In elk geval waar de schijven vandaan komen en naartoe gaan, wat bij skeet ook van je af of naar je toe is en met verschillende hoogtes en richtingen. Volgens mij.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nieuw OR ja
Wat is het verschil tussen Trap en Skeet eigenlijk?
Wiki meldt mijquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nieuw OR ja
Wat is het verschil tussen Trap en Skeet eigenlijk?
Plus dat je bij trap je wapen al in de houding mag hebben en bij skeet niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In elk geval waar de schijven vandaan komen en naartoe gaan, wat bij skeet ook van je af of naar je toe is en met verschillende hoogtes en richtingen. Volgens mij.
We noteren wel een goede eerste dag voor Ray Bassil namens Libanon en opnieuw Guatemala.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:50 schreef heywoodu het volgende:
Geen beste dag voor Perilli, daar gaat de helft van de medaillekansen voor San Marino (tenzij ze morgen met een wonder nog naar voren komt).
https://olympics.com/OG20(...)----QUAL000100--.pdf
Slowaakse regerend kampioene met een totaal mislukte derde serie.
Eigenlijk klinkt skeet als de moeilijke versie van trapquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Plus dat je bij trap je wapen al in de houding mag hebben en bij skeet niet.
Mwah, 13e voor Bassil...die moet wel flink verbeteren morgenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
We noteren wel een goede eerste dag voor Ray Bassil namens Libanon en opnieuw Guatemala.
Verkeerde plek geklikt voor de juiste stand (sowieso raar dat je niet meteen de echte stand krijgt als je de resultaten opent)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, 13e voor Bassil...die moet wel flink verbeteren morgen
Wow.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, deze was nog wel mooi. De Venezolaan Leonel Martinez, achterin in de kwalificatie bij de trap, deed mee aan zijn tweede Spelen. Zijn debuut was bijzonder, toen werden de Spelen namelijk geboycot door het Sovjetblok, want dat was in 1984.
https://olympics.com/en/p(...)nel-martinez_1901483
Maar wel met prima Nederlands commentaar!quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas geen Duitser of Brit in de finale, dus op MAX
Wat is het OR?quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan prima een OR voor de Guatemalteek
Weet ik het maar vast geen 50quote:
43 lees ik net.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik het maar vast geen 50
Verlangen terug naar 1524.quote:
Zeker.quote:
Mwah dat is niet echt een goede score, liever 2424.quote:
En in Tokyo deed ze vier weken na het overlijden van haar vader mee, omdat hij dat had gewild. En dan nu een medaillequote:Op woensdag 31 juli 2024 16:08 schreef heywoodu het volgende:
Nog even een leuk feitje: Ruano was oorspronkelijk turnster en vertegenwoordigde Guatemala op de Pan-Amerikaanse kampioenschappen in 2010. Een jaar later liep ze echter een 'spinal injury' op en zo rolde ze uiteindelijk het schieten in
Altijd tegen Spanje. Doen ze daar ook aan kamervragen?quote:
Ook echt als 1 en 2 geplaatst in de finale.quote:
Goud zou fantastisch zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:15 schreef heywoodu het volgende:
Ruano moet er 7 van de laatste 10 raken zo en dan is goud zeker
Dit zit wel goed durf ik te zeggen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:15 schreef heywoodu het volgende:
Ruano moet er 7 van de laatste 10 raken zo en dan is goud zeker
Haar hele familie wordt nu gefeliciteerd door de commentator.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Dit gaat vrijwel zeker mijn favoriete moment van Parijs 2024 worden, zowel vanwege de historie (eerste ooit voor Guatemala) als haar hele verhaal, met het overlijden van haar vader, de ernstige rugblessure, alles
"Koningsdiscipline"quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind dit wel echt het stomste onderdeel trouwens.
Niets bijzonders.quote:
Ja maar echt niet te volgen helaas. Duifjes schieten en luchtpistool enzo gaat nog, hierbij voelt het gewoon als uitslagenbordje kijken, nog meer dan bij luchtpistoolquote:
Yusuf Dikeç, meervoudig wereldkampioen in 2006 en 2014, Europees kampioen in 2013. zijn identiteit als John Wick mocht niet ontmaskerd worden dus werd het maximaal zilverquote:
Niet als ze 8.5 gaat schietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt toch weer de Chinees. China staat op punt de laatste dagen
En de sjookquote:
Ja, godver.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Ma Baker is er ook weer bij
Die is klaar.quote:
Geen 3x3(brons), erg jammer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ma Bhaker weer niet, ja jammer
Ja, van die vervelende rednecks zullen hier wel weer schroeien.quote:
Schietend door het leven, doktersvoorschrift: 3 maal daags op jacht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, van die vervelende rednecks zullen hier wel weer schroeien.
Een PLAK in ieder geval.quote:
Nee hij moet die rednecks ff opvreten.quote:
Zou erg mooi zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hij moet die rednecks ff opvreten.
Fenomeen ja, maar ik word er niet warm van.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:55 schreef heywoodu het volgende:
Dit was wel mooi hoor, Prince die rechtstreeks tegen nota bene zijn coach en mentor Hancock schiet om olympisch goud
Vier keer goud in zo'n variabele sport als kleiduifschieten, wat een legende
In het schietenquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
Commentator denkt dat dit de eerste goud voor Chili ooit is?
Dit wordt altijd zo bagger in beeld gebracht ja. Je ziet atleten en nummertjes en dat is het wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:33 schreef Pino112 het volgende:
Waar schieten ze op? Dat is niet in beeld
Zo te zien iedereen drie series, daarna begint stage 2 met na elke serie een afvaller.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na hoeveel schoten is de eerste afvaller gekend?
Dus na 20 schoten? Duidelijk. Moet ik ff de stand noteren op dat moment.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo te zien iedereen drie series, daarna begint stage 2 met na elke serie een afvaller.
Dit klinkt als een Nostradamusvraag.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus na 20 schoten? Duidelijk. Moet ik ff de stand noteren op dat moment.
Je zou zeggen dat het doel interessanter is dan de atletenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wordt altijd zo bagger in beeld gebracht ja. Je ziet atleten en nummertjes en dat is het wel.
Daarom ging het ook drie keer mis.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat lijkt me niet handig schieten
Blijkbaar werkt het zo nu en dan toch niet onaardig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ging het ook drie keer mis.
Medium speed download helpt ook nietsquote:
Als het nou goed in beeld is gebracht.quote:
Ik hoor nu ineens pas een co-commentator bij het schieten die heel af en toe iets zegt. Al dagen gekeken met Nederlands commentaar, was die co er al de hele tijd bij?quote:
Ja, de vrouwen hebben 25m, maar dat is niet snelvuur.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:44 schreef superniger het volgende:
Is dit onderdeel alleen voor de mannen?
https://olympics.com/en/paris-2024/schedule/shooting?day=26-july
Om de wallhack te activerenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom richten ze en wenden ze hun pistool dan eerst weer af voordat ze gaan schieten?
Ze moeten waarschijnlijk de pistool omlaag gericht hebben om te starten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom richten ze en wenden ze hun pistool dan eerst weer af voordat ze gaan schieten?
Ik denk dat dat met snelschieten te maken heeft. Als je al klaar kan gaan staan is het makkelijker denk ik? Nu moeten ze waarschijnlijk reageren op een signaal.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben mannen (of vrouwen) bij schieten een biologisch voordeel? Anders kunnen ze het wel gewoon unisex maken allemaal.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, de vrouwen hebben 25m, maar dat is niet snelvuur.
Waarschijnlijk niet met stilstaande objecten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:47 schreef Pino112 het volgende:
Waarom zijn er niet meer Amerikanen? Die hebben genoeg ervaring met schieten, zou je zeggen.
Het gaat ook om scherp schietenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:47 schreef Pino112 het volgende:
Waarom zijn er niet meer Amerikanen? Die hebben genoeg ervaring met schieten, zou je zeggen.
Meer met lange afstanden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:47 schreef Pino112 het volgende:
Als de lichtjes boven het doel groen worden inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk dat dat met snelschieten te maken heeft. Als je al klaar kan gaan staan is het makkelijker denk ik? Nu moeten ze waarschijnlijk reageren op een signaal.
Op levende duiven schieten heeft men meer dan een eeuw geleden al afgeschaft, op levende mensen schieten zie ik er niet voor in de plaats komen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:47 schreef Pino112 het volgende:
Kan nog primaquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik had 5 met Nostra, nu ik dit zie is dat een waardeloos antwoord
Gewoon uitzettenquote:
Ik heb gister nog een beest doodgereden op de A7, is dat ook olympisch toevallig?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op levende duiven schieten heeft men meer dan een eeuw geleden al afgeschaft, op levende mensen schieten zie ik er niet voor in de plaats komen.
Tot de kogels op zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah. Ik vroeg me al af. Hoelang duurt dit.
Ah ja, dat wordt niet echt in beeld gebrachtquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als de lichtjes boven het doel groen worden inderdaad.
Geinig, geinig?! Die lui oefenen jaaaaren en Slobeend vindt het geinig.quote:
Eerder de serverlobby van Call of Dutyquote:
Hij staart voor zich uit alsof ie van plan is om van de Krimbrug te springen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Eerder de serverlobby van Call of Duty
Nee, inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Hier een kaartje voor kopen trouwens. Je ziet niks
Duitsers schoten in 40-45 beterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |