De Seine kleurt oranje.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Op 1 dag alle kleuren binnen gehaald![]()
HOLLAND
Niet te hard juichen nog.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:47 schreef tong80 het volgende:
We blijven op koers. Net de zeilsters goud.
Doe ik ook niet. Maar wel mooi dat het Negatieve gelul, ook hier, even de mond wordt gesnoerd.quote:
Bedoel meer dat goud, er is nogal wat onduidelijkheid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar wel mooi dat het Negatieve gelul, ook hier, even de mond wordt gesnoerd.
Liggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:47 schreef tong80 het volgende:
We blijven op koers. Net de zeilsters goud.
Je bent niet in de VS ....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:42 schreef beantherio het volgende:
Wat zijn "de meest succesvolle spelen van Nederland" eigenlijk? 2000 (met de meeste gouden medailles) of 2020 (met hoogste totaal aantal medailles).
Meeste goud is leidend toch. Bij gelijke stand kijk je dan naar zilver en daarna eventueel brons.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:42 schreef beantherio het volgende:
Wat zijn "de meest succesvolle spelen van Nederland" eigenlijk? 2000 (met de meeste gouden medailles) of 2020 (met hoogste totaal aantal medailles).
Nog 4x goud kan echt wel. Of bedoel je qua medailles? Dat gaat niet lukken tenzij er hele gekke dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:08 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Meeste goud is leidend toch. Bij gelijke stand kijk je dan naar zilver en daarna eventueel brons.
Voor mij is sydney het meest succesvol. Ik denk niet dat we dat halen. Ook Tokyo is nog niet zo makkelijk, kan wel maar dan moet alles meezitten.
4x goud sta je gelijk met tokyo dan zou je ook nog 9 zilver moeten halen om er voorbij te gaan. Of 8 zilver en 11 brons.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nog 4x goud kan echt wel. Of bedoel je qua medailles? Dat gaat niet lukken tenzij er hele gekke dingen gebeuren.
Hockeyvrouwen, vrouwen wegwielrennen, Bouwmeester, 2x baanwielrennen zijn serieuze kansen op goud. Lavreysen kan ook zomaar 3x goud worden. Sifan zie ik wel gek doen op minimaal 1 afstand maar dat kan ook helemaal niets worden. Paardje springen ging ook best goed bij de landenwedstrijd, en dat lijkt altijd een beetje de vorm van de dag te zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:22 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
4x goud sta je gelijk met tokyo dan zou je ook nog 9 zilver moeten halen om er voorbij te gaan. Of 8 zilver en 11 brons.
Dat lijkt me onmogelijk.
Maar uit nieuwsgierigheid wie zie je nog goud halen?
Ik zelf denk hockeyvrouwen, bouwmeester, 2x lavreysen moet kunnen.
Verder heb je nog wel paar keer kans met baanwielrennen. Vrouwen op de weg. En atletiek nog wat kanssen voor Bol en Hassan.
Als alles goed valt kunnen we Sydney nog voorbij maar persoonlijk denk ik dat we op 11 eindigen.
Paardspringen zie ik geen goud gebeuren hoor maar brons zou kunnen. En ik vergat nog van Rouwendaal die kan ook zomaar goud pakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hockeyvrouwen, vrouwen wegwielrennen, Bouwmeester, 2x baanwielrennen zijn serieuze kansen op goud. Lavreysen kan ook zomaar 3x goud worden. Sifan zie ik wel gek doen op minimaal 1 afstand maar dat kan ook helemaal niets worden. Paardje springen ging ook best goed bij de landenwedstrijd, en dat lijkt altijd een beetje de vorm van de dag te zijn.
En de ultieme wildcard, in deze vorm, Femke Bol?
Het is geen gegeven hoor, maar 4x goud kan best met deze kansen nog.
9 zilver zie ik ook niet gebeuren, als je dan 4x goud zou halen, geen idee waar dat vandaan zou moeten komen. Daar hadden bepaalde dingen beter voor moeten vallen (tennis, boogschieten, Schouten bijvoorbeeld), Tokyo was ook wel bizar, zoveel viel daar precies goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:49 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Paardspringen zie ik geen goud gebeuren hoor maar brons zou kunnen. En ik vergat nog van Rouwendaal die kan ook zomaar goud pakken.
Maar we zijn het wel ongeveer eens. Het kan zeker maar het moet een beetje meezitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |