abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:19:33 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214527363
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, de manier waarop is het onderwerp niet, hoe graag je het ook zo probeert te spinnen.

Sterker nog: de manier waarop is het probleem helemaal niet voor de achterban, wel voor de tegenstander en zijn aanhangers, die maken zich ineens heel erg druk over deze vermeende oneerlijke gang van zaken, niet degenen die op Biden zouden stemmen.
Dus is het weldegelijk het onderwerp hier, alleen sta je niet aan de kant van mensen die het een issue vinden.

Of mogen we het als in een echo chamber alleen hebben over Harris en hoe goed ze is? Want dan zou Trump ook gewoon eens een keer niet genoemd kunnen worden toch :').

Of is de tactiek van haar tegenstanders gewoon een onderdeel van een discussie over haar?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214527374
Wat een godin die Harris
Een klasbak

Bohh
Putin poept al in de broek en Trump poept straks in het gevang!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  Moderator vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:21:05 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214527385
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Oké
Toch?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:22:59 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214527416
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:18 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Maar ik ben niet de aanhang van Trump en vind het een leuk onderwerp om over te hebben.
Maar mijn vragen daarover beantwoorden doe je niet, eerst ontwijken met de claim dat het off-topic is, en vervolgens doen alsof de ander het niet snapt.

Komen mijn vragen nog een keer, kom eens met de antwoorden:

Wie maakt zich daar eigenlijk druk om?
Zijn dat democratische stemmers of zijn het republikeinen die graag een relletje willen binnen de democratische partij, of zelfs mensen die helemaal geen stemrecht in de VS hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214527437
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:03 schreef Brubbie het volgende:

[..]
lees nog eens waar je op reageert en probeer het nog eens
Je geeft zelf aan dat de macht is verdeeld.
Dus dan is er geen absolute macht.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_214527451
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Maar mijn vragen daarover beantwoorden doe je niet, eerst ontwijken met de claim dat het off-topic is, en vervolgens doen alsof de ander het niet snapt.

Komen mijn vragen nog een keer, kom eens met de antwoorden:

Wie maakt zich daar eigenlijk druk om?
Wat maakt dat uit? Het proces is hoogst opmerkelijk. Daar kun je over uit je panty scheuren, maar ik hoef je niet uit te leggen waarom ik ergens over post. Het is niet off-topic.

quote:
Zijn dat democratische stemmers of zijn het republikeinen die graag een relletje willen binnen de democratische partij, of zelfs mensen die helemaal geen stemrecht in de VS hebben?
Dat laatste is ook zo'n flauwekul, dat geldt voor meer dan 99% van de FOK!kers gok ik. Amerikaanse politiek dan maar niet meer bespreken?

Je lult maar wat, omdat het onderwerp gelieerd is aan Trump ga je gek doen. Wel schattig.
pi_214527455
Waarom is mijn fanpost over Harris weg?
pi_214527483
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:25 schreef Brubbie het volgende:
Waarom is mijn fanpost over Harris weg?
Zat er een postzegel op?
pi_214527485
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je geeft zelf aan dat de macht is verdeeld.
Dus dan is er geen absolute macht.
Het is gewoon een lulverhaal, de VS is wel degelijk een democratie. Een constitutionele republiek is gewoon een
vorm van democratie.

https://clyburn.house.gov/fun-youth/us-government
pi_214527498
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zat er een postzegel op?
Ah, die was ik vergeten
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:33:44 #111
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_214527624
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 16:52 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Er is een bipartisan committee wat ondermeer aanbeveelt de militaire uitgaven van 3% van het bnp naar 5% van het bnp te brengen. https://breakingdefense.c(...)o-face-china-russia/
ik weet niet wat er aan drones beschikbaar is maar ook nederland moet veel meer op drone gebied samenwerken en ik heb liever dat men 30 miljard investeert in drones dan in stikstof

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 02-08-2024 19:03:38 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_214527626
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:24 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Wat maakt dat uit? Het proces is hoogst opmerkelijk. Daar kun je over uit je panty scheuren, maar ik hoef je niet uit te leggen waarom ik ergens over post. Het is niet off-topic.
[..]
Dat laatste is ook zo'n flauwekul, dat geldt voor meer dan 99% van de FOK!kers gok ik. Amerikaanse politiek dan maar niet meer bespreken?

Je lult maar wat, omdat het onderwerp gelieerd is aan Trump ga je gek doen. Wel schattig.
Jij mag dat best opmerkelijk vinden, maar meer is het ook niet.
pi_214527698
NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #4

[ Bericht 63% gewijzigd door sp3c op 02-08-2024 18:39:00 ]
pi_214527783
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 17:27 schreef Brubbie het volgende:
We kunnen wel weer on-topic gaan:
Harris die op een soort PVV-manier aan de top van de partij is gekomen. Zonder inspraak van leden
Bij de PVV kan je niet aan de top komen, dus die vlieger gaat niet op.
pi_214527851
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:43 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Bij de PVV kan je niet aan de top komen, dus die vlieger gaat niet op.
Iedere Democraat kon en mocht zich kandidaat stellen, endorsements zijn in principe niet relevant, niemand buiten Harris stelde zich kandidaat. Ergo, Harris wint.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:55:37 #116
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_214527973
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Iedere Democraat kon en mocht zich kandidaat stellen, endorsements zijn in principe niet relevant, niemand buiten Harris stelde zich kandidaat. Ergo, Harris wint.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pete_Buttigieg

ik geef hem de meeste kans als running mate

quote:
Buttigieg is afgestudeerd aan Harvard College en de Universiteit van Oxford , waar hij de laatste bezocht met een Rhodes Scholarship .
In 2007 begon hij aan een driejarig werk bij het management consulting bedrijf McKinsey & Company .
Van 2009 tot 2017 was hij inlichtingenofficier bij de United States Navy Reserve , waar hij de rang van luitenant bereikte .
Hij werd gemobiliseerd en ingezet voor de oorlog in Afghanistan gedurende zeven maanden in 2014
of deze

[ Bericht 19% gewijzigd door michaelmoore op 02-08-2024 19:00:41 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:59:17 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214528031
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:24 schreef Brubbie het volgende:

[..]
[..]

Uit je panty scheuren? Wie scheuren er uit hun panty over de manier waarop? De achterban of juist de tegenstanders?

Mijn vragen beantwoorden is dus te moeilijk, duidelijk weer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214528193
twitter

Ik heb ook een leuke Trump variant als tegenhanger indien gewenst.
pi_214529393
zo lang mogelijk liegen over biden zodat je geen primary hoeft te houden _O_
pi_214529486
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:20 schreef Brubbie het volgende:
Wat een godin die Harris
Een klasbak

Bohh
Putin poept al in de broek en Trump poept straks in het gevang!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik wist niet dat Harris aan poepseks deed (net als Melkert) :%
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_214529732
Lekker veelbelovende kandidaten als Tulsi Gabbard en Kennedy buiten de deur houden op slinkse wijze. _O_

Bernie Sanders heeft eerder zichzelf laten terugkopen in het gareel. _O_

Moreel verheven partij _O_ _O_
pi_214529752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:13 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ik wist niet dat Harris aan poepseks deed (net als Melkert) :%
Er gaan deepfakes rond over Harris als sekswerker in de politiek

https://www.euronews.com/(...)-a-day-after-her-fir
pi_214529802
twitter

Dat filmpje _O-
Gaan leuke maanden worden, voor de neutrale toeschouwer

[ Bericht 26% gewijzigd door Brubbie op 02-08-2024 20:33:41 ]
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:35:02 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529966
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:24 schreef Brubbie het volgende:
Lekker veelbelovende kandidaten als Tulsi Gabbard en Kennedy buiten de deur houden op slinkse wijze. _O_

Bernie Sanders heeft eerder zichzelf laten terugkopen in het gareel. _O_

Moreel verheven partij _O_ _O_
RFK is al sinds oktober 23 geen kandidaat meer voor de democraten, en gezien zijn anti-vax sentiment en complottheorieën kun je ook niet verwachten dat hij dat wel zou zijn geworden als Biden vanaf het begin al had aangegeven niet voor een volgende termijn te gaan.
En zijn veroordeling voor heroïnebezit helpt ook niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214529981
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:24 schreef Brubbie het volgende:
veelbelovende kandidaten als Tulsi Gabbard en Kennedy
:') . Ik dacht al, wanneer komt deze voorbij.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_214530045
'What can be unburdened by what has been', is trouwens een van haar stokpaardjes. Heeft ze al vaak geroepen.

Dat is niet per ongeluk, maar is een Marxistische spreuk. Dat is geen stomme rechtse conspiracy, maar een feit.

Bolsheviks in Rusland (leuk onderwerp, trouwens ;)) en Mao Zedong gebruikte die redenatie ook. Het nieuwe Rusland, het nieuwe China. Die redenatie werd gebruikt om zaken opnieuw in te richten, en niet te kijken naar oude tradities en gewoontes.

Zal wel toeval zijn, dat ze precies die tekst vaak bezigt.

Stukje Marx:

pi_214530763
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:38 schreef Brubbie het volgende:
'What can be unburdened by what has been', is trouwens een van haar stokpaardjes. Heeft ze al vaak geroepen.

Dat is niet per ongeluk, maar is een Marxistische spreuk. Dat is geen stomme rechtse conspiracy, maar een feit.

Bolsheviks in Rusland (leuk onderwerp, trouwens ;)) en Mao Zedong gebruikte die redenatie ook. Het nieuwe Rusland, het nieuwe China. Die redenatie werd gebruikt om zaken opnieuw in te richten, en niet te kijken naar oude tradities en gewoontes.

Stukje Marx:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal het je nog sterker vertellen; op mijn werk hebben we het ook wel eens over het ontwerpen van systemen zonder te kijken naar de legacy die we hebben. De Marxisten zijn overal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_214531402
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 17:08 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ik had even gemist dat iemand al een link had geplaatst.

Het lijkt me overigens wel relevant dat, als je verwijst naar een rapport waar 'ze' het over hebben, je voor de zuiverheid een bron erbij vermeldt.
Nog even afgezien van dat vrijwel niemand standaard bronnen plaatst: veel van mijn informatie komt van Amerikaanse tv kijken en radio luisteren. Dus dat maakt het dan wat lastig…
pi_214531464
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 21:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen; op mijn werk hebben we het ook wel eens over het ontwerpen van systemen zonder te kijken naar de legacy die we hebben. De Marxisten zijn overal.
Haar vader was (is, denk ik) een marxist. Dus de kans dat ze daar wat van heeft meegekregen lijkt mij wel logisch.
pi_214531879
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 21:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nog even afgezien van dat vrijwel niemand standaard bronnen plaatst: veel van mijn informatie komt van Amerikaanse tv kijken en radio luisteren. Dus dat maakt het dan wat lastig…
Maar als je het over een rapport hebt om het "officieel" te maken dan is het wel handig om een bron mee te linken.

Het rapport zegt trouwens niets over dat er twijfels zijn dat de VS een directe confrontatie met China/Rusland aankan.

Er zijn geen 2 landen die een oorlog kunnen starten met de VS en kunnen winnen. China niet. Rusland al helemaal niet en samen ook niet. En sowieso zijn geen van beide landen gek genoeg om er eentje te starten met de VS.
pi_214531887
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Haar vader was (is, denk ik) een marxist. Dus de kans dat ze daar wat van heeft meegekregen lijkt mij wel logisch.
De kans lijkt je logisch? Ik weet niet wat dat betekent. :P

Er bestaat een kans, maar wat moet je daar verder mee dan? Het is duidelijk dat ze geen Marxist is, gezien het feit dat ze deel uitmaakt van de Democratische partij.

Ik zie trouwens niet zo terug dat haar vader een Marxist was, maar een Post-Keynsian met wel wat inspiratie vanuit Marx? Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat dat betekent. Heb meer gehoord van de Chicago School en Austrian school enzo.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:09:37 #133
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214532027
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:38 schreef Brubbie het volgende:

Stukje Marx:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh nee! Een Marxistische spreuk! Karl de Tovenaar! :D .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214532597
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:36 schreef JAM het volgende:

[..]
Zoals ze aan de Amerikaanse zuidgrens zouden zeggen: un payaso. Dat heeft daar een iets andere connotatie dan hier, trouwens.
Se le fue la cabra al monte, vind ik een leuke. Al is dat meer Mexicaans.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:44:33 #135
37950 JAM
pi_214532602
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:37 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het is toch zonde om een discussie te verkloten met dit soort verwensingen? Ook als je het de grootste bullshit op aarde vindt wat iemand zegt, gebruik dan wat argumenten om het te ontkrachten. Schelden kan iedereen, dat is echt niet zo moeilijk.
Nou ja, dat hebben we al vaker gepoogd, maar dat wordt dan gewoon genegeerd... als hij dan weer uitgeluld is komt er weer de volgende debiele poging om 'een punt' te maken. Op een gegeven moment moet je ook kunnen zeggen: zo is het wel mooi geweest.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:49:43 #136
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214532673
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:44 schreef JAM het volgende:

[..]
Nou ja, dat hebben we al vaker gepoogd, maar dat wordt dan gewoon genegeerd... als hij dan weer uitgeluld is komt er weer de volgende debiele poging om 'een punt' te maken. Op een gegeven moment moet je ook kunnen zeggen: zo is het wel mooi geweest.
Wellicht, maar als ik uitsluitend naar dit topicdeel kijk, zie ik als enige post van die user die "Trump-clowntje"-opmerking. Ben je in discussie en eindigt het in verwensingen is dat al jammer, maar als enige bijdrage direct die opmerking draagt wat mij betreft weinig bij.
pi_214532676
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:02 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Maar als je het over een rapport hebt om het "officieel" te maken dan is het wel handig om een bron mee te linken.

Het rapport zegt trouwens niets over dat er twijfels zijn dat de VS een directe confrontatie met China/Rusland aankan.

Er zijn geen 2 landen die een oorlog kunnen starten met de VS en kunnen winnen. China niet. Rusland al helemaal niet en samen ook niet. En sowieso zijn geen van beide landen gek genoeg om er eentje te starten met de VS.
Maar de VS loopt onder Biden China al uit te dagen. Dat is een van de redenen waarom ik Harris nog slechter vind, want die gaat waarschijnlijk op dezelfde voet door.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:51:52 #138
37950 JAM
pi_214532709
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar de VS loopt onder Biden China al uit te dagen. Dat is een van de redenen waarom ik Harris nog slechter vind, want die gaat waarschijnlijk op dezelfde voet door.
Je bedoelt, die gaat een ander buitenlands beleid voeren dan: 'Als Taiwan niet onder de voeten gelopen wil worden, dan mogen ze ervoor betalen! Wat een slechte deal!'
pi_214532711
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:02 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
De kans lijkt je logisch? Ik weet niet wat dat betekent. :P

Er bestaat een kans, maar wat moet je daar verder mee dan? Het is duidelijk dat ze geen Marxist is, gezien het feit dat ze deel uitmaakt van de Democratische partij.

Ik zie trouwens niet zo terug dat haar vader een Marxist was, maar een Post-Keynsian met wel wat inspiratie vanuit Marx? Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat dat betekent. Heb meer gehoord van de Chicago School en Austrian school enzo.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat als je iets hebt meegekregen in je opvoeding dat verder niets hoeft te zeggen over hoe je in de wedstrijd staat.

Niets meer, niets minder.
pi_214532723
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat ik bedoelde te zeggen is dat als je iets hebt meegekregen in je opvoeding dat verder niets hoeft te zeggen over hoe je in de wedstrijd staat.

Niets meer, niets minder.
Daar zijn we het uiteraard helemaal over eens.
pi_214532734
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat heeft weinig met Biden te maken, maar meer met de huidige realiteit. De naoorlogse hegemonie van de VS neemt af.

Het landje heeft heel lang op de pof (en ontplof) geleefd. En daar gaat onder zowel Trump als Harris weinig aan veranderen.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:55:36 #142
37950 JAM
pi_214532761
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:53 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Dat heeft weinig met Biden te maken, maar meer met de huidige realiteit. De naoorlogse hegemonie van de VS neemt af.

Het landje heeft heel lang op de pof (en ontplof) geleefd. En daar gaat onder zowel Trump als Harris weinig aan veranderen.
Goddomme zeg, er komt een verstandige opmerking uit.
pi_214532785
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:56 schreef JAM het volgende:

[..]
Ik ook niet. Maar ja, je begrijpt toch wel een beetje dat je als een Trumpclowntje overkomt?
Dat zal mij echt aan mijn reet roesten, zeg maar.

Ik post hier voor mijn plezier. In een topic over Biden (en Harris)

De kritieken over Trump over racisme enzo vind ik ook saai. Kijk liever naar hoe zijn partijtje nu gepusht wordt door Peter Thiel en edgelords uit de wereld van crypto's. Bijvoorbeeld
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:58:06 #144
37950 JAM
pi_214532800
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:56 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Dat zal mij echt aan mijn reet roesten, zeg maar.

Ik post hier voor mijn plezier. In een topic over Biden (en Harris)
Beetje trollen dus, niet?
pi_214532932
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:58 schreef JAM het volgende:

[..]
Beetje trollen dus, niet?
Noem het hoe je wil.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 23:11:07 #146
37950 JAM
pi_214532981
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:07 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Noem het hoe je wil.
Goed, dan zal ik het een beetje trollen noemen.
pi_214533175
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:53 schreef Brubbie het volgende:

[..]

Niet mee eens. Biden heeft zich omringd met een groep die op confrontatie uit zijn. Harris heeft duidelijk 0,0 interesse in buitenlands beleid en ook duidelijk connecties met die groep, dus die zal dit beleid gaan voortzetten.

Trump daarentegen heeft niets met die groep (waar onder andere Hillary toe behoort, dus daar zit ook geen klik zeg maar) en in zijn eerste termijn duidelijk laten merken dat hij niet op militaire confrontatie uit is.

Dat wil niet zeggen dat hij Oekraïne als een baksteen zal laten vallen overigens. Maar ik acht de kans wel groter dat er onder zijn leiding aangestuurd gaat worden op beëindiging van die oorlog op termijn.
pi_214533234
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Niet mee eens. Biden heeft zich omringd met een groep die op confrontatie uit zijn. Harris heeft duidelijk 0,0 interesse in buitenlands beleid en ook duidelijk connecties met die groep, dus die zal dit beleid gaan voortzetten.

Trump daarentegen heeft niets met die groep (waar onder andere Hillary toe behoort, dus daar zit ook geen klik zeg maar) en in zijn eerste termijn duidelijk laten merken dat hij niet op militaire confrontatie uit is.

Dat wil niet zeggen dat hij Oekraïne als een baksteen zal laten vallen overigens. Maar ik acht de kans wel groter dat er onder zijn leiding aangestuurd gaat worden op beëindiging van die oorlog op termijn.
Beëindiging van de oorlog in Oekraïne onder Trump betekent dat hij Oekraïne als een baksteen laat vallen.
pi_214533247
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja leuk. Maar de enige manier om die 35 biljoen dollar aan schulden levensvatbaar te houden is oorlog, en China irriteren.

Trump was in zijn eerste 4 jaar ook niet in staat om de machine, de ambtenarij of wat dan ook naar zijn hand te zetten. Sterker nog: zijn personeelsbeleid was schandalig slecht. Het leger loog actief tegen hem.

En dan verwacht jij dat hij dit soort zaken een hele andere richting op gaat duwen?
pi_214533253
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Beëindiging van de oorlog in Oekraïne onder Trump betekent dat hij Oekraïne als een baksteen laat vallen.
Daar valt overigens prima wat voor te zeggen, als er met een pennenstreep een einde komt aan die strijd daar. Daar hoort dan wel bij dat ome Vlad wat extra land heeft.

En dat redt dan mensenlevens, maar kost toegang tot grondstoffen voor het westen. En nu zal jij zeggen dat de oorlog en Oekraïne een strijd is voor onze vrijheid en de DeMoCraTiE. Maar dat is onzin.

Het was/is het corruptste land op ons continent, en is vooral interessant nu de grond geclaimd is door partijen als BlackRock voor de wederopbouw.

Feit is dat er honderdduizenden doden zijn en het het niet waard is om dat te laten escaleren. Dat laatste is niet gedaan om Oekraïne te beschermen, maar 'onze' belangen. Het spul in de grond en het is wel een leuk terrein om wapens te testen en Putin op de kast te jagen. Want hij loopt er allicht een beetje op leeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')