Zeilen en zwemmenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:48 schreef TAmaru het volgende:
wat krijgen we nu nog voor kansen vandaag waarbij we keihard af kunnen gaan??
Tennis, zeilen, zwemmen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:48 schreef TAmaru het volgende:
wat krijgen we nu nog voor kansen vandaag waarbij we keihard af kunnen gaan??
Die kunnen nog 2x brons pakken!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:12 schreef Snikkelbeer het volgende:
Fijn dat het Judo ervoor zorgt dat deze reeks open kan blijven.
Demi "mental midget" Schuurs.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:49 schreef TornadoDK het volgende:
En de volgende choke. Tennissers die voorsprong in de halve finale weggeven. Kunnen wel nog brons pakken.
Maar wel mooie VeRhAleN. Gewoon kut en niets anders. Mentaliteitsproblemen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat 'Deze had je echt niet hoeven te verliezen' boek begint dikker te worden dan het boek van Sinterklaas.
Het is dat de roeiploeg het uitstekend doet..quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar wel mooie VeRhAleN. Gewoon kut en niets anders. Mentaliteitsproblemen.
's Lands hoop in bange dagen. Waar de mannen en vrouwen nog van staal zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is dat de roeiploeg het uitstekend doet..
Ja, met C-sporten winnen we wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is dat de roeiploeg het uitstekend doet..
Gelukkig is de enige voorspelde medaille daar al twee dagen geleden uitgeschakeld zodat we geen verwachtingen meer hoeven te hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Badjasje trekken gaat ook weer top.
Je kunt ook niet voorspelde medailles halen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is de enige voorspelde medaille daar al twee dagen geleden uitgeschakeld zodat we geen verwachtingen meer hoeven te hebben.
Dat noemen we dan een meevallerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je kunt ook niet voorspelde medailles halen natuurlijk.
je kunt ook de rest gewoon niet naar de spelen laten gaan, scheelt een hoop belastinggeld en afgangenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je kunt ook niet voorspelde medailles halen natuurlijk.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:38 schreef TLC het volgende:
Het is dat we het roeien hebben anders was t wel erg triest
Paard is niet in vorm, dat kan er ook nog wel bijquote:
Dat arme beest levert de fysieke prestatie en als het dan even niet loopt wordt het onder de bus gegooid, typisch.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Paard is niet in vorm, dat kan er ook nog wel bij
Springruiters plaatsen zich voor finale na opvallende wissel: 'Paard is niet in vorm' https://www.nu.nl/olympis(...)is-niet-in-vorm.html
Henk Krolquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
We missen de Henk Krol mentaliteit, ik ben 2de geworden en dat is verschrikkelijk kut.
Dat zijn alle olympische sporten wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, met C-sporten winnen we wel.
Uit interesse, wat vind je een B-sport? En wat een A-sport?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat zijn alle olympische sporten wel.
Door de verhalen die ze maken. Medailles zijn niet belangrijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:01 schreef Xylos het volgende:
Maarre, zouden dit niet de meest succesvolle spelen ooit voor teamnl gaan worden?
Ik vraag me af waar dat dan vandaan moet komen want tot nu toe zie ik voornamelijk vooral veel 'net niet' wat NL betreft.
Van alles. En lik de honing eens van m'n reet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Wat valt hier nou niet aan te snappen, tong80?
Waar lees je datquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Door de verhalen die ze maken. Medailles zijn niet belangrijk.
Dat wordt gewoon een bestseller hoor, dat boek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Veel verhalen bij het jasjetrekken
Alleen Van Lieshout en Van Dijke hadden moeten afreizenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
je kunt ook de rest gewoon niet naar de spelen laten gaan, scheelt een hoop belastinggeld en afgangen
Is ook niks voor mannen natuurlijk.quote:
Hoe kan dat? Ik heb hier gisteren gelezen dat het ons de Duitse mentaliteit van altijd willen winnen ontbreekt.quote:
Allemaal bull shit. Net zoals dat het Nederlandse voetbalelftal een voorbeeld aan Argentinie moet nemen. Die hebben Grinta (over mijn lijk mentaliteit). Nee, Argentinië had Messi en het geluk met strafschoppen. "Typisch Nederlands" is juist als klein land zoveel medailles winnen en met voetbal al 50 jaar aan de top staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik heb hier gisteren gelezen dat het ons de Duitse mentaliteit van altijd willen winnen ontbreekt.
KAMPFGEIST.
Verkeerd gelezen, friendo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik heb hier gisteren gelezen dat het ons de Duitse mentaliteit van altijd willen winnen ontbreekt.
KAMPFGEIST.
Groot verschil. Kan je wel een grote bek hebben en cynisch doen, maar goed lezen kun je blijkbaar niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat wij 83mln inwoners moeten hebben, ik zeg dat we de mentaliteit van doorgaan tot het bittere einde moeten hebben. Zoals zij die kennen.
We hebben nog 2 minuten tot het einde, we zijn er bijna.
Of
We hebben nog 2 minuten tot het einde, stapje er bij, we kunnen nog scoren!
Groot verschil.
Het is echt een heel pijnlijke afgang voor dat soort mensen. In hun schoenen zou ik me diep schamen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allemaal bull shit. Net zoals dat het Nederlandse voetbalelftal een voorbeeld aan Argentinie moet nemen. Die hebben Grinta (over mijn lijk mentaliteit). Nee, Argentinië had Messi en het geluk met strafschoppen. "Typisch Nederlands" is juist als klein land zoveel medailles winnen en met voetbal al 50 jaar aan de top staan.
Maar wel goud, het lek is bovenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Er was bijna een faal van epische proporties bij bootje varen
Iemand is boos omdat ie nu niet kan janken dat Nederland altijd choket.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:37 schreef Jahr00n het volgende:
Wel treurig dat je 4e wordt en uit pure ellende omdat niemand er een hout van snapt van die waardeloze sport alsnog 1e eindigt
Zometeen weer kans bij paardje hop daar falen ze weer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand is boos omdat ie nu niet kan janken dat Nederland altijd choket.
In de lucht schieten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:34 schreef Beathoven het volgende:
Ik hoop dat die zilver winnende Turkse schutter trendsetter is geweest voor een nieuwe koers in de schietsport.
Aan iemands mouw trekken kan je ook nauwelijks een sport noemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:48 schreef maxi-mus het volgende:
En ook de landenwedstrijd van het judo was weer een groot succes. Lekker weer allemaal naar huis in je badjasje. 0 medailles, wat een schande.
Tijd voor het ontbinden van het topsportprogramma van de judobond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:08 schreef kilon het volgende:
Voor judo zijn het wel de slechtste spelen. Dat dan wel.
Nee, pas als Van der Poel wint zijn de mondjes gesnoerd.quote:
Daar had je nog wel minimaal 1x goud voor moeten halen. Alle ballen op Mathieu dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knollendansen 4equote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb weinig kunnen kijken vandaag.
Hebben we weer hard gefaald?
Zorgen ervoor dat die zooi niet te veel aandacht krijgt van de NOS, dus helemaal prima.quote:
Roeien is toch wel een internationale sportquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het is dat we bij de roeierij veel medailles binnenhalen(niet geheel toevallig een sport zonder enige internationale uitstraling) maar man man man de prestaties zijn om je dood te schamen, op een enkele uitzondering na.
Niet zo serieus nemen, van die overduidelijke trollpogingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:09 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Roeien is toch wel een internationale sport![]()
Bijna alle grote landen doen hier serieus aan mee.
Als een roeiboot wielen had hadden we nu nul medaljes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:09 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Roeien is toch wel een internationale sport![]()
Bijna alle grote landen doen hier serieus aan mee.
Die grap werkt alleen als het zou kloppen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als een roeiboot wielen had hadden we nu nul medaljes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |