quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:46 schreef Paul het volgende:
[..]
ik was er laatst, een uur rondgezocht maar jou niet gevonden
Ohh gelukkig hier nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef Elan het volgende:
Vandaag weer de 25 graden aangetikt voor de god mag weten hoeveelste dag op rij.
Het is dat er maar een tropische dag tussen zat anders was het een flinke hittegolf geworden met volgende week op het oog.
Opbokken met de GFS operquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Er is potentie voor een zeer warm weer na het volgende weekend.
[ afbeelding ]
GFS oper heeft wel zin in een uitschieter, hoewel weinig ondersteund door andere leden.
Oh, daarom is het zo fris nu. Jij bent er.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:25 schreef dick_laurent het volgende:
Hallo Nederland. Ik ben weer eventjes in je.
De airco staat hier wel echt kei-hard aan buiten he?!![]()
Komende dagen wel warmer toch? Maar serieus, echt wel prettig weertje dit hoor, je kan overdag gewoon buiten zijn zonder weg te fikken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, daarom is het zo fris nu. Jij bent er.
Houden zo. Vandaag was dan ook een uitstekende temperatuur, waar je gewoon lekker vanalles in kunt doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:28 schreef INViCTuS het volgende:
Voorlopig nog geen echte hitte, zo te zien.
Na morgen veelal 22-26 graden landelijk gezien. Prima temperaturen welquote:Op maandag 5 augustus 2024 07:23 schreef Bocaj het volgende:
Morgen nog een echt warm dagje en daarna voorlopig 'normaal' zomerweer.
Kijk eens in de WKN topiclijst...quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:44 schreef Adrie072 het volgende:
Bespreken we Debby ook nog ergens toevallig?
Nou de wind is weer terug na een week amper wind, voelt vandaag meteen stuk frisser..normaal ga ik in de ochtend een duik nemen in de plas, vandaag ff niet, alhoewel het water warmer is dus wel lekker.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Komende dagen wel warmer toch? Maar serieus, echt wel prettig weertje dit hoor, je kan overdag gewoon buiten zijn zonder weg te fikken.
Watjequote:Op maandag 5 augustus 2024 11:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou de wind is weer terug na een week amper wind, voelt vandaag meteen stuk frisser..normaal ga ik in de ochtend een duik nemen in de plas, vandaag ff niet, alhoewel het water warmer is dus wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |