Het is gewoon een domme titel, punt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:14 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Verschil tussen droogte aan de oppervlakte en in de grond is moelijk te begrijpen voor je?
Multi-interpretabel. Dat maakt het niet per se verkeerd. Maar ik zou het persoonlijk ook anders verwoorden vanwege dat feit. Al lijkt me duidelijk wat er bedoeld wordt en dat is het belang van het bericht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon een domme titel, punt.
Lees wat ik daaronder schreeefquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:14 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Verschil tussen droogte aan de oppervlakte en in de grond is moelijk te begrijpen voor je?
De gemiddelde etmaaltemperatuur ligt wel bijna elke dag rond 20°C. Daarmee koelt het binnenshuis nauwelijks af.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim blijft behoorlijk heet en droog, erg zomers.
Doe maar niet dan krijgen we gelijk noodtoestand omdat het te droog isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Temperatuur is prima. Nu nog blauwe lucht en bijvoorbeeld minimaal twee weken geen regen. Dat zou fijn zijn.
Maar 1 hete dag eigenlijk. Alleen dinsdag 30 graden. Overige dagen t/m volgend weekend 24-26 grotendeels. Eigenlijk wel prima zomerse temperaturen. Als de luchtvochtigheid niet te hoog wordtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim blijft behoorlijk heet en droog, erg zomers.
ik was er laatst, een uur rondgezocht maar jou niet gevondenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:39 schreef MissHobje het volgende:
Vanochtend vroeg naar de plas gegaan @:Paulen heerlijk gezwommen. Super rustig! Toch veel meer zon dan ik dacht tot nu toe
![]()
Ben er nu wel weer klaar mee fijne ochtend besteding en nu lekker rusten thuis.
Stond eerst een buitje gepland bij 13 uur,nu half 3 en wat meer uur of 17? Zal wel weer verdampen zoals de hele week
Opbokken met die 28. Vandaag Limbabwe omgedoopt tot Limbopool. Koudste plek van het land. Genotquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:11 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er prima uit voor volgend weekend.
zo, kan mij niet voorstellen dat het lauw water was, maar juist best koud.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:39 schreef MissHobje het volgende:
Vanochtend vroeg naar de plas gegaan @:Paulen heerlijk gezwommen. Super rustig! Toch veel meer zon dan ik dacht tot nu toe
![]()
Ben er nu wel weer klaar mee fijne ochtend besteding en nu lekker rusten thuis.
Stond eerst een buitje gepland bij 13 uur,nu half 3 en wat meer uur of 17? Zal wel weer verdampen zoals de hele week
was vanmorgen idd een koude windquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Opbokken met die 28. Vandaag Limbabwe omgedoopt tot Limbopool. Koudste plek van het land. Genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |