Hoelaat weten we de winnaars?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:01 schreef Moira het volgende:
Also, Sunisa Lee
En fuck die commentator met z'n Sunnissa
Zou móéten, als niet:quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, dat cancellen was ook....bijzonder. Hij zou gewoon nog steeds dé stem van het turnen in Nederland moeten zijn.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik deels, maar als je anno nu de turncoachtechnieken van de Sovjet 1980s nog blijft verdedigen ben je geen goed boegbeeld voor de sport_
quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:04 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Neuh, als ze blijven staan komt het goed. Vooral de strijd voor de podium plaatsen wordt spannend, met China, Italië en Brazilië en heul misschien de Britten
Ik had nooit gedacht dat ik het eindeloze gelul over 'interne amplitude' zou missenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, dat cancellen was ook....bijzonder. Hij zou gewoon nog steeds dé stem van het turnen in Nederland moeten zijn.
Ja een bingo met deze nitwit zou een stuk minder leuk zijn dan de Hans van Zetten bingoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:04 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat ik het eindeloze gelul over 'interne amplitude' zou missen
Details.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Eigenlijk wisten we de winnaars al voordat ze begonnen waren.
Haha ja dit, Tokio was een freak accidentquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Eigenlijk wisten we de winnaars al voordat ze begonnen waren.
Als ze het wil zie ik het welquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:07 schreef Ama het volgende:
Zien we Simone volgende spelen ook weer denken jullie? Het kan qua leeftijd wel als ik het zo zie.
Jordan viel van de balk las ik hier.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:11 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Toch met meer foutjes hier en daar. Maar gewoonweg foutloos
Ja, nee, ik vind het ook fout om dat zo te doen, maar ook fout om hem daarom geen commentaar meer te laten geven zeg maarquote:
Waarbij het twijfelachtig is of dit een man is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De man omdat het een man is. @:wimderon
Ja kan ik ook wel inkomen, maar het is wel zo dat de commentator van de NOS eigenlijk hét enige boegbeeld is dat we hebben anders dan de sporters zelf, dus dan moet je ook gewoon voor je eigen fouten uit kunnen komen en het goede voorbeeld kunnen gevenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, nee, ik vind het ook fout om dat zo te doen, maar ook fout om hem daarom geen commentaar meer te laten geven zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |