Ja maar wat is t nou voor gelul dan? De DB zelf ontkent het blijkbaar. Maar ondertussen wordt het wel breed uitgemeten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Lol: https://www.deutschlandfu(...)tengruenden-100.html
En het bericht is niet helemaal correct. Er rijdt wel degelijk een IC tussen Zwolle en Utrecht, maar deze valt een beetje buiten de knoop waardoor voor de meeste overstappende reizigers er een extra overstap op Amsterdam Zuid is als ze de IC Den Haag nemen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Jeetje. Dit is wel een beetje zuur: https://1zwolle.nl/nieuws(...)e-en-amersfoort.html
Waarom kon dat niet in die 7 weken?
Voor München-Nürnberg in een tweeuursdienst heb je twee omlopen nodig. Is de bedoeling dat er 1x/4 uur een Skoda-Dostostam gaat rijden en 1x/4 uur een IC-stam of dat beide omlopen met een IC-stam gaan rijden of dat de treindienst wordt opgesplitst in Ingolstadt en waarbij alleen Nürnberg-Ingolstadt met een IC-stam gaat rijden?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:40 schreef derLudolf het volgende:
Vanaf december rijdt er tussen München en Nürnberg ter vervangen van BR102 en Skoda dubbeldekkers een stam BR101 met IC1-wagens (in het rood)
Ik kan het Facebook bericht niet weer vinden, wat ik begreep bleef er ook Skoda rijden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 07:25 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Voor München-Nürnberg in een tweeuursdienst heb je twee omlopen nodig. Is de bedoeling dat er 1x/4 uur een Skoda-Dostostam gaat rijden en 1x/4 uur een IC-stam of dat beide omlopen met een IC-stam gaan rijden of dat de treindienst wordt opgesplitst in Ingolstadt en waarbij alleen Nürnberg-Ingolstadt met een IC-stam gaat rijden?
Ja als je rollend materieel uit een krokettenmuur kon trekken dan zou je dat kunnen doen ja.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vier kandidaten voor overname van Dinner train
https://www.nu.nl/economi(...)et-dinner-train.html
wat ik mij afvraag is wat er dat bedrijf zit. misschien alleen de website.
je zou vandaag nog kunnen starten met een bedrijf dat zulke ritjes aanbied. daar hoef je geen failliete bv voor over te nemen.
Dat geeft best mooie vertrekschermenquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:19 schreef James1988 het volgende:
In de Duitse regio Mitte (dat wil zeggen: rond Frankfurt am Main) is de GSM-R uitgevallen, en ook backupsystemen werken niet. Treinverkeer in de regio is stilgelegd.
Er staat in deze draad ergens dat het treinverkeer weer opgestart is: https://old.reddit.com/r/(...)rung_was_ist_da_los/quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:19 schreef James1988 het volgende:
In de Duitse regio Mitte (dat wil zeggen: rond Frankfurt am Main) is de GSM-R uitgevallen, en ook backupsystemen werken niet. Treinverkeer in de regio is stilgelegd.
Het materieel kan je huren bij TCS, train charter services.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als je rollend materieel uit een krokettenmuur kon trekken dan zou je dat kunnen doen ja.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:19 schreef James1988 het volgende:
Ja flikker al je ambitie het raam uit en ga mariakaakies uitdelen, ben je er ookquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het materieel kan je huren bij TCS, train charter services.
Eventueel huur je wat anders, met een magnetron ben je er ook.
Die had ik ook gezien ja, ICE Berlin - München ging het over toch?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:31 schreef derLudolf het volgende:
Kwam laatst een erg uitgebreide post op FB tegen over wat een stop van een trein precies kost. Erg interessant, ik dacht dat ik het bericht had opgeslagen maar kan het niet terug vinden.
niet lang geleden was er een tiktoktrutje met een soort electrische snelkookpan. Die zat in een SNG doodleuk kip te bereiden in de trein. Het stopcontact is net toereikend voor zo'n hotpot. Tot ergenis van andere reizigers. Alles voor de views en likes.quote:Op zondag 8 september 2024 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja flikker al je ambitie het raam uit en ga mariakaakies uitdelen, ben je er ook
Just because you can, doesn't mean you shouldquote:Op zondag 8 september 2024 21:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
niet lang geleden was er een tiktoktrutje met een soort electrische snelkookpan. Die zat in een SNG doodleuk kip te bereiden in de trein. Het stopcontact is net toereikend voor zo'n hotpot. Tot ergenis van andere reizigers. Alles voor de views en likes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |