We spelen vanaf nu alleen nog maar finalesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:48 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax moet nog twee rondes overleven...
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen.
Ik wens iedereen die Ajax een warm hart toedraagt een fijne avond toe
Bedankt, insgelijksquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen.
Ik wens iedereen die Ajax een warm hart toedraagt een fijne avond toe
Je kan je niet rechtstreeks plaatsen voor de Conference League, dus ook de beste teams spelen eerst een voorrondequote:Op maandag 5 augustus 2024 10:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Had natuurlijk zwaarder gekund maar wat zijn dit voor sommige sterke namen voor de fucking conference league voorronde
FC Heidenheim (Duitsland)
RC Lens (Frankrijk)
FC Kopenhagen (Denemarken) / FC Baník Ostrava (Tsjechië)
Omonia FC (Cyprus) / MOL Fehérvár FC (Hongarije)
SK Rapid Wien (Oostenrijk) / Trabzonspor (Turkije)
Er komt vanzelf wel een moment dat alle juichslaven in dit topic het Ajax topic na verlies onderschijten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze act is nog minder leuk dan alle acts van king roland bij elkaar opgeteld.
Niet helemaal waar, in de EL speel je twee potjes meer en krijg je ook meer bonuspunten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer dat ze zo makkelijk geloot hebben, dit Ajax kan een stuk meer punten scoren in de Conference League
Maar er is geen route meer naar nog een rondje Conference League toch? De competitie waar je op 1 september in zit is sowieso je eindstationquote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, in de EL speel je twee potjes meer en krijg je ook meer bonuspunten.
Klopt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar er is geen route meer naar nog een rondje Conference League toch? De competitie waar je op 1 september in zit is sowieso je eindstation
0-2quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
22 aug 20:45 Jagiellonia Białystok - Ajax | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
0-0quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-0quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-1quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-3quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-1quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-0quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Voor de coëfficiënten is het beter als Ajax dit seizoen in de Conference League uitkomt samen met Twente en AZ. Meer kans op puntjes pakken voor Nederland in dat toernooi gezien je niet meer vanuit de Europa League in de Conference League kan overwinteren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Welke waarde hecht je aan punten voor andere clubs als daarvoor Ajax in een derderangs competitie moet spelen ?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Voor de coëfficiënten is het beter als Ajax dit seizoen in de Conference League uitkomt samen met Twente en AZ. Meer kans op puntjes pakken voor Nederland in dat toernooi gezien je niet meer vanuit de Europa League in de Conference League kan overwinteren.
Dus ik hoop op een 3-0.
als je meer wedstrijden wint in de conf league dan in de EL haal je meer punten binnen voor NL. Dus in dat opzicht snap ik de reactie wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke waarde hecht je aan punten voor andere clubs als daarvoor Ajax in een derderangs competitie moet spelen ?
Dat “we” als Nederland onze 2 directe CL-plekken en 1 vCL-plek behouden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke waarde hecht je aan punten voor andere clubs als daarvoor Ajax in een derderangs competitie moet spelen ?
Daarom mijn vraag. Waarom zorgen dat een club buiten de top in de Con. L. mag spelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als je meer wedstrijden wint in de conf league dan in de EL haal je meer punten binnen voor NL. Dus in dat opzicht snap ik de reactie wel.
Een az kan daar toch een stuk verder komen dan in de ELquote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom mijn vraag. Waarom zorgen dat een club buiten de top in de Con. L. mag spelen.
3-1quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Tuurlijk. Waarschijnlijk wel. Maar dan nog. In al m'n gerelativeer, is zelfs de Con. L. worst voor me.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Een az kan daar toch een stuk verder komen dan in de EL
Na dat finaleseizoen van Feyenoord in de Conference League schopte AZ het tot de halve finale waar ze door de winnaar West Ham werden uitgeschakeld onder Pascal Jansen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Een az kan daar toch een stuk verder komen dan in de EL
Ik snap je reactie, maar ik denk in het landsbelang ipv het clubbelang in deze. We mogen die twee directe CL-plekken echt niet teruggeven aan die Portugezen. De Portugese top 3 doet het helaas over het algemeen beter dan onze top 3 in Europa.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Waarschijnlijk wel. Maar dan nog. In al m'n gerelativeer, is zelfs de Con. L. worst voor me.
1-1quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Begin er eens mee om die play-offs in de eredivisie af te schaffen en stuur gewoon je hoogst geplaatste teams na 34 wedstrijden Europa in.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:58 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik snap je reactie, maar ik denk in het landsbelang ipv het clubbelang in deze. We mogen die twee directe CL-plekken echt niet teruggeven aan die Portugezen. De Portugese top 3 doet het helaas over het algemeen beter dan onze top 3 in Europa.
We hebben geluk dat Braga hun enige subtopper is die wat potten in Europa kan breken en dat de rest van hun competitie kut met peren is.
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Begin er eens mee om die play-offs in de eredivisie af te schaffen en stuur gewoon je hoogst geplaatste teams na 34 wedstrijden Europa in.
Dit is volgens mij niet meer per se waar, EL > CL klopte het in ieder geval totaal niet mbt Twente volgens Misjel Abbink. Ze hebben die punten ook anders ingedeeld nu he omdat in die CFL heel veel punten werden gehaald. Ik heb me er zelf nog niet helemaal in verdiept maar er zijn veranderingen geweest dus deze take heb ik mijn twijfels bij.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Voor de coëfficiënten is het beter als Ajax dit seizoen in de Conference League uitkomt samen met Twente en AZ. Meer kans op puntjes pakken voor Nederland in dat toernooi gezien je niet meer vanuit de Europa League in de Conference League kan overwinteren.
Dus ik hoop op een 3-0.
Om eerlijk te zijn: waarschijnlijk niet.quote:
Je moet die Europese playoffs dan ook meer zien als iets dat enorm nuttig is voor een eerlijker verloop van de reguliere competitie.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: waarschijnlijk niet.
Maar ik ben waarschijnlijk biased want ik heb die Europese play-offs altijd al een gedrocht gevonden. Vaak ook halflege stadions. Dit in tegenstelling tot de promotie-/degradatie play-offs.
En een boeiender verloop, anders speelt het gros tijden voor niets.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet die Europese playoffs dan ook meer zien als iets dat enorm nuttig is voor een eerlijker verloop van de reguliere competitie.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een boeiender verloop, anders speelt het gros tijden voor niets.
scheelt nu wel dat er vanaf dit seizoen geen CL afvallers meer doorstromen maar EL na de groepsfasequote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:55 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Na dat finaleseizoen van Feyenoord in de Conference League schopte AZ het tot de halve finale waar ze door de winnaar West Ham werden uitgeschakeld onder Pascal Jansen.
Dat Ajax een vergelijkbare of betere resultaat kan neerzetten is niet ondenkbaar. De Europa League anno 2024 is gewoon een verkapte Champions League-light geworden qua niveau.
Gelukkig hebben ze wel een aantal jaar geleden die 2e directe degradatieplek ingevoerd. Dat is wel genot indien je een competitie hebt waarin de nummer 18 al heel snel vast staat (zoals RBC in 05/06 of Dordt in 14/15).quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een boeiender verloop, anders speelt het gros tijden voor niets.
Daar ben ik dan weer geen fan van.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze wel een aantal jaar geleden die 2e directe degradatieplek ingevoerd. Dat is wel genot indien je een competitie hebt waarin de nummer 18 al heel snel vast staat (zoals RBC in 05/06 of Dordt in 14/15).
Waarom niet? In alle fatsoenlijke competities vliegen er standaard meerdere rechtstreeks uit.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer geen fan van.
Maakt het in mijn ogen juist minder spannend onderin en de legendarische Play-offs zijn erdoor gedevalueerd. Dat ze het elders wel doen vind ik niet zo rullevant. In de PL is het volgens mij ook zelden spannend onderin. Maar dit is meer iets voor een ander topic verder.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom niet? In alle fatsoenlijke competities vliegen er standaard meerdere rechtstreeks uit.
Ik vind het juist wel prettig om elk jaar gegarandeerd wat verloop te hebben qua clubs.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maakt het in mijn ogen juist minder spannend onderin en de legendarische Play-offs zijn erdoor gedevalueerd. Dat ze het elders wel doen vind ik niet zo rullevant. In de PL is het volgens mij ook zelden spannend onderin. Maar dit is meer iets voor een ander topic verder.
Helemaal mee eens. Al weet ik niet zeker of NEC in dit specifieke geval het veel beter zou gaan doen dan GAE.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Begin er eens mee om die play-offs in de eredivisie af te schaffen en stuur gewoon je hoogst geplaatste teams na 34 wedstrijden Europa in.
Wacht, dat CL > EL en EL > ECL overwinteren was toch afgeschaft? En de play-offs na de winterstop was toch onderling in dezelfde competitie?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is volgens mij niet meer per se waar, EL > CL klopte het in ieder geval totaal niet mbt Twente volgens Misjel Abbink. Ze hebben die punten ook anders ingedeeld nu he omdat in die CFL heel veel punten werden gehaald. Ik heb me er zelf nog niet helemaal in verdiept maar er zijn veranderingen geweest dus deze take heb ik mijn twijfels bij.
Ik ga even verder in het coëfficiëntentopic .quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wacht, dat CL > EL en EL > ECL overwinteren was toch afgeschaft? En de play-offs na de winterstop was toch onderling in dezelfde competitie?
Moet nog wennen aan de nieuwe format, so please correct me if I’m wrong.
0-0quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Hier vindt forumgebruiker @Bezsen ongetwijfeld wat van!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hopelijk gaat alles goed met mijn zeer goede vriend @:tjacka
#staystrong #pray4joden
0-2quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 1-1
@:Oriente 1-1
@:fetX 0-1
@:PicoMMP 0-2
@:Scrummie 3-1
@:onlogisch 3-0
@:Mexicanobakker 0-3
@:klaasweetalles 1-0
@:Caland 0-1
@:DombohetOlifantje1 0-0
@:R-woud93 0-0
@:tong80 1-4
@:Bezsen 0-3
@:Flitsbezorger 3-0
@:Frozen-assassin 2-1
1-0 FC Legionella of zoiets. Uit altijd lastig.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 1-1
@:Oriente 1-1
@:fetX 0-1
@:PicoMMP 0-2
@:Scrummie 3-1
@:onlogisch 3-0
@:Mexicanobakker 0-3
@:klaasweetalles 1-0
@:3rr0r 0-2
@:Caland 0-1
@:DombohetOlifantje1 0-0
@:R-woud93 0-0
@:tong80 1-4
@:Bezsen 0-3
@:Flitsbezorger 3-0
@:Frozen-assassin 2-1
Dit is echt de meest dode stad waar ik geweest ben. Voetbal ultras moet wel een internethooligan zijn zo een als jou bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hopelijk gaat alles goed met mijn zeer goede vriend @:tjacka
#staystrong #pray4joden
Meerdere gasten gesproken die aangeven dat er niks aan de hand isquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is echt de meest dode stad waar ik geweest ben. Voetbal ultras moet wel een internethooligan zijn zo een als jou bijvoorbeeld
Dat lijkt mij ook, al zal jij ook wel een Pools hoofd hebben dus dan laten ze je wel met rustquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is echt de meest dode stad waar ik geweest ben. Voetbal ultras moet wel een internethooligan zijn zo een als jou bijvoorbeeld
Goed stucwerk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:04 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Modernere venue dan de Arena.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Meerdere gasten gesproken die aangeven dat er niks aan de hand is
Ik heb echt een oostblokhoofd inderdaadquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, al zal jij ook wel een Pools hoofd hebben dus dan laten ze je wel met rust
Welk bier drink je daar, Zywiec?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:24 schreef Tjacka het volgende:
Geen grap
Zou ik een fotoverslag online zetten?@:elan
Karpackiequote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welk bier drink je daar, Zywiec?
Wie is hier de mod, gij of ik?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Gedragen jullie je wel een beetje vandaag
De nodige users die mpox kunnen verwachten zekerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Gedragen jullie je wel een beetje vandaag
Dat minderwaardigheidscomplex gaat niet zomaar wegquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:16 schreef Coco het volgende:
Voornamelijk de Feyenoorders zetten in op een stevig verlies voor Ajax.
Goh.
Ontopic.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zorg er nu maar voor dat jij jouw bord om 20:45 leeg gegeten hebt.
Gadverdamme. Al die nieuwe smaken en 0Kcal zooi is niet te zuipen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak nog een maar een glas dubbelfris met de smaak aardbei, limoen en munt.
Koop een tv aboquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:48 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg die Ziggo app niet op m'n televisie (1996) dus ik kijk op m'n tweede pc-scherm
Kut Ziggo
Was jij ook niet diegene die user @tong80 aan het uitlachen was over zijn ESPN-soap?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:48 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg die Ziggo app niet op m'n televisie (1996) dus ik kijk op m'n tweede pc-scherm
Kut Ziggo
Ik maak me zorgen om je.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak nog een maar een glas dubbelfris met de smaak aardbei, limoen en munt.
ze moeten altijd mij hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:28 schreef GGMM het volgende:
@:kingroland wordt vanavond heel kort gehouden door @:coco
Vorige ronde was er een Youtube stream tochquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is dit zonder Ziggoabonnement niet te zien?
Ja, maar nu niet zo te zien.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vorige ronde was er een Youtube stream toch
Omdat Tong ESPN had besteld en het niet voor elkaar kreeg jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was jij ook niet diegene die user @:tong80 aan het uitlachen was over zijn ESPN-soap?
Dit was overigens sarcastisch bedoeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:52 schreef bbuddybb het volgende:
Het centrale duo achterin staan daar lekker te verdedigen.
Nog niet. Die flikkers doen het erom.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:50 schreef Coco het volgende:
@:zipportal heeft vast een youtube linkje
wow rustigquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog niet. Die flikkers doen het erom.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dit was overigens sarcastisch bedoeld.
Dat doe je maar in het Ajax-topic.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dit was overigens sarcastisch bedoeld.
Hier schrikken @KingRoland en ik erg vanquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog niet. Die flikkers doen het erom.
Ook fijn zo'n 40-jarige keeper terwijl je al een goede keeper had.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:53 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig hebben we een verdediger gekocht die 31 jaar is en al 12 professionele wedstrijden heeft gespeeld
Gelukkig is de gay pride en maanden voorbijquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier schrikken @:kingroland en ik erg van
De regisseur.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
shit goal gemist
dit is wel mijn stand
wie blunderde?
Jijquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
shit goal gemist
[..]
wie blunderde?
Gohquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:55 schreef GGMM het volgende:
1-1
Net nu @:rambodirk grappig probeerde te doen
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:55 schreef GGMM het volgende:
1-1
Net nu @:rambodirk grappig probeerde te doen
Coco is mn raadgever in relatieproblemenquote:
Ik moest lachen om je "Ik merkte dat ze niet lekker in haar vel zat dus ben ik maar naar huis gegaan" oid.quote:
Vanwege Parijs zeker.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Coco is mn raadgever in relatieproblemen
DPG Media niet gekliktquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ajax is ook een amateur club
[ link | afbeelding ]
Is dat nou lekker?quote:
Dat heeft @RamboDirk al uitvoerig besproken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Ze hebben best wel een aardig stadion zo te zien voor een amateur club....
Die posts sla ik altijd overquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat heeft @:rambodirk al uitvoerig besproken.
Omdat ze zelf de muurtjes kunnen optrekkenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Ze hebben best wel een aardig stadion zo te zien voor een amateur club....
het is pas besproken als klaas het heeft besprokenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat heeft @:rambodirk al uitvoerig besproken.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoteerd.
Dan trek ik aan de jas van @:gurneyisbestoke
Ik had eerder een review gevraagd, echter Woudje is fan van Amstel.quote:
Dankje.quote:
Heerlijk biertjequote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Ik had eerder een review gevraagd, echter Woudje is fan van Amstel.
Doe met deze info wat je wil.
mee eensquote:
Zodra ze videoanalyse als input kunnen gebruiken krijg je AI commentatoren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
is er nou echt geen nieuw talent in media land die wedstrijden kan becommentateren
dit is toch gewoon toch shit de komende 10 jaar nog
wowquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ik begin nu gek te worden van Sierd en z'n grapjes over die naam
Hou gewoon je bek dikke dwaas
KOEKOEKquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:07 schreef GGMM het volgende:
We krijgen hier ook AI mods.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zodra ze videoanalyse als input kunnen gebruiken krijg je AI commentatoren.
sowquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:07 schreef GGMM het volgende:
Je kan ook iets van Kasteelbier rouge kopen. Dat is meer een vrouwenbier.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:08 schreef Paul het volgende:
Ik had die skuumkoppe voor Wilma gekocht (.)
DOE NORMAALquote:
Zag laatst bij Jong PSV tegen Jong Ajax een leuke buitenspeler rondt lopen bij jong ajax, fabinski of zo iets.. die is een paar klasse beter dan die forbsquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Godts is een prima aanvaller, eindelijk wat diepgang en acties.
Schreeuw niet zo.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
DOE NORMAAL
niet iedereen gaat 5 keer per week naar de sportschool net als jij
Om niet dik te zijn hoef je niet per se 5 keer per week naar de sportschool. Dat is gewoon een kwestie van wat wilskracht qua eten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
DOE NORMAAL
niet iedereen gaat 5 keer per week naar de sportschool als jij
ga wegquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zag laatst bij Jong PSV tegen Jong Ajax een leuke buitenspeler rondt lopen bij jong ajax, fabinski of zo iets.. die is een paar klasse beter dan die forbs
Gewoon een typische pass van een aanvaller daar. Niks bijzondersquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Godts heeft het denkvermogen van Dave Roelvink.
Tja, tis een Belg hèquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
je heb het altijd over sportenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om niet dik te zijn hoef je niet per se 5 keer per week naar de sportschool. Dat is gewoon een kwestie van wat wilskracht qua eten.
En ik ben nog nooit in m'n leven in een sportschool geweest.
Mooie tijd was dat met corona.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:11 schreef Marcoss het volgende:
Het publiek klinkt alsof ze er een geluidsband onder hebben gezet
De beste jeugdopleiding van NLquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ga weg
psv heeft helemaal geen talent
Dan sport ikquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je heb het altijd over sporten
wat ga je dan doen
Ik moet dan altijd aan slavinken denkenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik krijg altijd spontaan pijn aan mijn tanden als ik "Roelvink" hoor/lees.
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
En ik ben nog nooit in m'n leven in een sportschool geweest.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |