Paardenonderdeel is nu zonder het loten toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dat wordt weer genot, is er eigenlijk al een vijfkamptopic?
Was dat Londen dat een van de paarden niet het parkoers op wou? (Kan mij herinneren dat de paarden random vergeven worden door organisatie)quote:
Het paard voelt dat.quote:
Ook nog een met gele hesjes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:43 schreef alpeko het volgende:
Een hindernis met stokbroden was ludiek geweest
De Britten konden voor 2008 net meekomen met de top 10 in het medailleklassement. In 2012, 2016 en 2020 waren ze derde, tweede en vierde (achter Japan) respectievelijk. Vind ervan wat je vinden wil, dat zegt een hoop.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja alleen deden die Britten dat niet helemaal volgens de regels.
Die ontbreekt wel inderdaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:43 schreef alpeko het volgende:
Een hindernis met stokbroden was ludiek geweest
https://sportingintellige(...)olone-mystery-beforequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Britten konden voor 2008 net meekomen met de top 10 in het medailleklassement. In 2012, 2016 en 2020 waren ze derde, tweede en vierde (achter Japan) respectievelijk. Vind ervan wat je vinden wil, dat zegt een hoop.
Hoop het wel.quote:
Volgens mij was het Rio waar het een grote shitshow wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Was dat Londen dat een van de paarden niet het parkoers op wou? (Kan mij herinneren dat de paarden random vergeven worden door organisatie)
Ja al is dat ergens ook altijd wel weer een wat bizar idee, dat geld je ook aan meer medailles helpt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gebeurt er als je investeert in sport. Deden de Britten ook voor 2012, deed Nederland ook ergens in die periode.
Je loopt nu te zeiken over één sport, terwijl ik het over de hele Olympische Spelen heb...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
https://sportingintellige(...)olone-mystery-before
Echt een nationalistisch paard dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoop het wel.
Al is haar paard dan een typisch landenwedstrijdpaard.
Gelukkig is Nederland nog altijd lekker aan het investeren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja al is dat ergens ook altijd wel weer een wat bizar idee, dat geld je ook aan meer medailles helpt.
Ik ook. Artikel trekt het breder dan wielrennen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je loopt nu te zeiken over één sport, terwijl ik het over de hele Olympische Spelen heb...
Een paard.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:44 schreef koffieleuk het volgende:
Wat is het IQ van Steentje eigenlijk
En in Tokyo waarbij die Duitse helemaal in tranen was omdat het haar toegewezen paard volledig dienst weigerde. Liep daardoor goud mis.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Volgens mij was het Rio waar het een grote shitshow was
Dat was de moderne pentatlon. Daar is paardjerijden naar aanleiding van die flopshow eruit gegooid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En in Tokyo waarbij die Duitse helemaal in tranen was omdat het haar toegewezen paard volledig dienst weigerde. Liep daardoor goud mis.
Ik zou als deelnemer ook gewoon een shetland pony meenemen, kans is vrij klein dat je ook net het paard wat je zelf inbrengt toegewezen krijgt en je schakelt er in ieder geval één concurrent mee uit.
Dus geen knollen op de vijfkamp deze editie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was de moderne pentatlon. Daar is paardjerijden naar aanleiding van die flopshow eruit gegooid.
Ik was ook in de veronderstelling dat we het nog steeds over de moderne vijfkamp hadden?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was de moderne pentatlon. Daar is paardjerijden naar aanleiding van die flopshow eruit gegooid.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En in Tokyo waarbij die Duitse helemaal in tranen was omdat het haar toegewezen paard volledig dienst weigerde. Liep daardoor goud mis.
Ik zou als deelnemer ook gewoon een shetland pony meenemen, kans is vrij klein dat je ook net het paard wat je zelf inbrengt toegewezen krijgt en je schakelt er in ieder geval één concurrent mee uit.
Nu fietsenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus geen knollen op de vijfkamp deze editie?
Op een toegewezen fiets van een ander?quote:
Vorige pagina, zo ver lees ik toch niet terugquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik was ook in de veronderstelling dat we het nog steeds over de moderne vijfkamp hadden?
En maximaal?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal toch minimaal een nulronde nodig zijn voor een medaille.
Was een biatlon, geen idee of dat nog steeds zo isquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een hindernisparcours te voet toch?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds show jumping in het schema staan?
quote:The initial program of the 2028 Olympics did not include modern pentathlon, but the 141st IOC Session in Mumbai, India, voted unanimously to approve the inclusion of the sport with its new format where obstacle racing replaces equestrian, reducing its cost and complexity and making it more compatible with younger audiences.[2]
Obstacle Run als vervanger in LA 2028quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was een biatlon, geen idee of dat nog steeds zo is
quote:
Maar dat is dus 2028, nu nog wel paardjerijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Obstacle Run als vervanger in LA 2028
De Union Internationale de Pentathlon Moderne (UIPM) , de overkoepelende
organisatie van de moderne 5-kamp, stelde een focusgroep samen van 26 atleten uit 22 landen, waaronder olympische medaillewinnaars, om de sport te moderniseren.
“Na vele maanden van discussiëren staan we op het punt om onze geliefde sport voorgoed te veranderen", aldus Yasser Hefny, de voorzitter van de atletencommissie van de UIPM.
Obstacle run kwam uit de bus als vervanger van de jumping. Dit is een sport waarbij atleten zo snel mogelijk een parcours met hindernissen moeten afwerken. De nieuwe discipline moet de sport aantrekkelijker maken bij het grote publiek.
Biatlon staat daar dan nog los van, maar ik kon echt zweren dat ik iets over fietsen had gelezen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Obstacle Run als vervanger in LA 2028
De Union Internationale de Pentathlon Moderne (UIPM) , de overkoepelende
organisatie van de moderne 5-kamp, stelde een focusgroep samen van 26 atleten uit 22 landen, waaronder olympische medaillewinnaars, om de sport te moderniseren.
“Na vele maanden van discussiëren staan we op het punt om onze geliefde sport voorgoed te veranderen", aldus Yasser Hefny, de voorzitter van de atletencommissie van de UIPM.
Obstacle run kwam uit de bus als vervanger van de jumping. Dit is een sport waarbij atleten zo snel mogelijk een parcours met hindernissen moeten afwerken. De nieuwe discipline moet de sport aantrekkelijker maken bij het grote publiek.
Die zitten nu in koosjer frikandelbroodjes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:57 schreef Aguero het volgende:
Die tweede Israëliër met Donatello 141 pakt 33 strafpunten, ik vraag me dan wel af hoe slecht Donatello 1 t/m 140 waren.
Die gaan niet lekker nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:00 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland valt voorlopig behoorlijk tegen op deze OS. Top 10 in de medaillespiegel en een betere score dan in Tokio (slechtste Spelen ooit) wordt echt een gigantische opgave.
Tijd dat Duitsland weer een keer OS organiseert dan, dan staan ze magisch ineens weer in de top 5.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:00 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland valt voorlopig behoorlijk tegen op deze OS. Top 10 in de medaillespiegel en een betere score dan in Tokio (slechtste Spelen ooit) wordt echt een gigantische opgave.
Die krijgt hete aardappelen i.p.v. suikerklontjes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:45 schreef Momo het volgende:
Uricas van de Kattevennen is wel echt een kaknaam, zelfs voor een paard.
De triatleten zijn het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Locaties uitzoeken kunnen die Fransen wel
Tussen de drollen door zwemmen dan zie je daarna wel mooie bruggen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De triatleten zijn het daar niet mee eens.
Ook een goddelijke locatie natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De triatleten zijn het daar niet mee eens.
Tactiek doorspreken, nu moeten ze geen balkjes raken en binnen de tijd finishen. Heel anders.quote:
Exacht het 'probleem'quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Ik zie een Belg.
Teruggetrokken schijnbaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Ik zie een Belg.
79quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:21 schreef heywoodu het volgende:
Wat is de tijdslimiet ook alweer, 78?
79 dacht ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:21 schreef heywoodu het volgende:
Wat is de tijdslimiet ook alweer, 78?
Zo noemen ze ook studentenverenigingen toch?quote:
Harry de hengst?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:25 schreef AgnesGru het volgende:
Eens kijken of deze Harry kan presteren.
Harry doet nietsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:25 schreef AgnesGru het volgende:
Eens kijken of deze Harry kan presteren.
Jawel, 1 fout die hem ook veel tijd kostte, dat is dan ook gewoon een beetje pech.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:28 schreef alpeko het volgende:
vd Vleuten heeft het niet lekker gedaan
De Amerikanen moeten er balk af laten vallen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:30 schreef kilon het volgende:
Hoe staan we nu? Wat moet er gebeuren voor een medaille?
Een balk eraf in 3 runsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:30 schreef kilon het volgende:
We stonden virtueel 5e na 2 deelnemers, nu virtueel 4e en als er nog een land voor ons een fout maakt kunnen we nog een medaille pakken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:30 schreef kilon het volgende:
Er moet een balk af bij de Amerikanen en dan minimaal brons.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:30 schreef kilon het volgende:
Frankrijk 1 fout en langzamer qua totaaltijd kan ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dan wordt het lastig. Frankrijk en de Britten moeten grote fouten maken.
Maar Franse tijden zijn vrij snel meen ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Frankrijk 1 fout en langzamer qua totaaltijd kan ook.
Amerigo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:33 schreef xzaz het volgende:
Echt kunnen we stoppen ze Amerika te noemen?
Uu ess eeyyquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:33 schreef xzaz het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:33 schreef xzaz het volgende:
Die hebben 3 strafpunten op tijd, dus eentje al niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Franse tijden zijn vrij snel meen ik
0.17 zelfs maar want dat was een straf geweestquote:
8,25quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:36 schreef Aguero het volgende:
Wat zijn de odds op twee balkjes bij Jefferson?
Trump 2024quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moeilijke keus, Amerika winst of Nederland geen brons.
Tyf nou eens een keer op met je Amerika.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De op 1 na grootste debiel van het Amerikaanse continent.quote:
madquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Tyf nou eens een keer op met je Amerika.
Haha gelachen. Trumpgodquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De op 1 na grootste debiel van het Amerikaanse continent.
De grootste debiel is de vriend van Jutta?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De op 1 na grootste debiel van het Amerikaanse continent.
Dat jij er geen verstand van hebt verbaast mij weinigquote:
Of allebeiquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ziedend.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Allebei niet lijkt me niet mogelijk.quote:
IJskoud bad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is ook nadelig voor de individuele wedstrijd straksquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:37 schreef zorro28 het volgende:
Nederland wel het langzaamste van iedereen helaas
Heel duidelijk zo iddquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:40 schreef xzaz het volgende:
Dit is Amerika:
[ afbeelding ]
Dit is de VS:
[ afbeelding ]
OK NU WETEN JULLIE HET JA
HOLLAND, HOLLAND, HOLLANDquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:40 schreef xzaz het volgende:
Dit is Amerika:
https://nl.wikipedia.org/(...)Bestand:Americas.jpg
Dit is de VS:
https://nl.wikipedia.org/(...)a/Bestand:Us-map.png
OK NU WETEN JULLIE HET JA
China op 3 wellicht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Een onsympathieker podium is niet denkbaar.
Ja, dat is het voordeel dat je eerst twee keer goed springt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een voordeel als je het laatste mag. De Brit kon een voorzichtige ronde doen.
Ziedend.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:41 schreef Em31 het volgende:
Walgelijke Britjes winnen weer erg veel goud
Zolang we de Belgjes maar kunnen uitlachen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:41 schreef Em31 het volgende:
Mooi voor hun toch!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:41 schreef Em31 het volgende:
Hoeven met veren?quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zolang we de Belgjes maar kunnen uitlachen.
Ik vind de Belgjes i.h.a. wel sympathiek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zolang we de Belgjes maar kunnen uitlachen.
Heel wat porties zuurvlees.quote:
ga je lekkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:44 schreef xzaz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |