Zij is zoooooo leukquote:
Dat eerste niet, even snel teruggekeken en in 2016 was die 6.8quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:16 schreef Moira het volgende:
Oh en @:koffieleuk heb je toevallig op Twitter gelezen hoe de FIG nu de TTY zou inschalen?
En weet je nog hoe veel hij waard was in de CoP waarin Hong Un Jong hem had ingediend?
Ja, dan is elke falende Amerikaan sowieso genieten met dat publiekquote:
Aight dus dan zal dat van de huidige ook wel bekend zijn of worden. Ik ben benieuwd of dat überhaupt nog de 6 passeert dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat eerste niet, even snel teruggekeken en in 2016 was die 6.8
Als je dat Amerikaanse tiktok blondje bedoelt, die is een tiktok blondje en bereikt geen hoge resultaten in de VS dus die zit niet eens in het nationale team.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom doet dat tiktok blondje eigenlijk niet mee?
Wolfkino!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:20 schreef Moira het volgende:
Ik denk dat dit het eerste was wat ik bewust van Jordan Chiles heb meegemaakt, de beste beam save ooit bij de 2017 US Championships
Gewoon én door blijven draaien én blijven staan én per ongeluk een nieuw element uitvinden
Ik zie het nu ja, had in mijn hoofd dat ze NCAA-top was, maar het is meer NCAA reserve.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Als je dat Amerikaanse tiktok blondje bedoelt, die is een tiktok blondje en bereikt geen hoge resultaten in de VS dus die zit niet eens in het nationale team.
ik ben eigk wel benieuwd of ie daar geteld is als een wolf turn gecombineerd met een triple turn en bijbehorende combinatiebonusquote:
Puntje kunnen ze wel verliezen, maar nooooo Jordanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:23 schreef koffieleuk het volgende:
Ik lees dat Chiles net viel bij haar balk opsprong, zou het dan toch
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:23 schreef koffieleuk het volgende:
Ik lees dat Chiles net viel bij haar balk opsprong, zou het dan toch
Volgens mij was dat wel zoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:24 schreef Moira het volgende:
[..]
ik ben eigk wel benieuwd of ie daar geteld is als een wolf turn gecombineerd met een triple turn en bijbehorende combinatiebonus
Asac trauma'squote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Puntje kunnen ze wel verliezen, maar nooooo Jordan
Ja man, ik volg de NCAA een beetje en ik heb haar nog nooit in de line-ups gezienquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja, had in mijn hoofd dat ze NCAA-top was, maar het is meer NCAA reserve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |