De Seine kleurt oranje.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Op 1 dag alle kleuren binnen gehaald![]()
HOLLAND
Niet te hard juichen nog.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:47 schreef tong80 het volgende:
We blijven op koers. Net de zeilsters goud.
Doe ik ook niet. Maar wel mooi dat het Negatieve gelul, ook hier, even de mond wordt gesnoerd.quote:
Bedoel meer dat goud, er is nogal wat onduidelijkheid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar wel mooi dat het Negatieve gelul, ook hier, even de mond wordt gesnoerd.
Liggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:47 schreef tong80 het volgende:
We blijven op koers. Net de zeilsters goud.
Je bent niet in de VS ....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:42 schreef beantherio het volgende:
Wat zijn "de meest succesvolle spelen van Nederland" eigenlijk? 2000 (met de meeste gouden medailles) of 2020 (met hoogste totaal aantal medailles).
Meeste goud is leidend toch. Bij gelijke stand kijk je dan naar zilver en daarna eventueel brons.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:42 schreef beantherio het volgende:
Wat zijn "de meest succesvolle spelen van Nederland" eigenlijk? 2000 (met de meeste gouden medailles) of 2020 (met hoogste totaal aantal medailles).
Nog 4x goud kan echt wel. Of bedoel je qua medailles? Dat gaat niet lukken tenzij er hele gekke dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:08 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Meeste goud is leidend toch. Bij gelijke stand kijk je dan naar zilver en daarna eventueel brons.
Voor mij is sydney het meest succesvol. Ik denk niet dat we dat halen. Ook Tokyo is nog niet zo makkelijk, kan wel maar dan moet alles meezitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |