Baggerijn doet het er echt om he?quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:05 schreef H.Vviv het volgende:
Robert Stannard heeft met Bahrain ook een nieuwe ploeg gevonden.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, welke mongolide PCT team heeft zin in een nieuw record DNF’s scoren, zeg het maar jongens!
Lmfao.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
Het is Efapel geworden. Jose Azevedo gaat hem weer terugbrengen naar de top.
Eindelijk bevestigd dus. Kan een goede stap voor haar zijnquote:
Denk dat er dan al een flinke hap uit het budget weg is..quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:11 schreef franklop het volgende:
Wel benieuwd wat er bij Visma dan voor terug komt. PFP natuurlijk, maar verder?
Misschien compenseren ze dat wel met salaris van niet-leverende meneer PFP te verlagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat er dan al een flinke hap uit het budget weg is..
Jammer dat de lollers van Funvic er niet meer zijn. Swift Carbon dan maar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Einde tijdperk Vinicius Jr @:heywoodu
Anna Henderson wordt ook al lange tijd in verbrand gebracht met Trek.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:17 schreef franklop het volgende:
Maar wellicht verlengen van Lieke Nooijen, Anna Henderson en Nienke Veenhoven zal wel logisch zijn. Maar dan zitten ze nog op 10 en zijn er nog ca 5 plekjes te vullen.
Maud Oudeman zou wel kunnen ook
Padun is ook beschikbaar.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Baggerijn doet het er echt om he?
Dan heb je dus een hoop (jong) NL talent (of potentieel talent), PFP en Vos.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Anna Henderson wordt ook al lange tijd in verbrand gebracht met Trek.
Zul je zien dat ze zijn dubbelganger hebben toegevoegd aan de appgroepquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Gamper, Bouwman, Sutterlin, Jayco is niet te stoppen op de transfermarkt.
Dr. Maynar approves. Geen idee waarom ze er aan beginnen, maar ze hebben Quintana ook gewoon natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:57 schreef Funzel het volgende:
Aular vind ik wel een leuke versterking eigenlijk.
Van Empel blijft voorlopig hangen in groep jong NL talent i.p.v. groep PFP/Vos.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan heb je dus een hoop (jong) NL talent (of potentieel talent), PFP en Vos.
Wat.quote:
Of was het gewoon fakenews van HLN?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat.
Klopte mijn bron toch. Maar waarom zegt hij dan nota bene gisteren nog dat hij ergens anders een contract heeft getekend?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Of was het gewoon fakenews van HLN?
Zijn eigen woorden. Of het moet heel slecht vertaald zijn.quote:De Australiër gaf ook nog mee dat hij volgend jaar niet meer te zien zal zijn in het truitje van Alpecin-Deceuninck. “Het voelt heel goed om te rijden voor dit team, maar ik heb al een contract voor volgend jaar getekend. Ik heb dus een nieuw team, het wordt binnenkort bekendgemaakt.”
Of slecht geintreperteerd van wat hij daadwerkelijk zei. Maar goed, zolang er geen beelden zijn is het lastig te bevestigen allemaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Zijn eigen woorden. Of het moet heel slecht vertaald zijn.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Eindelijk bevestigd dus. Kan een goede stap voor haar zijn
Cervelorommel.quote:“Ik kijk ernaar uit om op nieuw materiaal te rijden. Trek staat bekend om het produceren van fietsen van wereldklasse en hun aerodynamische en lichte racefietsen en uitzonderlijke tijdritfietsen zijn een groot deel van de reden waarom ik besloten heb om bij het team te komen.''
Er worden wat Franse talentjes genoemd in de wandelgangen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:11 schreef franklop het volgende:
Wel benieuwd wat er bij Visma dan voor terug komt. PFP natuurlijk, maar verder?
Wil Thalita de Jong dat zelf ook, wetende dat ze in principe op hetzelfde terrein moet scoren als Vos?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van Empel blijft voorlopig hangen in groep jong NL talent i.p.v. groep PFP/Vos.
Op basis van dit seizoen zou ik Thalita de Jong wel bij de ploeg willen zien.
Ook een Franse sponsor toevallig?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er worden wat Franse talentjes genoemd in de wandelgangen.
Ik weet alleen dat Bunel al praktisch rond is, gaan ze er nog meer wegroven uit de failliete inboedel van St Michel?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er worden wat Franse talentjes genoemd in de wandelgangen.
Ik denk dat ze Puck heel graag zouden contracteren maar die blijft natuurlijk gewoon bij de Roodhooftjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wil Thalita de Jong dat zelf ook, wetende dat ze in principe op hetzelfde terrein moet scoren als Vos?
Ik zie het al, de horrorhelm neemt zijn eerste slachtoffer.quote:
Hoe zit dat met die tijdritfiets van Cervelo? Op geaccidenteerd terrein top maar puur op aero minder?quote:
Er werd er nog eentje genoemd, maar die naam weet ik zo niet meer. Misschien was het Squiban, maar dat is een pure gok als ik zo door een lijst met Franse meisjes scroll.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Bunel al praktisch rond is, gaan ze er nog meer wegroven uit de failliete inboedel van St Michel?
Barry heeft al een nieuw bericht geplaatst waarin ze zegt juist blij te zijn met cervelo!quote:
Dat is de vraag natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wil Thalita de Jong dat zelf ook, wetende dat ze in principe op hetzelfde terrein moet scoren als Vos?
En ze gaf na de OS aan dat ze de komende 4 jaar blijft focussen op de MTB.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Puck heel graag zouden contracteren maar die blijft natuurlijk gewoon bij de Roodhooftjes
Welk kanon gaat Vasseur verder in rouw dompelen? Viviani, Chaves, Asgreen, Sosa, ... Place your bets.quote:Het Franse Cofidis is niet meteen aan zijn beste periode bezig, slechts vier keer kon het team dit seizoen winnen. In de teamranking staat het op een ontgoochelende twintigste plaats, enkel de beste achttien ploegen zullen eind 2025 een plaats in de WorldTour verkrijgen. Sportieve baas Cédric Vasseur beseft dat het water tot aan de lippen staat. Aan Teuns om mee de meubelen te redden. “Ik ben inderdaad aangetrokken om de ploeg mee in de WorldTour te houden”, aldus de voormalige winnaar van de Waalse Pijl. “Ik heb bij de besprekingen wel duidelijk aangegeven dat het gewicht niet alleen op mijn schouders mag komen te liggen. Emanuel Buchmann is intussen al binnengehaald en er zit nog een grote transfer aan te komen. Ze hebben de boodschap begrepen.”
Renaat zei vandaag dat Asgreen naar EF zou gaan, al weet ik niet of we zijn informatie heel serieus moeten nemen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welk kanon gaat Vasseur verder in rouw dompelen? Viviani, Chaves, Asgreen, Sosa, ... Place your bets.
Als vervanger van Bettiol klinkt dat wel logisch.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Renaat zei vandaag dat Asgreen naar EF zou gaan, al weet ik niet of we zijn informatie heel serieus moeten nemen.
Arne Marit?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welk kanon gaat Vasseur verder in rouw dompelen? Viviani, Chaves, Asgreen, Sosa, ... Place your bets.
Is dat inofficieel wel duidelijk dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:01 schreef Tommeke het volgende:
Wanneer wordt nu eens officieel duidelijk wat Vollering volgend jaar gaat doen?
Ook niet echt toch? FDJ naar het schijnt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat inofficieel wel duidelijk dan?
Een echte Italiaan dus.quote:De Italiaan Ludovico Crescioli won de tweede etappe in de Tour de l’Avenir op het Plateau d’Hauteville, maar dat was niet naar de zin van de Duitser Ole Theiler, die tweede werd en zijn middenvinger opstak naar Crescioli. De Duitser beweerde dat Crescioli hem geflikt had. “We hebben wat gepraat, ik volgde hem, het was een tactiek van mij en uiteindelijk heb ik gewonnen”, zei de Italiaan laconiek aan DirectVelo.
Het tweetal bleef in de laatste zes kilometer uit de greep van het peloton. Op video’s is te zien hoe Theiler nadrukkelijk kopwerk deed terwijl Crescioli zich liet meedrijven in zijn wiel.
“Hij wilde niet overnemen. Hij beweerde dat hij er niet langs kon”, zei Ole Theiler. “Ik vertelde hem: goed, maar dan wil ik winnen. Hij antwoordde “oké” en beaamde dat ik zou winnen. Maar op het einde begon hij toch te sprinten. Ik ben hier kapot van. Dit had mijn moment kunnen zijn.”
Giuseppe Acquadro.quote:
Higuita, ook een baken van constantheid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ewan
Vino weet het niet meer.
Naast 1 redelijke Kazach (Fedorov) en het zoontje van de baas, nog maar 1 andere Kazach voor volgend jaar. En die kan er uiteraard niks van.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Chinees geld volgens mij.
Wel leuk eigenlijk. Astana was behoorlijk in de marge weggezakt.
Ilkhan Dostiyev. Wel een beetje opletten Bob.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Naast 1 redelijke Kazach (Fedorov) en het zoontje van de baas, nog maar 1 andere Kazach voor volgend jaar. En die kan er uiteraard niks van.
Er komt ook niks fatsoenlijks aan helaas. Zelfs niet van het niveau Zeits of zo.
Sorry! Toen ik die foto op pcs weer zag kwam me dat baardje bekend voor uit een voorbeschouwing van jouquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ilkhan Dostiyev. Wel een beetje opletten Bob.
Gaat naar EF.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
En ze mogen Max Walker ook wel overhevelen
Gaat Ayuso niet gewoon weg bij de emiraten? Dat lijkt me totaal onhoudbaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is wel een belangrijke gebeurtenis in de wielergeschiedenis. De Emiraten zijn hun beide 1.1 merchants kwijt. De grote vraag is, wie nu? Wie mag er nu naar alle uithoeken om voor de punten te zorgen? Ik voel er wel iets voor om Ayuso naar de Goelag te sturen.
Zo gewoon lijkt me dat niet. Hij ligt tot en met 2028 vast tegen een astronomisch salaris en hij is het absolute oogappeltje van Matxin. Er moet dus een ploeg zijn die hem kan betalen en dan moeten ze hem ook nog willen laten gaan, lijkt me niet zo evident.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaat Ayuso niet gewoon weg bij de emiraten? Dat lijkt me totaal onhoudbaar.
https://www.procyclingstats.com/rider/xianjing-lyuquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:06 schreef Marcoss het volgende:
Zou er ook nog een verplichte Chinees bij moeten komen?
Eerst moet Matxin nog maar eens zien te verlengen bij UAE. Contract loopt af bij UAE en heeft ook aanbiedingen van andere teams.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo gewoon lijkt me dat niet. Hij ligt tot en met 2028 vast tegen een astronomisch salaris en hij is het absolute oogappeltje van Matxin. Er moet dus een ploeg zijn die hem kan betalen en dan moeten ze hem ook nog willen laten gaan, lijkt me niet zo evident.
Lijkt me wel iets voor Vinoquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:23 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Eerst moet Matxin nog maar eens zien te verlengen bij UAE. Contract loopt af bij UAE en heeft ook aanbiedingen van andere teams.
Ji ChengGodquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:06 schreef Marcoss het volgende:
Zou er ook nog een verplichte Chinees bij moeten komen?
Ze hebben ook wel heel veel punten nodig. Als de ranking van Steef klopt moeten ze nog ongeveer 4000 punten goed maken en dat is enorm in ruim een jaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:21 schreef wimderon het volgende:
Ja, als je punten nodig hebt is Ulissi wel een goeie.
Dat damesteam van Trek begint serieuze vormen aan te nemen in de concurrentie met SD doesn't worxquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:06 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Ze hebben genoeg centjes op de plant bij Lidl-Trek
Dit gaat met gemak lukken!quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel heel veel punten nodig. Als de ranking van Steef klopt moeten ze nog ongeveer 4000 punten goed maken en dat is enorm in ruim een jaar.
https://www.procyclingstats.com/rankings/me/ranking-2023-2025
Zo te zien wel pas 7. Al hebben vrouwenteams er normaal ca 15 ook.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat damesteam van Trek begint serieuze vormen aan te nemen in de concurrentie met SD doesn't worx
Klopt het dat SD pas 7 bevestigde rensters heeft voor 2025?
https://www.procyclingsta(...)otime-2025/overview/
Dus jij denkt dat in Frankrijk al een aantal WT teams extra zenuwachtig aan het worden zijn? De ranking van de knakworsten valt eigenlijk ook niet mee als je bedenkt hoe zichtbaar ze dit jaar zijn geweest.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit gaat met gemak lukken!
[ x ]
Aaron Gate, toe maar.
dsm heeft ook niet perse veel scorende renners in huis. Jakobsen moet echt aan de bak volgend jaar. Lund en Bittner kunnen wel helpen, maar verder?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat in Frankrijk al een aantal WT teams extra zenuwachtig aan het worden zijn? De ranking van de knakworsten valt eigenlijk ook niet mee als je bedenkt hoe zichtbaar ze dit jaar zijn geweest.
Vermaeke, Onley en hopen dat Bardet het eerste half jaar nog een paar resultaten rijdt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:25 schreef franklop het volgende:
[..]
dsm heeft ook niet perse veel scorende renners in huis. Jakobsen moet echt aan de bak volgend jaar. Lund en Bittner kunnen wel helpen, maar verder?
Ze zijn dit jaar wel 3000 punten op Astana uitgelopen!quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vermaeke, Onley en hopen dat Bardet het eerste half jaar nog een paar resultaten rijdt.
Jakobsen dit jaar pas 314 UCI punten
Ik zie dat Astana als enige WT team met Luts naar Hainan gaat, dus het sprokkelen gaat al beginnenquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze zijn dit jaar wel 3000 punten op Astana uitgelopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |