Ja maar ik had gezegd eerder wakker te zijn. En golf is ook wel de ideale stream op momenten dat er verder niks is. Wat nu overigens totaal niet het geval is pfff.quote:
Ik doe mijn best!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martin en McGrath moeten alles op alles zetten om die andere nonvaleurs te lossen
Spanje zit goed daar hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kan Peruaantje en Spanje effe opschakelen zo. Geen zin in China.
Achterstand op Yang is wel serieus groot inmiddels, 33 seconden. Als ze niet instort is het gespeeld.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spanje zit goed daar hoor
Goud naar Peru zou wel leuk zijn.
Bij snelwandelen weet je het nooit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op skeelers lijkt me toch wel een rode kaart.
Je houdt op die manier wel contact met de grond.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op skeelers lijkt me toch wel een rode kaart.
Geen idee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:35 schreef kilon het volgende:
Hoe groot zijn de kansen dat de Chinese ploft of gewoon nog wordt bijgehaald? Ik heb nul idee van de verhoudingen en alles.
ah, was hierboven net besproken
Minder groot dan bij de mannenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:35 schreef kilon het volgende:
Hoe groot zijn de kansen dat de Chinese ploft of gewoon nog wordt bijgehaald? Ik heb nul idee van de verhoudingen en alles.
ah, was hierboven net besproken
Tot zover de gouden dag van Spanjequote:
Na een aantal overtredingen krijg je een tijdstraf inderdaad. Vergelijk het een beetje met andere sporten, waar je na meerdere overtredingen van het veld gestuurd kunt worden, al dan niet tijdelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:45 schreef Faraday01 het volgende:
Krijg je voortaan een tijdstraf voor illegaal rennen??
Geen rode kaart meer?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na een aantal overtredingen krijg je een tijdstraf inderdaad. Vergelijk het een beetje met andere sporten, waar je na meerdere overtredingen van het veld gestuurd kunt worden, al dan niet tijdelijk.
Hoe lang is een tijdstraf?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na een aantal overtredingen krijg je een tijdstraf inderdaad. Vergelijk het een beetje met andere sporten, waar je na meerdere overtredingen van het veld gestuurd kunt worden, al dan niet tijdelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |