Gaat Ayuso niet gewoon weg bij de emiraten? Dat lijkt me totaal onhoudbaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is wel een belangrijke gebeurtenis in de wielergeschiedenis. De Emiraten zijn hun beide 1.1 merchants kwijt. De grote vraag is, wie nu? Wie mag er nu naar alle uithoeken om voor de punten te zorgen? Ik voel er wel iets voor om Ayuso naar de Goelag te sturen.
Zo gewoon lijkt me dat niet. Hij ligt tot en met 2028 vast tegen een astronomisch salaris en hij is het absolute oogappeltje van Matxin. Er moet dus een ploeg zijn die hem kan betalen en dan moeten ze hem ook nog willen laten gaan, lijkt me niet zo evident.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaat Ayuso niet gewoon weg bij de emiraten? Dat lijkt me totaal onhoudbaar.
https://www.procyclingstats.com/rider/xianjing-lyuquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:06 schreef Marcoss het volgende:
Zou er ook nog een verplichte Chinees bij moeten komen?
Eerst moet Matxin nog maar eens zien te verlengen bij UAE. Contract loopt af bij UAE en heeft ook aanbiedingen van andere teams.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo gewoon lijkt me dat niet. Hij ligt tot en met 2028 vast tegen een astronomisch salaris en hij is het absolute oogappeltje van Matxin. Er moet dus een ploeg zijn die hem kan betalen en dan moeten ze hem ook nog willen laten gaan, lijkt me niet zo evident.
Lijkt me wel iets voor Vinoquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:23 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Eerst moet Matxin nog maar eens zien te verlengen bij UAE. Contract loopt af bij UAE en heeft ook aanbiedingen van andere teams.
Ji ChengGodquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:06 schreef Marcoss het volgende:
Zou er ook nog een verplichte Chinees bij moeten komen?
Ze hebben ook wel heel veel punten nodig. Als de ranking van Steef klopt moeten ze nog ongeveer 4000 punten goed maken en dat is enorm in ruim een jaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:21 schreef wimderon het volgende:
Ja, als je punten nodig hebt is Ulissi wel een goeie.
Dat damesteam van Trek begint serieuze vormen aan te nemen in de concurrentie met SD doesn't worxquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:06 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Ze hebben genoeg centjes op de plant bij Lidl-Trek
Dit gaat met gemak lukken!quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel heel veel punten nodig. Als de ranking van Steef klopt moeten ze nog ongeveer 4000 punten goed maken en dat is enorm in ruim een jaar.
https://www.procyclingstats.com/rankings/me/ranking-2023-2025
Zo te zien wel pas 7. Al hebben vrouwenteams er normaal ca 15 ook.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat damesteam van Trek begint serieuze vormen aan te nemen in de concurrentie met SD doesn't worx
Klopt het dat SD pas 7 bevestigde rensters heeft voor 2025?
https://www.procyclingsta(...)otime-2025/overview/
Dus jij denkt dat in Frankrijk al een aantal WT teams extra zenuwachtig aan het worden zijn? De ranking van de knakworsten valt eigenlijk ook niet mee als je bedenkt hoe zichtbaar ze dit jaar zijn geweest.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit gaat met gemak lukken!
[ x ]
Aaron Gate, toe maar.
dsm heeft ook niet perse veel scorende renners in huis. Jakobsen moet echt aan de bak volgend jaar. Lund en Bittner kunnen wel helpen, maar verder?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat in Frankrijk al een aantal WT teams extra zenuwachtig aan het worden zijn? De ranking van de knakworsten valt eigenlijk ook niet mee als je bedenkt hoe zichtbaar ze dit jaar zijn geweest.
Vermaeke, Onley en hopen dat Bardet het eerste half jaar nog een paar resultaten rijdt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:25 schreef franklop het volgende:
[..]
dsm heeft ook niet perse veel scorende renners in huis. Jakobsen moet echt aan de bak volgend jaar. Lund en Bittner kunnen wel helpen, maar verder?
Ze zijn dit jaar wel 3000 punten op Astana uitgelopen!quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vermaeke, Onley en hopen dat Bardet het eerste half jaar nog een paar resultaten rijdt.
Jakobsen dit jaar pas 314 UCI punten
Ik zie dat Astana als enige WT team met Luts naar Hainan gaat, dus het sprokkelen gaat al beginnenquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze zijn dit jaar wel 3000 punten op Astana uitgelopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |