4quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:35 schreef Cupfighter het volgende:
Dat er nog steeds mensen zeiken zeg
3 medailles vandaag tot nu toe
Welke sport?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:53 schreef matspontius het volgende:
[..]
Waarvan 1 brons goud had moeten zijn - met dank aan die achterlijke jury!
Oh in de finale had de jury ook bepalende invloed? Had alleen in het eerdere traject meegekregen dat er gedoe was.quote:
De 1e start in de finale werd afgebroken (terwijl de Nederlander als beste weg was) wegens een mogelijke valse start, maar die was er niet.. 2e start lag de Nederlander dan weer meteen achterquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh in de finale had de jury ook bepalende invloed? Had alleen in het eerdere traject meegekregen dat er gedoe was.
Femke Bol komt van een andere planeet. Zag je die Amerikanen kijken: wtf is er zo juist gebeurd? 🤣😂🤪quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
Iedereen stil nu met dat zeiken
Femke Bol een fenomeen
Pieter neem je rotzooi mee!!!quote:
Ik snap je. Individuele judoka's hebben altijd met passie voor een voorzitter gespeeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:07 schreef matspontius het volgende:
Ik snap inmiddels waarom de Nederlandse judoka's er helemaal niets van bakken. Net een interview gezien met de voorzitter van de judobond, de man die dus verantwoordelijk voor het beleid.
Wat een slappe zak, nul uitstraling en totaal inspiratieloos. Was ook zichtbaar nerveus tijdens het interview en hakkelde er maar wat op los.
Op de vraag wanneer hij vertrekt gaf hij een ontwijkend antwoord maar het antwoord weet ie zelf maar al te goed. Zo snel mogelijk opzouten!!!
Leuk sarcasme maar die man heeft dus overduidelijk verkeerd beleid gevoerd wat terug is te zien op de tatami. Gaf hij zelf ook toe ...quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik snap je. Individuele judoka's hebben altijd met passie voor een voorzitter gespeeld.
quote:
24/7 - 11/8 Parisquote:21 Geen medailles
22 Geen medailles
23 Geen medailles
24 🥈
25 🥈
26 🥈
27 ---
28 🥇🥇🥈🥈🥈🥉🥉🥉
29 🥈🥉
30 🥇🥉
31 🥇
1 🥉
Totaal: 4-7-6 17
quote:24 Geen medailles
25 Geen medailles
26 Geen medailles
27 ---
28 ---
29 ---
30 ---
31 🥇🥈🥉
1 🥇🥈🥉
2 🥇🥇🥈
3 🥇🥇🥈🥉🥉
4 🥈
Totaal: 6-5-4 15
Oh ik dacht dat we verder achter zouden lopen met zilver/brons, maar valt wel mee. En meer goud is sowieso prima.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:07 schreef Nober het volgende:
Even vergelijken met het record in Tokyo op dag 12.
21/7 - 8/8 Tokyo
[..]
24/7 - 11/8 Paris
[..]
28 juli was bizar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:07 schreef Nober het volgende:
Even vergelijken met het record in Tokyo op dag 12.
21/7 - 8/8 Tokyo
[..]
24/7 - 11/8 Paris
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |