Ik mag hopen dat ze niet juichten omdat de Chinese viel?quote:
Ik juich voor Kaanada maar dat zal wel onmogelijk zijnquote:
Wss een Amerikaan op brugquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze niet juichten omdat de Chinese viel?
Daar leek 't wel op. Kan echt niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik irriteer me gewoon al aan het overdreven harde gejuich.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het laatstequote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:57 schreef BlauwePhlox het volgende:
Juichen ze nou omdat die Chinese van de balk valt of viel het samen met iets anders?
Teveel dagjesvolk die daar enkel zijn om het op Insta te kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:57 schreef kilon het volgende:
Dat publiek is wel heel te erg biased naar Amerika (Biles).
Ik snap het wel, maar ja
Jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:58 schreef Felagund het volgende:
Is de moeilijkheidsgraad van de sprongen bij de vrouwen eigenlijk vergelijkbaar met die van de mannen? Of springen vrouwen makkelijkere sprongen?
Weet niet hoor tbh, volgens mij was hun kwalificatiescore niet optimaal dus daar valt wss nog wel een beetje winst te behalen. Geen idee of het genoeg is thoughquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik juich voor Kaanada maar dat zal wel onmogelijk zijn
Ach ja, je moet wat als je thuisteam nogal door de grond is gezaktquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:57 schreef kilon het volgende:
Dat publiek is wel heel te erg biased naar Amerika (Biles).
Ik snap het wel, maar ja.
Ik bedoel, ik snap dat je juicht voor Biles. Maar zo overdreven lang is echt niet nodig.
Vrouwen springen makkelijkere sprongen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:58 schreef Felagund het volgende:
Is de moeilijkheidsgraad van de sprongen bij de vrouwen eigenlijk vergelijkbaar met die van de mannen? Of springen vrouwen makkelijkere sprongen?
Zowel mannen als vrouwen hebben hun eigen sprongtabel. Bij mannen is de springtafel hoger en die hebben ook vaak meer lengte en gewicht waardoor ze makkelijker hoog kunnen springen (en dus vaker in de lucht kunnen draaien). Dezelfde sprong zal voor vrouwen dan bijv. dus moeilijker gewaardeerd worden dan bij mannen. Maar veel verschilt het niet, denk ik, enkele tienden wellicht.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:58 schreef Felagund het volgende:
Dat zie wel vaak ja. Voorheen ook met Bolt en Phelps. Dan zit er toch opeens ander publiek.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Teveel dagjesvolk die daar enkel zijn om het op Insta te kunnen plaatsen.
Heel veel Amerikaanse expats in Parijs, zou me niets verbazen als het meerendeel van de aanwezigen daadwerkelijk Amerikaan is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ach ja, je moet wat als je thuisteam nogal door de grond is gezakt
Sowieso altijd kneiterveel Amerikanen (die geld hebben) die afreizen naar de OSquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heel veel Amerikaanse expats in Parijs, zou me niets verbazen als het meerendeel van de aanwezigen daadwerkelijk Amerikaan is.
Zou kunnen, voor die mensen is een tripje Europa vaak goedkoer dan een tripje in eigen land. Maar vergeet ook niet dat die zaal sowieso vol zit met turnfans vanuit de hele wereld, en iedereen die de turnsport waardeert waardeert ook het topniveau dat Simone elke keer weer komt brengen. Dat is gewoon fantastisch om live te kunnen zien, ik zou ook schreeuwend fangirlen als ik daar wasquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heel veel Amerikaanse expats in Parijs, zou me niets verbazen als het meerendeel van de aanwezigen daadwerkelijk Amerikaan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |