Zilver Italië, brons Chinaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:48 schreef Moira het volgende:
Zou het dan toch zilver Italie brons UK worden?
Ja, dit soort onzin. China heeft nog nooit een deuk in een pakje boter op sprong geslagen, dat is altijd hun slechtste onderdeel geweest. Echt iedereen én z'n fucking moeder weet dat.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Wetende dat China nog moet gaan springen wordt het moeilijk"
Dat is wel waar, maar ja het blijft toch sprong.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, dit soort onzin. China heeft nog nooit een deuk in een pakje boter op sprong geslagen, dat is altijd hun slechtste onderdeel geweest. Echt iedereen én z'n fucking moeder weet dat._
Beetje gezocht en mogelijk Daniele Hypolito. Die turnde op een medley van dezelfde artiest.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:42 schreef Moira het volgende:
@:koffieleuk waar ken ik deze muziek van Andrade nou van? wie heeft deze muziek eerder op vloer gebruikt?
Ja dat verschil is nu minimaalquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:51 schreef Moira het volgende:
Brazilië gaat trouwens ook nog sowieso over China heen, aangezien China op hun slechtste onderdeel eindigt, en datzelfde onderdeel voor Brazilië een makkelijke puntenharker is.
Nice!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:52 schreef BlauwePhlox het volgende:
[..]
Beetje gezocht en mogelijk Daniele Hypolito. Die turnde op een medley van dezelfde artiest.
Oh zou kunnen, maar ik denk dat ik eerder aan een NCAA turnster dachtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:52 schreef BlauwePhlox het volgende:
[..]
Beetje gezocht en mogelijk Daniele Hypolito. Die turnde op een medley van dezelfde artiest.
Het is toch niet te harden?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:54 schreef koffieleuk het volgende:
Roemenië met 4 punten achter op de nummer 3 heeft weinig kans op een medaile, zeer scherp van Ed.
Bring back Hans.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:54 schreef koffieleuk het volgende:
Roemenië met 4 punten achter op de nummer 3 heeft weinig kans op een medaille, zeer scherp van Ed.
?quote:
Ah oké, Mykayla Skinner heeft ook op muziek van diezelfde artiest geturnd, maar dat lijkt wel echt andere muziek te zijn. Dus ik weet het niet!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, maar ik denk dat ik eerder aan een NCAA turnster dacht
Called it, u las het hierquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:58 schreef koffieleuk het volgende:
Britten raken nog op het podium? Lijkt nu al realistischer dan hiervoor
Ach, dat cancellen was ook....bijzonder. Hij zou gewoon nog steeds dé stem van het turnen in Nederland moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pleiten voor de terugkeer van een gecancelde man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |