quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:00 schreef Pino112 het volgende:
What is the competition format for BMX racing at the Olympics?
The competition begins with the quarterfinals, in which three heats of eight riders compete in a three-run series. At the end of three runs, the 12 cyclists with the lowest point totals advance directly to the semifinals, and the riders ranked 13-20 move to a last-chance qualifier. In the last-chance qualifier, those eight riders race one time, and the top-four finishers advance to the semifinals.
In the semifinals, there are two heats of eight riders competing in a three-run series. At the end of three runs, the eight cyclists with the lowest point totals advance to the final.
In both the quarterfinals and the semifinals, riders are reseeded for the next heat according to time. If two or more riders are equal in points at the end of three runs, the times will be used to break the tie.
For the final, there is only one single run. The rider to cross the finish line first wins the gold medal.
Mooie afsluiter voor vandaagquote:
Het is wel echt een sport van de provincie.quote:
Groenewegen-tactieken.quote:
quote:
Ik zou haar niet meenemen achter de tent, ben ik heel eerlijk in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:13 schreef RipCity het volgende:
Lekker achterwielen ipv brommers kiek'n
Idd, ze heeft iets viezigs.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou haar niet meenemen achter de tent, ben ik heel eerlijk in.
Dat heb ik dus niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd, ze heeft iets viezigs.
Maarja mannen in Drenthe hebben lage standaard.
Voor de OS, ik ga nog niet naar bedquote:
Literallyquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef Mansjester het volgende:
Grootste modewoord van het moment:
Letterlijk
Akkoordquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor de OS, ik ga nog niet naar bed
Like really?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef Mansjester het volgende:
Letterlijk
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
De BMX-baan ligt wel naast een meer!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
Dit is overigens de eerste medaille die niet in of op het water was
Ik erken deze medaille niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
quote:
Han Cock wordt morgen op de trein naar huis gezet.quote:
D'r werd anders ingezoomd tot de traanbuis net bij Smuldersquote:
Maar hij woont er toch wel?quote:
Kimmann komt alleen net uit Overijssel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is wel echt een sport van de provincie.
Ja, maar zo werkt het spelletje niet.quote:
Naar het (noord)oosten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Han Cock wordt morgen op de trein naar huis gezet.
Bizarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef Mansjester het volgende:
Letterlijk
Vrees dat we hem komend weekend bij het wegwielrennen gaan zien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, op de Dam in Amsterdam staat geen BMX-baan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is wel echt een sport van de provincie.
NOS Loserstreinquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Warm bad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent hier van harte welkom Coco
Geen last van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrees dat we hem komend weekend bij het wegwielrennen gaan zien.
Mannen in Drenthe zijn cool. Ze houden van houthakken en zijn sterk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat ook niet, maar Jelle van Gorkom kwam ook al uit Lichtenvoorde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, op de Dam in Amsterdam staat geen BMX-baan.
Maar hoe veel zijn het er dan wel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben verbaasd over hoeveel bmx banen er zijnIk had iets van 15 verwacht.
waarom is er geen waterfietsen sport?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
Zal ik je inschrijven?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lijkt mij een goed idee voor 2032.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
waarom is er geen waterfietsen sport?
Volgens mij hebben best veel wielerclubs een BMX-baan erbij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
De laatste was ook erg sterkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:26 schreef Marcoss het volgende:
Wat een geniale 1e bocht van Veenstra zeg
Die rijdt hele toernooi al van die bochten, zonder angstquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:26 schreef Marcoss het volgende:
Wat een geniale 1e bocht van Veenstra zeg
136 ongeveer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar hoe veel zijn het er dan wel?
Dat zijn er behoorlijk wat ja, ik ken er namelijk geen eenquote:
Je kent Papendal niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zijn er behoorlijk wat ja, ik ken er namelijk geen een
Jawel, maar niet dat daar een BMX baan isquote:
Ik wist niet dat er eentje in Schagen zit.quote:
Die hebben momenten gehad dat daar een kopie van de Olympische baan werd neergezet volgens mijquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jawel, maar niet dat daar een BMX baan is
Hadden ze nu voor de mannen ook wel mogen doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Die hebben momenten gehad dat daar een kopie van de Olympische baan werd neergezet volgens mij
Die was vrij happy op HBO, vond het allemaal niet zo erg geloof ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
1. Commentaar NOS kon echt niet "waar ze ook vandaan komt", komt vast van iemand uit Amsterdam
2. Geweldige bochten van Veenstra, rijdt beste bochten van iedereen
3. Is Britse al geinterviewd? Heel vreemd wat daar gebeurde
De beste Nederlander traint daar al tijden niet meer, geloof ik.. (en was er hier ook niet bij)quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hadden ze nu voor de mannen ook wel mogen doen
Bizar. Je krijgt maar 1-2x zon kans in je leven in je prime years.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die was vrij happy op HBO, vond het allemaal niet zo erg geloof ik.
Daar krijg ik wel zin in een frikandel van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:30 schreef franklop het volgende:
Zullen we hem gewoon Jos Brink blijven noemen?
Dit was ook wel een flopparcours, met weinig mogelijkheden daartoe. Het hele toernooi amper aanvaringen gezien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef Redefine het volgende:
Een BMX finale waar de favorieten elkaar niet de baan uitgooien, zelden gezien.
voor de Fransen gemaakt ...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was ook wel een flopparcours, met weinig mogelijkheden daartoe. Het hele toernooi amper aanvaringen gezien.
Was inderdaad niet heel verheffend deze baan nee. Alleen de eerder bocht was interessant. Ook een vrij korte baan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was ook wel een flopparcours, met weinig mogelijkheden daartoe. Het hele toernooi amper aanvaringen gezien.
Zodat de dominante Fransen konden winnen, ja, hadden ze anders nooit gedaan.quote:
Jij zou alles meenemen in je tent.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou haar niet meenemen achter de tent, ben ik heel eerlijk in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |