mooie sport![]()
Ik heb de afgelopen dagen een paar enorm spannende wedstrijden gezien die net niet het juiste resultaat hadden. Dat kan mij niet zo heel veel schelen, ik heb er van genoten.
Ja, en dat had ik dus al gedaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had het over het algemeen hier, als je het niet wil weten, zou ik eerst de grote nummers bekijken
Tof!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja. In elk geval woensdag, mogelijk ook dinsdag en/of donderdag en/of vrijdag
[..]
Haha als ik ze haal, absoluut! Ligt een beetje hoe lang ik blijf. Wacht, wat ik net typte voor de edit klopte niet. Als ik woensdag heen en weer ga dan ben ik 9.35 al op Gare du Nord, wil 12.30 bij stadion zijn en is uur zeker met ov, dus dan heb ik nog wel wat speling om even heen en weer te gaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tof!
En kunnen we hier fotos van gebakjes van utopie verwachten?
Ik zou sowieso voor meer dan een dagje naar Parijs gaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:05 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha als ik ze haal, absoluut! Ligt een beetje hoe lang ik blijf. Wacht, wat ik net typte voor de edit klopte niet. Als ik woensdag heen en weer ga dan ben ik 9.35 al op Gare du Nord, wil 12.30 bij stadion zijn en is uur zeker met ov, dus dan heb ik nog wel wat speling om even heen en weer te gaan. Dus dan denk ik het ook wel. En als ik dinsdag al ben en/of donderdag of vrijdagochtend al terug ga, dan zeker!
Oke, ik heb even op hun site gekeken. Ik zou bijna speciaal daarvoor een extra dag gaan. Ik mag in het stadion geen eten mee, maar ik ga zeker kijken of ik een voorraadje lekkers kan ophalen voor ik in de trein naar huis ga, of dat nou woensdag of donderdag of vrijdagochtend is
![]()
Ja, als je er toch bent, zou ik ook,blijven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou sowieso voor meer dan een dagje naar Parijs gaan.
Als je er dan toch bent…
Ja, ligt beetje aan wat de hockeymannen morgen doen. Als die verliezen, is er dinsdag eigenlijk geen sport die ik per se wil zien, en donderdag alleen Femke Bol laat op de avond, maar kaartjes TeamNL huis zijn uitverkocht en stadion ook of onbetaalbaar/met nauwelijks zicht. En voor de Parijs-toeristische dingen is tijdens de OS denk ik niet per se het ideale moment (nóg veel drukker)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou sowieso voor meer dan een dagje naar Parijs gaan.
Als je er dan toch bent…
Ik duim voor je dat de hockeyheren morgen winnen en dat je een paar leuke dagen daar kan meemaken…quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:25 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, ligt beetje aan wat de hockeymannen morgen doen. Als die verliezen, is er dinsdag eigenlijk geen sport die ik per se wil zien, en donderdag alleen Femke Bol laat op de avond, maar kaartjes TeamNL huis zijn uitverkocht en stadion ook of onbetaalbaar/met nauwelijks zicht. En voor de Parijs-toeristische dingen is tijdens de OS denk ik niet per se het ideale moment (nóg veel drukker). Maar misschien doe ik het dan alsnog wel, hoor, en ga ik dan langs teamNL huis buiten en andere landen huizen ofzo. Ik weet het gewoon echt nog niet. En ik wil het wel ook een beetje overzichtelijk/laagdrempelig houden voor mezelf - ik vind het echt best wel spannend, alles daar, én helemaal alleen enzo, en wil heel graag dat het wel gewoon een leuke ervaring is. En dat ik niet nu al dinsdag tm vrijdag boek want is toch tof, maar dat dan eigenlijk best wel overweldigend vind en er tegenop ga zien ipv zin in heb. Of als ik daar ben na een dag eigenlijk wel gezien heb maar dan al voor langer is vastgelegd en het dan alsnog minder leuke ervaring is. Dus ik beslis na morgenavond in elk geval of ik dinsdag al ga of woensdag pas, en ik kan dan woensdag na hockey beslissen of ik terugga of wel nog een nachtje blijf en donderdag datzelfde. Er zijn echt nog zat hotels met beschikbaarheid, dus dat is geen probleem (en als ik woensdag heen ga boek ik wel voor woensdag alvast een hotel dat ik tot aankomst kan annuleren, zodat ik zeker weet dat ik kan blijven als ik wil).
Er kunnen 14300 mensen in het hockeystadion en de kaartjes zijn uitverkocht, dus dat zou me verbazenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:31 schreef AnneX het volgende:
En je komt vast bekenden tegen! In ieder geval bij het hockey. Wedden.
Al is het maar van gezicht. Ligt je oranje outfit al klaar?
Speaking of which: vanmiddag op de pont vroeg iemand aan mnX of zijn ouders daar en daar hadden gewoond. Zij kende ze toentertijd.
Dan gaat het over 2005!
I knowquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja. In elk geval woensdag, mogelijk ook dinsdag en/of donderdag en/of vrijdag
[..]
Oh, ik vond jouw opmerking ook geen spoiler hoor, die had wss ook perfect gepast bij een andere uitslag. Helemaal eens inhoudelijk met je post ook, precies hetzelfde hier.
Ik keek (en doe dat elke dag) expres niet hier tot ik het zelf gezien had, dus vind het verder ook niet erg als hier spoilers geplaatst worden, of posts waaruit mogelijk af te leiden is wie iets gewonnen heeft. Maar doe dan niet alsof het geen spoiler is, dat bedoelde ik meer (en dan dus niet naar jou persoonlijk).
[..]
Ja, en dat had ik dus al gedaandaar ging mijn reactie die jij quote helemaal niet over.
Mocht het lukken, ga dan niet voor hun brood, croissants en gebak zijn subliemquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Er kunnen 14300 mensen in het hockeystadion en de kaartjes zijn uitverkocht, dus dat zou me verbazenmaar zou natuurlijk wel leuk zijn.
Uiteraard, oranje ligt klaar! En een licht UV shirt en zonnebrandcrème. Ik haal ook nog een wit UV hoedje en ik hoop ook nog een witte opvouwparaplu (tip van teamgenoot die afgelopen week was, scheelt paar graden als je in de zon zit). Woensdag is voorspelling dat het meevalt met 25 graden gelukkig, want geen overdekking in stadion waar ik zit. Donderdag 27. Dinsdag is met 30 graden wel vrij warm (al helemaal om in de zon te zitten). Verder heb ik weinig spullen nodig natuurlijk, dat scheelt. Is er veel ruimte in mn tas voor spullen van de bakker van LHO
Ik zou als ik jou was vast een bestelling doorgevenquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zie het voor me @:vlindertje89 met een rolkoffer met daarin een koelbox. Die kan natuurlijk in de trein aangesloten worden. Variatie op de airfryer in de trein
Is maar waar je op (wilt) letten. Is mij niet opgevallen, ik zag een spannende race.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik had ook geen idee waar het over ging, toch maar even aangeslingerd. Ze zijn nog niet eens begonnen en ik erger me er al aan dat de vrouwen in badpak/zwembroek lopen terwijl de mannen gewoon een broek tot halverwege het been dragen.
Dit is een vrij algemeen issue in veel sporten (en ook in de echte wereld), dat bij vrouwen een soort plicht tot sexy-zijn ligt, en bij mannen niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is maar waar je op (wilt) letten. Is mij niet opgevallen, ik zag een spannende race.
Dit is al herhaaldelijk in het nieuws geweest als probleem voor de speelsters zelf, bijv: https://www.ad.nl/andere-(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dit is een vrij algemeen issue in veel sporten (en ook in de echte wereld), dat bij vrouwen een soort plicht tot sexy-zijn ligt, en bij mannen niet.
Als de vrouwen gedwongen waren te sporten in hijab was het vast meer opgevallen, terwijl de keuzes die nu gemaakt worden (verplicht bloot, verbod hijab) mij meer intrusive naar hun lichamen lijken.
Vrouwenbilletjesquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Beach volleybal is zeker een echte sport. De wedstrijd van onze vrouwen tegen de Brazilianen was bloedspannend
Die ene Braziliaanse heeft prachtige billen. Er zit ook een putje in af en toe. Kan je allemaal uitgebreid bestuderen want dit is tevens de enige sport die grotendeels vanaf achter de spelers wordt gefilmd. Totaal onlogische cameraopstelling maar ja, die billen he?
Ja het is druk in Parijs. Maar de mensen komen voor de spelen. Grote kans dat de musea uitgestorven zijn. Daar komt een ander publiek op af. En de drukte rond de Eiffeltoren en omliggend park zal afhangen van het weer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:25 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, ligt beetje aan wat de hockeymannen morgen doen. Als die verliezen, is er dinsdag eigenlijk geen sport die ik per se wil zien, en donderdag alleen Femke Bol laat op de avond, maar kaartjes TeamNL huis zijn uitverkocht en stadion ook of onbetaalbaar/met nauwelijks zicht. En voor de Parijs-toeristische dingen is tijdens de OS denk ik niet per se het ideale moment (nóg veel drukker). Maar misschien doe ik het dan alsnog wel, hoor, en ga ik dan langs teamNL huis buiten en andere landen huizen ofzo.
Zelfs op flipflops kun je door een oerwoud lopen. Incl een grote mand met de slaapspullen voor meerdere personen op je rug.quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:18 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Ik was een weekje op fietsvakantie met broertje. We zijn van Maastricht naar Luxemburg gefietst in 2 dagen, hebben 2 dagen Mullerthal Trail gewandeld, en zijn toen in 2 dagen terug naar Maastricht gereden.
Op dag 2 heb ik 1600 meter geklommenniet omdat Luxemburg 1600 meter hoger ligt dan Maastricht (slechts 500 of zo) maar omdat je elke keer ook weer heuvelaf ging. Had ik hiervoor getraind? Nee. Had ik überhaupt getraind op fietsen met bepakking? Ook nee.
Het was wel supermooi. We hebben hele stukken over voormalig spoor gereden dat omgebouwd was tot fietspad, en het uitzicht vanaf die oude bruggen en dijken...
Mullerthal Trail wil ik meer van doen, misschien ga ik volgend jaar wel met B. Je moet wel buiten het seizoen gaan -- wij hadden dit keer geluk dat het smerig weer was dus rustiger op de paden, maar anders zit je met alle Nederlanders die de wandelroutes gaan doen op crocs of sneakers en met super kleine kinderen. Het zijn steile, glibberige paden, vaak behoorlijke afgronden aan een kant van het pad, dus ik snap dat niet zo goed met die kinderen op crocs en teenslippers. Kies dan een makkelijker stukje van de route of trek ze fatsoenlijke schoenen aan
De terugweg fietsen was meer heuvelaf dan heuvelop![]()
Ben trots op mezelf dat ik het gedaan heb en dat alles gelukt is. We gingen vroeger met het gezin jarenlang elke zomer een week fietsen en dat was naar, dus nu wilde ik daar graag een goede ervaring overheen zetten. Het fietsen was nog steeds zo nu en dan afzien, maar het gaat zoveel beter als je:
- een betrouwbare fiets hebt
- een waterdichte tent hebt
- waterdichte fietstassen hebt
- zelf mag kiezen wanneer je pauzeert
- zo veel mag eten als je wilt
Genoeg locals dat in zowel Costa Rica als srilanka ook zien doen. Maar gezien de hoeveelheid bloedzuigers die ik na een wandeling in sinharaj had mét bedekkende kleding, en de hoeveelheid close encounters met slangen en bullet ants, zou het niet mijn eerste keuze zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Zelfs op flipflops kun je door een oerwoud lopen. Incl een grote mand met de slaapspullen voor meerdere personen op je rug.
Een drager in Laos deed dit zonder proberen. Hij liep makkelijker door het dichte bos dan ik met stevige schoenen en slechts een lichte rugzak.
Kan wel, moet je er eerst jam van makenquote:Op zondag 4 augustus 2024 09:22 schreef Tele6 het volgende:
Over bramen en voedselveiligheid -- ik werd een tijdje geleden in het bos aangesproken door mensen die vroegen of "deze besjes" eetbaar waren, dat waren bosbessen. Heb ze gezegd dat ze in principe eetbaar zijn maar dat ik niet zomaar zou eten omdat er een beest overheen gepist kan hebben. Ze stonden alvast besjes te eten direct aan het pad en hadden een hond bij zich
Maar bosbessen zijn nooit hoog genoeg van de grond zoals bramen, kan je die dan nooit meer eten als je die parasiet niet wilt?
Superleuk en goed voor en van jezelf dat je gaatquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Liefik ook!
Denk dat de kans ook groter is dat dat gebeurt als ik het voor mezelf nu nog vrij open laat, als ik er eenmaal ben vallen dingen namelijk altijd mee. Dus kans dat ik dan denk, ik blijf nog, is groter dan als ik nú moet beslissen. Lang leve ns treintickets met gratis annuleren en genoeg hotels![]()
Ook trots en blij voor jouquote:Op zondag 4 augustus 2024 09:18 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Ik was een weekje op fietsvakantie met broertje. We zijn van Maastricht naar Luxemburg gefietst in 2 dagen, hebben 2 dagen Mullerthal Trail gewandeld, en zijn toen in 2 dagen terug naar Maastricht gereden.
Op dag 2 heb ik 1600 meter geklommenniet omdat Luxemburg 1600 meter hoger ligt dan Maastricht (slechts 500 of zo) maar omdat je elke keer ook weer heuvelaf ging. Had ik hiervoor getraind? Nee. Had ik überhaupt getraind op fietsen met bepakking? Ook nee.
Het was wel supermooi. We hebben hele stukken over voormalig spoor gereden dat omgebouwd was tot fietspad, en het uitzicht vanaf die oude bruggen en dijken...
Mullerthal Trail wil ik meer van doen, misschien ga ik volgend jaar wel met B. Je moet wel buiten het seizoen gaan -- wij hadden dit keer geluk dat het smerig weer was dus rustiger op de paden, maar anders zit je met alle Nederlanders die de wandelroutes gaan doen op crocs of sneakers en met super kleine kinderen. Het zijn steile, glibberige paden, vaak behoorlijke afgronden aan een kant van het pad, dus ik snap dat niet zo goed met die kinderen op crocs en teenslippers. Kies dan een makkelijker stukje van de route of trek ze fatsoenlijke schoenen aan
De terugweg fietsen was meer heuvelaf dan heuvelop![]()
Ben trots op mezelf dat ik het gedaan heb en dat alles gelukt is. We gingen vroeger met het gezin jarenlang elke zomer een week fietsen en dat was naar, dus nu wilde ik daar graag een goede ervaring overheen zetten. Het fietsen was nog steeds zo nu en dan afzien, maar het gaat zoveel beter als je:
- een betrouwbare fiets hebt
- een waterdichte tent hebt
- waterdichte fietstassen hebt
- zelf mag kiezen wanneer je pauzeert
- zo veel mag eten als je wilt
Ja voor mijn gevoel ook. Leek alsof het 'ineens' in 2 dagen met sprongen vooruit ging en gaat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat fijn zeg, @:Blues! Dat is de aan het eind dan toch snel gegaan voor mijn gevoel, dat je je weer beter voelt?
Daar kan ik me alles bij voorstellen! Als je je lichamelijk niet fit voelt, voelt alles sowieso veel zwaarder/moeilijker/donkerder, is mijn ervaring in elk geval ook. Extra fijn dat het nu wel zoveel beter gaat dan!quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja voor mijn gevoel ook. Leek alsof het 'ineens' in 2 dagen met sprongen vooruit ging en gaat.
Mentaal doet dat ook wel veel merk ik, was best weer in een dal vorige week.
We waren naar de start-/opstapplaats voor alle boten aan het Oosterdok gefietst en daar kwamen dus alle deelnemers in hun soms bijzondere uitdossingen aan om op een boot te stappen. Van dragqueens tot personen met een leer- of latex fetish en alles er tussenin.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:44 schreef Blues het volgende:
@:Madmaster was het een feestje, gisteren?
Ik durf in deze SC je post niet te plussenquote:
Oh ja natuurlijk. Wanneer je een kaartje hebt en “jouw” team waar je voor gaat speelt niet kan je dat zo kwijt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Er vloog net een team onverwachts uit het hockeytoernooi.. en nu heb ik een kaartje voor de mannenfinale donderdagavond. Nu maar hopen dat ze straks winnen en dinsdag weer. Maaargoed, finale, dus als ze er niet in staan twijfel ik er niet aan of ik dat kaartje weer kwijt raak.
Ja, ze hebben een officieel resell platform, je kunt dan vanuit je account waar je de kaartjes hebt gekocht die kaartjes selecteren voor resale en dan komen ze op dat platform. Daar heb ik al mijn kaartjes ook gekocht. Dus dan weet je ook zeker dat ze 'echt' zijn. En je kunt er niet meer voor vragen dan ze kosten, dus dat is ook netjes. Je betaalt als koper 10% bovenop ticketprijs voor administratie en als verkoper 5%. Bij het kaartje dat ik nu voor finale kocht is dat ¤9.50/4.75, dus als ik m weer verkoop heeft dat me nog geen ¤15 gekost. Als ik wacht tot woensdag na de halve finale is de kans nihil dat ik nog kaartjes kan krijgen. Dus die ¤15 die ik nu potentieel kwijt ben als ze er niet in staan, betaal ik graag voor de kans om te gaan als ze er wel in staan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. Wanneer je een kaartje hebt en “jouw” team waar je voor gaat speelt niet kan je dat zo kwijt.
Is er een soort ticketswap?
Net de kattenbak eens heel goed schoongemaakt, dat hoeft volgens de gritleverancier eigenlijk niet maar vind ik zelf wel fijn. Zo wel het enorm zware grit wegbrengen, da’s dan weer minder
quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:42 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Vanuit de toch niet sneller binnendoor route dwars door Hamburg..
Samen met 30.000 andere WOA fans![]()
We staan hier wsl nog wel een uur of 2...
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:10 schreef z80 het volgende:
Even een rondje met de fiets. Lekker weer met niet te veel wind. Via Spijk (Gelderland) naar Nijmegen en weer terug aan de goede kant van het water. 70Km en gemiddeld 25Kmh.
lol
[ afbeelding ]
Ik durf je in deze SC geen mietje te noemen, maar fuck datquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik durf in deze SC je post niet te plussen
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik durf je in deze SC geen mietje te noemen, maar fuck dat
Leuk! Ik zal vanavond ook een koe aaienquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:23 schreef Blues het volgende:
Wandelfoto's, ik aaide een koei en vond een walrus.😁
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |