Daar zat ook wel toeval bij. Je had al 3 medailles bij de tijdritten en volgens mij werden zowat alle kansrijke roeifinales voor NL verplaatst naar die datum, die zouden eigenlijk eerder zijnquote:
Grootste Nederlandse kans op goud bij het zwemmen moet wel nog komenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
8ste en 8ste bij zwemmen. Nouja, wat een teleurstelling!
Wie dan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Grootste Nederlandse kans op goud bij het zwemmen moet wel nog komen
Van Rouwendaal (al vind ik dat niet per se een grotere goudkans dan Schouten was)quote:
moet je eens tegen een Engelsman zeggen,quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het is dat we bij de roeierij veel medailles binnenhalen(niet geheel toevallig een sport zonder enige internationale uitstraling) maar man man man de prestaties zijn om je dood te schamen, op een enkele uitzondering na.
Als die niet start geef ik haar groot gelijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Rouwendaal (al vind ik dat niet per se een grotere goudkans dan Schouten was)
Oké oké, gelijkwaardige kans danquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Rouwendaal (al vind ik dat niet per se een grotere goudkans dan Schouten was)
Rare sport dat openrioolzwemmenquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Als die niet start geef ik haar groot gelijk
Dus dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het is dat we bij de roeierij veel medailles binnenhalen(niet geheel toevallig een sport zonder enige internationale uitstraling) maar man man man de prestaties zijn om je dood te schamen, op een enkele uitzondering na.
Roeien geen internationale uitstralingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
quote:
Heeft het toch ook niet, ik ken geen enkele buitenlandse roeier en buiten de roeiwereld geloof ik ook niet dat buitenlanders onze roeiers kennen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Roeien geen internationale uitstraling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij weet niet dat er op erg hoog niveau geroeid wordt op vele prestigieuze universiteiten in vele landen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Heeft het toch ook niet, ik ken geen enkele buitenlandse roeier en buiten de roeiwereld geloof ik ook niet dat buitenlanders onze roeiers kennen.
De cambridge vs oxford roeiwedstrijd is een dingetje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Heeft het toch ook niet, ik ken geen enkele buitenlandse roeier en buiten de roeiwereld geloof ik ook niet dat buitenlanders onze roeiers kennen.
Jawel? Dus? Er wordt vast ook veel booggeschoten of met die airsofts geknalt dat maken het toch geen internationaal aansprekende sporten. Wij hebben het nu toch ook over roeien omdat we wat hebben gewonnen. Als de rollen met judo waren omgedraaid zouden we niet over roeien maar over judo praten. Ook een niet heel aansprekende internationale sport.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij weet niet dat er op erg hoog niveau geroeid wordt op vele prestigieuze universiteiten in vele landen?
Dus, het is onzin.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Jawel? Dus? Er wordt vast ook veel booggeschoten of met die airsofts geknalt dat maken het toch geen internationaal aansprekende sporten. Wij hebben het nu toch ook over roeien omdat we wat hebben gewonnen. Als de rollen met judo waren omgedraaid zouden we niet over roeien maar over judo praten. Ook een niet heel aansprekende internationale sport.
Wanneer is een sport dan wel internationaal aansprekend?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Jawel? Dus? Er wordt vast ook veel booggeschoten of met die airsofts geknalt dat maken het toch geen internationaal aansprekende sporten. Wij hebben het nu toch ook over roeien omdat we wat hebben gewonnen. Als de rollen met judo waren omgedraaid zouden we niet over roeien maar over judo praten. Ook een niet heel aansprekende internationale sport.
Volgensmij is het per definite als het olympisch is een aansprekende internationale sport. (en dan reken ik de demonstratie sporten niet mee)quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als er ook aandacht voor is buiten de spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wanneer is een sport dan wel internationaal aansprekend?
Waar?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als er ook aandacht voor is buiten de spelen.
Staks ga je nog zeggen dat driebanden geen internationaal aansprekende sport is.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als er ook aandacht voor is buiten de spelen.
Straks gaan ze mij nog zeggen dat korfbal ook internationaal aansprekend is. Taiwan 3e in medailles op WK's!!!quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:37 schreef kilon het volgende:
[..]
Staks ga je nog zeggen dat driebanden geen internationaal aansprekende sport is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |