In de finale blijven ze bijna nooit allemaal rechtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja waarbij de grote drie elkaar ook nog wel gaan verdringen.
Een podium met de favorieten is vrij zeldzaam ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In de finale blijven ze bijna nooit allemaal recht
Nee, in de derde heat gisteren werd duidelijk dat ze ook in een moeilijke heat schroeide. Alleen Saka kan haar misschien aan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zag iemand gisteren zeggen dat Shriever toen weer een makkelijke heat had.
Ik heb niet de indruk dat het uitmaakt.
Je ziet ze toch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:23 schreef TAmaru het volgende:
maar die streams die die presentator achter zich heeft in de studio bij de NOS, waarom mogen wij die niet zien?
@Oriente @onlogisch u had hier in de halve finale kunnen staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
Meer leggpressen Merel, tot volgende keer
Piet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shriever - Saka - Willoughby - Laura - Venema - Simpson en dan nog 2 dames die ik nog niet weet.
We gaan weer zeilen.
Wat staat er nog op het programma?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shriever - Saka - Willoughby - Laura - Venema - Simpson en dan nog 2 dames die ik nog niet weet.
We gaan weer zeilen.
Ronniequote:
Dat is in een trekkerband naar beneden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is eigenlijk best wel een Jackass-sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |