quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
99 [ Turnen ] Hoeveel valpartijen zijn er bij de balkfinale?
Nee
5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Drommels, laatste.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:28 schreef Nattekat het volgende:
Het doel is boven @:ijs_beer blijven. De andere doelen geef ik op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke antwoorden heb je? Misschien mis je er een aantal?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:32 schreef Pino112 het volgende:
Alle antwoorden gewoon 1 punt toch? Want ik kom bij mezelf nu op 31.
Of ik mis nog een paar vragen die al beantwoord zijn maar dacht dat ik alles uit het topic gehad heb.
32 trouwens met nr 56 er nu bij.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke antwoorden heb je? Misschien mis je er een aantal?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
32 trouwens met nr 56 er nu bij.20,23,35,75,84 zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap 103 niet
100.000 katjes
Fuck the EBU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[ 6-aug ]Er zijn groepen A B en C. Staat er uit elke van die 3 groepen minimaal 1 land in de halve finale: Vrouwen én herenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap 103 niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah, op die fiets.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn groepen A B en C. Staat er uit elke van die 3 groepen minimaal 1 land in de halve finale: Vrouwen én heren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
5, 16, 17, 19, 21, 23 zie ik ook al zo snelquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door crv op 06-08-2024 06:17:11 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
zijn er geen dames die daarover heen kunnen ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 05:31 schreef Pino112 het volgende:
Alvast voor 5 en 6, weet niet of er nog andere sporten zijn met zoveel medailles
5. Marchand heeft 4 goud en 1 brons
6. Huske heeft 3 goud en 2 zilver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
ik kom op andere scores ?!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:wimderon 40
@:Pino112 37
SnertMetChoco 36
Timmeehh 34
heywoodu 34
@:Riofan83 33
@:TimH 33
Sherlock_holmes 33
Mexicanobakker 31
@:Starflyer 30
Bastiefcg 29
@:Felagund 28
@:Fok-it 28
GlennQuagmire 28
Snakehead85 27
@:DeLuna 27
@:crv 27
@:zorro28 26
TheVulture 23
@:amsoor 23
Montov 23
@:Frutsel 23
@:Nattekat 23
@:Oliver23 22
frozen-assassin 21
ijs_beer 20
De nieuwe stand is uit.
Dames kano wellicht, marchand zal ik volgende scoreronde gevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 06:00 schreef crv het volgende:
[..]
zijn er geen dames die daarover heen kunnen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die zijn allebei al bekend, al stond vraag 82 gisteren nog niet in mijn sheet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:20 schreef crv het volgende:
Antwoorden voor vandaag:
82 [ Beach Volleybal ] Haalt een van de acht teams in de Lucky Loser-ronde een kwartfinale?
93 [ 3x3 Basketbal ] Scoort de winnaar van de damesfinale minimaal 21 punten?
Hier:quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis @:GlennQuagmire en @:Oliver23
quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:21 schreef GlennQuagmire het volgende:
[ 6-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 8-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 9-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 10-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 11-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
7-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen goud zonder schuim![]()
7 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vast gemist dat het besproken is of ik stel misschien een domme vraag, maar ik had bij 114 als vraag genoteerd:
114 [ Schoonspringen ] Haalt Else Praasterink de finale op de 10 meter platform?
Maar de finale was vandaag toch?!![]()
Klopt de vraag is geschraptquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik heb vast gemist dat het besproken is of ik stel misschien een domme vraag, maar ik had bij 114 als vraag genoteerd:
114 [ Schoonspringen ] Haalt Else Praasterink de finale op de 10 meter platform?
Maar de finale was vandaag toch?!There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Ah, dank je.quote:
[ 7-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah, dank je.
[ 7-aug ]Post 148 in dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Forum Opties Forumhop: Hop naar: