quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:46 schreef Paul het volgende:
[..]
ik was er laatst, een uur rondgezocht maar jou niet gevonden
Ohh gelukkig hier nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef Elan het volgende:
Vandaag weer de 25 graden aangetikt voor de god mag weten hoeveelste dag op rij.
Het is dat er maar een tropische dag tussen zat anders was het een flinke hittegolf geworden met volgende week op het oog.
Opbokken met de GFS operquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Er is potentie voor een zeer warm weer na het volgende weekend.
[ afbeelding ]
GFS oper heeft wel zin in een uitschieter, hoewel weinig ondersteund door andere leden.
Oh, daarom is het zo fris nu. Jij bent er.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:25 schreef dick_laurent het volgende:
Hallo Nederland. Ik ben weer eventjes in je.
De airco staat hier wel echt kei-hard aan buiten he?!![]()
Komende dagen wel warmer toch? Maar serieus, echt wel prettig weertje dit hoor, je kan overdag gewoon buiten zijn zonder weg te fikken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, daarom is het zo fris nu. Jij bent er.
Houden zo. Vandaag was dan ook een uitstekende temperatuur, waar je gewoon lekker vanalles in kunt doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:28 schreef INViCTuS het volgende:
Voorlopig nog geen echte hitte, zo te zien.
Na morgen veelal 22-26 graden landelijk gezien. Prima temperaturen welquote:Op maandag 5 augustus 2024 07:23 schreef Bocaj het volgende:
Morgen nog een echt warm dagje en daarna voorlopig 'normaal' zomerweer.
Kijk eens in de WKN topiclijst...quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:44 schreef Adrie072 het volgende:
Bespreken we Debby ook nog ergens toevallig?
Nou de wind is weer terug na een week amper wind, voelt vandaag meteen stuk frisser..normaal ga ik in de ochtend een duik nemen in de plas, vandaag ff niet, alhoewel het water warmer is dus wel lekker.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Komende dagen wel warmer toch? Maar serieus, echt wel prettig weertje dit hoor, je kan overdag gewoon buiten zijn zonder weg te fikken.
Watjequote:Op maandag 5 augustus 2024 11:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou de wind is weer terug na een week amper wind, voelt vandaag meteen stuk frisser..normaal ga ik in de ochtend een duik nemen in de plas, vandaag ff niet, alhoewel het water warmer is dus wel lekker.
Mag ik dit even bevestigen. Mijn 2e dag in Nederland en het is echt zo'n beetje het meest perfecte zomerweer wat je maar kan wensenquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag is perfect! Blauwe lucht, 25 graden, licht briesje, niet benauwd. Doe zo maar een week of vier!
Puik zomer dagje hoor. Bijna 26 graden en lv kleine 40. Hou de komende 6 weken maar ditquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag is perfect! Blauwe lucht, 25 graden, licht briesje, niet benauwd. Doe zo maar een week of vier!
quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:00 schreef Jor_Dii het volgende:
De pluim laat weer veel regen zien voor volgende week..
Eensquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Sorry beste wat ik kan doen is muffe kleffe warmte en veel regen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Gelukkig maar. Straks loopt het neerslagtekort nog te hard op.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Gelukkig hebben we nog een overschotquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Straks loopt het neerslagtekort nog te hard op.
Rond 14 was ik toch gegaan en zoooo zalig geweestquote:
Even erdoor en dan is het lekker. Eind juni zwom ik in Lac van Annecy wat 18 graden was.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Rond 14 was ik toch gegaan en zoooo zalig geweesttrots op mezelf
Ahneee echt geen zin inquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Gevolgd door een mooi dagjequote:
Doe mij eindelijk maar eens een winter die niet een paar graden te warm is.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:24 schreef INViCTuS het volgende:
Een eerste voorzichtige verwachting voor de winter ziet er op dit moment goed uit. Voor wat het waard is natuurlijk. 1-2 graden warmer dan gemiddeld. Ongetwijfeld nog vaak anders
[ x ]
Ik hier ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 03:04 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Laat dat nou precies zijn wat ik heb gedaan. En het was heerlijk!
Dit wordt hels. Ook zondag daarvoor waarschijnlijk tropisch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:27 schreef 12Beaufort het volgende:
Komende maandag bloedhitte in Nederland.
Met misschien onweer als afsluiter...
[ afbeelding ]
Paar graden te koud bitte. Zonnetje erbij, sneeuw, dikke laag ijs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Doe mij eindelijk maar eens een winter die niet een paar graden te warm is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |