In elk geval waar de schijven vandaan komen en naartoe gaan, wat bij skeet ook van je af of naar je toe is en met verschillende hoogtes en richtingen. Volgens mij.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nieuw OR ja
Wat is het verschil tussen Trap en Skeet eigenlijk?
Wiki meldt mijquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nieuw OR ja
Wat is het verschil tussen Trap en Skeet eigenlijk?
Plus dat je bij trap je wapen al in de houding mag hebben en bij skeet niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In elk geval waar de schijven vandaan komen en naartoe gaan, wat bij skeet ook van je af of naar je toe is en met verschillende hoogtes en richtingen. Volgens mij.
We noteren wel een goede eerste dag voor Ray Bassil namens Libanon en opnieuw Guatemala.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:50 schreef heywoodu het volgende:
Geen beste dag voor Perilli, daar gaat de helft van de medaillekansen voor San Marino (tenzij ze morgen met een wonder nog naar voren komt).
https://olympics.com/OG20(...)----QUAL000100--.pdf
Slowaakse regerend kampioene met een totaal mislukte derde serie.
Eigenlijk klinkt skeet als de moeilijke versie van trapquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Plus dat je bij trap je wapen al in de houding mag hebben en bij skeet niet.
Mwah, 13e voor Bassil...die moet wel flink verbeteren morgenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
We noteren wel een goede eerste dag voor Ray Bassil namens Libanon en opnieuw Guatemala.
Verkeerde plek geklikt voor de juiste stand (sowieso raar dat je niet meteen de echte stand krijgt als je de resultaten opent)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, 13e voor Bassil...die moet wel flink verbeteren morgen
Wow.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, deze was nog wel mooi. De Venezolaan Leonel Martinez, achterin in de kwalificatie bij de trap, deed mee aan zijn tweede Spelen. Zijn debuut was bijzonder, toen werden de Spelen namelijk geboycot door het Sovjetblok, want dat was in 1984.
https://olympics.com/en/p(...)nel-martinez_1901483
Maar wel met prima Nederlands commentaar!quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas geen Duitser of Brit in de finale, dus op MAX
Wat is het OR?quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan prima een OR voor de Guatemalteek
Weet ik het maar vast geen 50quote:
43 lees ik net.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik het maar vast geen 50
Verlangen terug naar 1524.quote:
Zeker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |