SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Tja. Als je 50 selectiespelers hebt zul je toch een keer wat keuzes moeten maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:49 schreef Black-Death het volgende:
En verder.. Sosa, Wijndal, Vos en Tahirovic naar Jong Ajax.
Hoezo hoeven die dan niet naar Jong?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:11 schreef Wotte het volgende:
Parool meldt dat Avilla, Medic en Akpom ook mogen vertrekken.
Geen klachten daar verder.
Die is voorlopig nog geblesseerd toch?quote:
omdat daar op dit moment nog geen alternatief voor is? Akpom zal de return bijv nog wel spelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoezo hoeven die dan niet naar Jong?
Zijn er wel clubs met interesse in Avilla, Medic en Akpom?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:11 schreef Wotte het volgende:
Parool meldt dat Avilla, Medic en Akpom ook mogen vertrekken.
Geen klachten daar verder.
met name akpom schijnt er in Engeland wel goed op te staan, omdat het daar een native speler (en dus geen buitenlandse plek) kost.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zijn er wel clubs met interesse in Avilla, Medic en Akpom?
Ja, dat is wel een groot voordeel van die Engelse spelers natuurlijk. Zou denk ik ook wel het salarisbudget verder in orde maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
met name akpom schijnt er in Engeland wel goed op te staan, omdat het daar een native speler (en dus geen buitenlandse plek) kost.
Denk dat Akpom er nog wel goed op staat in Engeland. De andere twee moet je een goede zaakwaarnemer hebben denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zijn er wel clubs met interesse in Avilla, Medic en Akpom?
Die zit op een lekker contract waarschijnlijk. En die afstandsknal kun je 14 keer achter elkaar monteren in je verkoopfilmpje, maar ergens gaat het iemand opvallen dat er geen andere goede fragmenten zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Medic moet je gewoon gratis laten gaan.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:47 schreef StevenHyde het volgende:
Avila vind ik wel echt de grootste miskoop van vorig jaar.
Het gaat om jeugdopleiding, niet zo zeer om nationaliteit, maar hij is daar opgeleid, net als Bassey bijvoorbeeld en dat maakt hem interessant.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
met name akpom schijnt er in Engeland wel goed op te staan, omdat het daar een native speler (en dus geen buitenlandse plek) kost.
Onder Dirk Kuijt komt iedereen tot wasdomquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Martha naar Beerschot.
Denk niet dat hij daar ineens wel kan voetballen. Echt zo'n speler waarvan niemand wist wat hij op zijn leeftijd nog bij Ajax deed.
Handelt Dirk nog steeds achter de tankstations?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onder Dirk Kuijt komt iedereen tot wasdom
Ik weet alleen maar dat hij daar op voetbalwedstrijden in zetquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Handelt Dirk nog steeds achter de tankstations?
Engelse clubs staan te springen om spitsen die geen doelpunten maken en niet kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dat doelpunten maken lukt hem juist wel redelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Engelse clubs staan te springen om spitsen die geen doelpunten maken en niet kunnen voetballen.
Alleen in C competities. In B-competities als Belgie en Griekenland had hij het al te moeilijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat doelpunten maken lukt hem juist wel redelijk
Hij is wel 1 van de weinigen die van mij niet weg had gehoeven, prima plan B spits. Met Brobbey en daarachter alleen Rijkhoff ben je toch slechter af.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alleen in C competities. In B-competities als Belgie en Griekenland had hij het al te moeilijk.
Je zou hem inderdaad nog best een jaartje kunnen houden. Brobbey is sowieso niet een heel jaar fit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel 1 van de weinigen die van mij niet weg had gehoeven, prima plan B spits. Met Brobbey en daarachter alleen Rijkhoff ben je toch slechter af.
Durf toch wel te stellen dat Championship hoger niveau is dan België en ook afgelopen seizoen is zijn minuten per doelpunt prima. Ben geen fan van hem maar je kan hem er prima bij hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alleen in C competities. In B-competities als Belgie en Griekenland had hij het al te moeilijk.
Als plan B inderdaad bruikbaar, maar er zal geen Premier League ploeg Akpom willen hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Durf toch wel te stellen dat Championship hoger niveau is dan België en ook afgelopen seizoen is zijn minuten per doelpunt prima. Ben geen fan van hem maar je kan hem er prima bij hebben
Maakt ook niet uit in de championship zit ook genoeg geldquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als plan B inderdaad bruikbaar, maar er zal geen Premier League ploeg Akpom willen hebben.
Voor jonge spelers willen ze in de Championship nog wel eens de portemonnee trekken maar Akpom is wel bijna 29, dat vinden ze vaak te oud.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit in de championship zit ook genoeg geld
Wil je vooral denken. Zelfs Zian Fleming scoort daar als middenvelder aan de lopende band.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Durf toch wel te stellen dat Championship hoger niveau is dan België en ook afgelopen seizoen is zijn minuten per doelpunt prima. Ben geen fan van hem maar je kan hem er prima bij hebben
Jij hebt gelijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wil je vooral denken. Zelfs Zian Fleming scoort daar als middenvelder aan de lopende band.
En dit jaar werd er zo'n speler die vanuit de League One kwam topscorer. Echt die competitie stelt geen reet voor. Tuurlijk komen er ook wel grote talenten/goede spelers vandaan. Maar Akpom is daar niet een van.
Welke clubs werden er gelinkt dan? Of ga je zelfs voetbalzone artikelen over Ajax lezen en serieus nemen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 01:11 schreef De_Pel het volgende:
Best aardig dat de ene na de andere club die gelinkt wordt aan Ramaj ineens al voorzien blijkt.
Hoe lang zou het nog duren voor Kroes hem in de budgetbak stopt?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Brobbey traint apart, Bergwijn helemaal niet. Die zijn weer lekker uit de vakantie gekomen.
Hebben waarschijnlijk liggen bulken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Brobbey traint apart, Bergwijn helemaal niet. Die zijn weer lekker uit de vakantie gekomen.
In Turkije is veel meer te hervormen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:03 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toch jammer. Geen holistische weghorst school in Amsterdam nu
Nog vijf jaar en Wout runt zijn eigen sekte vanaf een boerderij in Tubbergen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:03 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toch jammer. Geen holistische weghorst school in Amsterdam nu
Qua spits zeker goed genoeg voor top eredivisie, maar of hij bij Ajax op de bank plaats zou nemen zonder morren heb ik wel m'n twijfels over.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Nog vijf jaar en Wout runt zijn eigen sekte vanaf een boerderij in Tubbergen.
De Brub weer 10 kilo erbij.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben waarschijnlijk liggen bulken.
Wmb prima om concurrentie voor Brobbey te halen, zodat ie niet met de pet er naar gaat gooien. Qua mentaliteit kan hij meer van Weghorst oppikken dan van Bergwijn. Als hij echt te zwaar is teruggekomen van vakantie is dat wel zorgelijk. Van Bergwijn had ik niets anders verwacht…quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua spits zeker goed genoeg voor top eredivisie, maar of hij bij Ajax op de bank plaats zou nemen zonder morren heb ik wel m'n twijfels over.
ik gok bertje basis denk ik. Berghuis op 10 en hoop godts dan links.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:21 schreef manny het volgende:
Ben benieuwd wie er vanavond in de wei staan. Denk toch Berghuis op rechts, en verder meer of minder hetzelfde. Maar vorige week ook een paar flinke verrassingen, dus wie weet.... Bertje in de basis?
Heb het idee dat de nieuwe trainer erg dol is op Forbs, en als onze snelheidsmaniak er weer af en toe een balletje gaat inschieten, of, maar dat is wellicht teveel gevraagd, een bal naar de juiste kleur shirt weet te schuiven, dan is het wel een wapen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik gok bertje basis denk ik. Berghuis op 10 en hoop godts dan links.
Tsja als er geen spelers vertrekken zal er ook weinig binnenkomen..quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:12 schreef Sebbeszweet het volgende:
Blijft toch erg rustig met de uitgaande transfers, met al dat dode hout geen vooruitgang.
IPTV abotje bij Ome Aliquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:28 schreef Brubbie het volgende:
Ik zit in het buitenland, mijn VPN werkt niet met Ziggo Go.Iemand tips hoe ik dit toch kan kijken?
zon schijnt, bijna weekend, kater van het weekend is nu echt weg, weekend weer mooie dingen doen. Het leven is mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan zich beter concentreren op voetballenquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:06 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk steeds dat we tegen Utrecht spelen :’)
1x snap ik. Maar steeds is niet zo handigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:06 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk steeds dat we tegen Utrecht spelen :’)
Ik weiger te accepteren dat we 2e voorronde EL spelenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
1x snap ik. Maar steeds is niet zo handig
De goal van Branco maakt dat je niet helemaal met samengeknepen billetjes hoeft te kijken. Deze gasten kunnen er helemaal geen reet van en gaan niet scoren.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:48 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Gelukkig maken zij voorlopig de kansen ook niet af
Echt zeker ben ik er niet van; maar die goal scheelt zeer zeker wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:57 schreef Brubbie het volgende:
[..]
De goal van Branco maakt dat je niet helemaal met samengeknepen billetjes hoeft te kijken. Deze gasten kunnen er helemaal geen reet van en gaan niet scoren.
Ze waren allemaal wel rijp voor een wissel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:14 schreef Black-Death het volgende:
Sowieso hoopgevend dat Taylor al in de rust gewisseld is.
Dan weten we datquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:57 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Deze gasten kunnen er helemaal geen reet van en gaan niet scoren.
Ja waardeloos.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:21 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon weer net zo broos als vorig seizoen dus.
dat is geen linksback. Die speelt daar met zijn ziel onder zijn arm en dat merk je gewoon nu. Af en toe kan het maar die merkt nu dat dit zijn vaste plek moet worden wat die niet kanquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
WTF is er met Hato gedaan? Die deed vorig jaar nog wel iets maar deelt nu in de puinhoop
Die was vorig seizoen toch al heel erg matigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
WTF is er met Hato gedaan? Die deed vorig jaar nog wel iets maar deelt nu in de puinhoop
Waanzinnige opmerking ditquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was vorig seizoen toch al heel erg matig
Co Adriaansedquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Prima goal.
Maar nou ben ik geen tactisch voetbalwonder, maar waarom staat een linksback op de 16m lijn?
Nee joh die kunnen er nog minder van dan wijquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:34 schreef Black-Death het volgende:
Als we tegen Panathinaikos moeten worden dat ook weer lachen…
Zou akpom echt nog goed in de markt liggenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Meer van Traoré gezien in 10 min. dan van Akpom vandaag en vorige week gecombineerd.
Ja, dat lijken me de kandidaten om verkocht te worden samen met Sosa Tahirovic Vos.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:05 schreef Mestreech1990 het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat Forbs, Akpom en Rasmussen echt zwaar tekort komen voor dit Ajax. Wat een verschil na de wissels.
Oh das dan een amateurploegje geworden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:02 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nee joh die kunnen er nog minder van dan wij
Gemist. Wat zei hij?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:19 schreef Scorpie het volgende:
Prima verhaal van Farioli. Realistisch.
Blij met de plaatsing volgende ronde, genoeg ruimte voor verbetering, intentie om goed te starten kwam er niet uit, focus nu op volgende week, en op de vraag of hij over versterkingen wilde hebben zei hij dat dat niet ter sprake is nu en hij zich focust op de spelers die er nu zijn.quote:
Je hebt geen goede linksback lopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
Lichtpuntje is dan toch dat het aan het einde redelijk liep en dat Bertje meteen een goal meepikt. Sutalo lekker gaan banken en Hato weer links centraal graag
Zo zwak was Sutalo niet toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
Lichtpuntje is dan toch dat het aan het einde redelijk liep en dat Bertje meteen een goal meepikt. Sutalo lekker gaan banken en Hato weer links centraal graag
Daarom ben jij mijn favoriete kakkerlak; je bent er gewoon eerlijk over.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:20 schreef onlogisch het volgende:
Erg jammer jongens. Ik had graag gezien dat jullie eruit lagen. Dit komt omdat ik voor Feyenoord ben en verder niks om handen heb dan jullie ellende.
Dit, ik had qua voetbal op weer een stap gehoopt, maar goed er zit nog wel wat in het vat als iedereen speelfit is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:02 schreef Wotte het volgende:
Nog twee rondes te gaan voor de Europa League begroting.
Even wachten nog tot je een echte tegenstander hebt gehad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:30 schreef TheVulture het volgende:
Toch ziet het er qua spel en tactiek wel stabieler uit dan vorig seizoen tot nu toe. Het ligt veel minder open achterin...
Volgende week krijgen we Panathinaikos. Het is zonde dat we het moeten doen met de legacy van Mislintat. Uiteindelijk valt en staat een team met de kwaliteit en de ondergrens van de spelers. Rensch, Taylor, Akpom, Rasmussen, en Forbs moeten echt uit dit team als we naar een hoger niveau willen groeien. Gelukkig verdwijnen er al een aantal van dat rijtje met de terugkeer van Brobbey en Bergwijn. Zelfs Henderson is eigenlijk niet goed genoeg. Ik zie liever Mannsverk op die plek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Even wachten nog tot je een echte tegenstander hebt gehad.
Als je hem ook weet te slijten inclusief wat er nu op de verkooplijst staat kan je misschien nog een goede middenvelder of aanvaller halen, eentje die echt wat bijdraagt.quote:
Nouuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:30 schreef TheVulture het volgende:
Toch ziet het er qua spel en tactiek wel stabieler uit dan vorig seizoen tot nu toe. Het ligt veel minder open achterin...
Stond toch te boek als groot talent een jaar of 3 terug. Bijzonder hoe dat er bij ons echt niet uit komt.quote:
Afgekeurd door Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stond toch te boek als groot talent een jaar of 3 terug. Bijzonder hoe dat er bij ons echt niet uit komt.
een linksback die linksback blijft staan gaat al helpen. Gisteren lag het daar open omdat Hato naar binnen trok vaak en leek te vergeten dat hij linksback stond ipv lcv.quote:
Eerste helft was wel weer echt dramatisch. Hopelijk worden Berghuis, Traoré, Bergwijn en Brobbey heel snel fit genoeg om hele wedstrijden te spelen, want aanvallend leek het voor de komst van Berghuis en Traoré (en BvdB) nergens op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:30 schreef TheVulture het volgende:
Ajax heeft het voor elkaar gekregen om hier een samenvatting van 16 minuten van te maken. Hoe? Geen idee...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:42 schreef Houniet het volgende:
Zo te lezen hoef ik niet eens de samenvatting te kijken.
2 aardige goalsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:42 schreef Houniet het volgende:
Zo te lezen hoef ik niet eens de samenvatting te kijken.
Het gaat wel vrij druk worden op dat gebied de laatste 2 weken van augustus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:50 schreef StevenHyde het volgende:
Nou hopelijk volgt er de komende dagen wat goed nieuws waarbij we spelers als Akpom voor teveel geld weten te verkopen.
Ja net als vorige week. Bijzonder dat Forbs en Rasmussen toch weer in de basis stonden gisteren. Godts was ook vorige week al een enorme verbetering, was ook helemaal niet close wmb.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:05 schreef Mestreech1990 het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat Forbs, Akpom en Rasmussen echt zwaar tekort komen voor dit Ajax. Wat een verschil na de wissels.
Ik heb er een hard hoofd in. Ik verwacht niet veel vuurwerk meer op transfergebied. Hopelijk krijg ik ongelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat wel vrij druk worden op dat gebied de laatste 2 weken van augustus.
Ik verwacht nog wel wat, vooral uitgaand, inkomend misschien 2, max 3.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:14 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in. Ik verwacht niet veel vuurwerk meer op transfergebied. Hopelijk krijg ik ongelijk.
Statisch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:06 schreef Wotte het volgende:
Ik vind het sowieso bijzonder knap dat je voor 200 miljoen geen enkele voltreffer koopt.
Dat grenst haast aan een statische onwaarschijnlijkheid.
PSV Eindhovenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:06 schreef Wotte het volgende:
Ik vind het sowieso bijzonder knap dat je voor 200 miljoen geen enkele voltreffer koopt.
Pepi, Lang, Schouten, Lozano, Ueda, Zerrouki?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:21 schreef Brubbie het volgende:
[..]
PSV Eindhoven
2021/2022:
Joey Veerman van sc Heerenveen voor ¤6 miljoen
Carlos Vinícius op huur van SL Benfica (geen kosten vermeld)
Phillipp Mwene van 1. FSV Mainz 05 op een gratis transfer
Andre Ramalho van Red Bull Salzburg voor ¤2 miljoen
Marco van Ginkel definitief overgenomen van Chelsea (geen kosten vermeld)
2022/2023:
Xavi Simons van Paris Saint-Germain voor ¤6 miljoen
Anwar El Ghazi van Aston Villa voor ¤3 miljoen
Walter Benítez van OGC Nice op een gratis transfer
2023/2024:
Guus Til van Spartak Moscow voor ¤3 miljoen
2024/2025:
Malik Tillman van Bayern Munich voor ¤12 miljoen
Ryan Flamingo van FC Utrecht voor ¤9 miljoen
Couhaib Driouech van Excelsior Rotterdam voor ¤3,5 miljoen
Sergiño Dest van FC Barcelona op een gratis transfer
Feyenoord Rotterdam
2021/2022:
Gernot Trauner van LASK voor ¤1,2 miljoen
Fredrik Aursnes van Molde FK voor ¤450.000
Alireza Jahanbakhsh van Brighton & Hove Albion voor ¤1 miljoen
Marcus Pedersen van Molde FK voor ¤1 miljoen
Reiss Nelson op huur van Arsenal (geen kosten vermeld)
2022/2023:
Luka Ivanusec van Dinamo Zagreb voor ¤8,5 miljoen
Quinten Timber van FC Utrecht voor ¤8 miljoen
Mats Wieffer van Excelsior Rotterdam voor ¤0,5 miljoen
David Hancko van Sparta Praag voor ¤6 miljoen
2023/2024:
Igor Paixão van Coritiba voor ¤6 miljoen
Samen komt dit op een totaal van ¤77,15 miljoen voor beide clubs van 2021/2022 tot en met 2024/2025.
Niet alles zit er tussen (zoals Schouten), maar om even aan te geven hoe knap het is wat Ajax heeft gedaan
ChatGPT heeft niet goed zijn best gedaan. Maar zelfs met die kom je nog niet aan de 200 miljoenquote:
Ueda, Zerrouki, Stengs, Gimenezquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:55 schreef Brubbie het volgende:
[..]
ChatGPT heeft niet goed zijn best gedaan. Maar zelfs met die kom je nog niet aan de 200 miljoen
Ramaj toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:06 schreef Wotte het volgende:
Dat is best een genottelijk lijstje inderdaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:19 schreef Wotte het volgende:
Seizoen 2022/2023:
Steven Bergwijn - ¤31,25 miljoen (Tottenham Hotspur)
Calvin Bassey - ¤23 miljoen (Rangers FC)
Brian Brobbey - ¤16,35 miljoen (RB Leipzig)
Francisco Conceição - ¤5 miljoen (FC Porto)
Owen Wijndal - ¤10 miljoen (AZ Alkmaar)
Lorenzo Lucca - ¤1 miljoen (huur, Pisa SC)
Jorge Sánchez - ¤5 miljoen (Club América)
Ahmetcan Kaplan - ¤9,5 miljoen (Trabzonspor)
Lucas Ocampos - ¤4 miljoen (huur, Sevilla FC)
Seizoen 2023/2024 (tot aan ontslag Mislintat):
Josip ¦utalo - ¤20,5 miljoen (Dinamo Zagreb)
Chuba Akpom - ¤12,3 miljoen (Middlesbrough)
Benjamin Tahirović - ¤8,5 miljoen (AS Roma)
Carlos Forbs - ¤14 miljoen (Manchester City)
Borna Sosa - ¤8 miljoen (VfB Stuttgart)
Gastón Ávila - ¤12,5 miljoen (Antwerp)
Jakov Medić - ¤3,5 miljoen (FC St. Pauli)
Diant Ramaj - ¤8,5 miljoen (Eintracht Frankfurt)
Totale kosten
Als we alle transfers optellen:
Seizoen 2022/2023: Ongeveer ¤105,1 miljoen.
Seizoen 2023/2024: Ongeveer ¤89,3 miljoen.
Totaal: Ongeveer ¤194,4 miljoen
Dat is toch een onwaarschijnlijke knappe prestatie om geen enkele onomstreden aankoop te doen voor dat geld.
Kaplan is ook prima als talent, zit nog wel wat rek in.quote:
Zodra jij mijn salaris/facturen aftikt of diplomeert, controleer ik het met alle liefde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:21 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die ChatGPT gebruiken en vervolgens niet even de output controleren
Hoe kom je aan die bedragen, die Ramaj heeft toch geen 8 gekost? Ik weet wel dat Sven voor iedereen wat teveel betaald heeft maar dit lijstje heb ik toch wel m'n twijfels bij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zodra jij mijn salaris/facturen aftikt of diplomeert, controleer ik het met alle liefde.
Nu kan je de boom in.
Van vijf miljoen plus vier miljoen onwaarschijnlijke bonussen maakt Chatgpt 8,5 miljoen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die bedragen, die Ramaj heeft toch geen 8 gekost? Ik weet wel dat Sven voor iedereen wat teveel betaald heeft maar dit lijstje heb ik toch wel m'n twijfels bij.
OK, het is wel een triest lijstje verder, deze spelers zullen min of meer hun waarde of zelfs meer opleveren, zoals Bassey dat al heeft gedaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van vijf miljoen plus vier miljoen onwaarschijnlijke bonussen maakt Chatgpt 8,5 miljoen.
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zodra jij mijn salaris/facturen aftikt of diplomeert, controleer ik het met alle liefde.
Nu kan je de boom in.
wel gezellig zo op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu kan je de boom in.
Je moet hopen dat je die Rulli, Ramaj, Vos en van de boomen nog voor een vijfendertig miljoen kan slijten. Akpom voor een miljoen of vijftien en Bergwijn voor 30. Tel daarbij die 26 op die al opgehaald is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, het is wel een triest lijstje verder, deze spelers zullen min of meer hun waarde of zelfs meer opleveren, zoals Bassey dat al heeft gedaan
Steven Bergwijn - ¤31,25 miljoen (Tottenham Hotspur) 25-30
Brian Brobbey - ¤16,35 miljoen (RB Leipzig) 40-45
Chuba Akpom - ¤12,3 miljoen (Middlesbrough) 15-18
Carlos Forbs - ¤14 miljoen (Manchester City) 15
Die onderste 2 puur omdat ze homegrown zijn, de rest zal je moeten verhuren of op in moeten leveren.
ik zie het allemaal niet gebeuren voor die bedragen vrees ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet hopen dat je die Rulli, Ramaj, Vos en van de boomen nog voor een vijfendertig miljoen kan slijten. Akpom voor een miljoen of vijftien en Bergwijn voor 30. Tel daarbij die 26 op die al opgehaald is.
Dan ben je ook al een heel eind. Maar goed dan moet die Kroes wel een wonderdokter zijn.
Stille hoop in bange dagen, zo werkt de brein van de doorsnee voetbal supporter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:27 schreef BEFEM het volgende:
Voorlopig heeft Kroes nog helemaal niemand kunnen verkopen.
Nog steeds beschamend die verafgoding van hem in het stadion. Alsof Cruijff zelf uit de hemel was neergedaald.
Hij had letterlijk 0.0 betekend voor Ajax op dat moment.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet hopen dat je die Rulli, Ramaj, Vos en van de boomen nog voor een vijfendertig miljoen kan slijten. Akpom voor een miljoen of vijftien en Bergwijn voor 30. Tel daarbij die 26 op die al opgehaald is.
Dan ben je ook al een heel eind. Maar goed dan moet die Kroes wel een wonderdokter zijn.
Ik ook niet, het zal veel verhuur worden, dat scheelt iig in je salarishuis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik zie het allemaal niet gebeuren voor die bedragen vrees ik.
Tja hoop dan gelijk op 100 miljoen voor Akpom als je toch onrealistisch bezig bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
De crux zit 'm in je moet hopen. Uilskuiken.
Akpom moet je als homegrown speler wel kunnen slijten als beetje capabel technisch directeur.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja hoop dan gelijk op 100 miljoen voor Akpom als je toch onrealistisch bezig bent.
Weinig nieuws vandaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:00 schreef Lt.Bookman het volgende:
Die imaginaire handel in spelers hier, 't lijkt wel Monopoly
Ik denk dat je met alle vier (veel) te hoog zit. Op dit moment worden er gewoon niet zo hoge bedragen geboden voor Eredivisie spelers, ook niet als ze homegrown zijn want op dit moment zijn Akpom en Forbs (nog) geen versterkingen voor PL-clubs, Bassey was dat wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, het is wel een triest lijstje verder, deze spelers zullen min of meer hun waarde of zelfs meer opleveren, zoals Bassey dat al heeft gedaan
Brian Brobbey - ¤16,35 miljoen (RB Leipzig) 40-45
Chuba Akpom - ¤12,3 miljoen (Middlesbrough) 15-18
Carlos Forbs - ¤14 miljoen (Manchester City) 15
Die onderste 2 puur omdat ze homegrown zijn, de rest zal je moeten verhuren of op in moeten leveren.
Zou zeggen dat Akpom er nog wel goed op staat in de Championship. Miljoen of tien moet wel lukken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je met alle vier (veel) te hoog zit. Op dit moment worden er gewoon niet zo hoge bedragen geboden voor Eredivisie spelers, ook niet als ze homegrown zijn want op dit moment zijn Akpom en Forbs (nog) geen versterkingen voor PL-clubs, Bassey was dat wel.
Ben het hier wel mee eens, PL-clubs zijn niet helemaal gek. Akpom en Forbs lijken me meer spelers voor het tweede niveau in Engeland. Eventueel nog een degradatiekandidaat of een bank van een middenmotor in de PL.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je met alle vier (veel) te hoog zit. Op dit moment worden er gewoon niet zo hoge bedragen geboden voor Eredivisie spelers, ook niet als ze homegrown zijn want op dit moment zijn Akpom en Forbs (nog) geen versterkingen voor PL-clubs, Bassey was dat wel.
Hier kan ik me echt zo intens weinig bij voorstellen hè.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja. Je zal maar dingen gaan bespreken met elkaar op een forumquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:00 schreef Lt.Bookman het volgende:
Die imaginaire handel in spelers hier, 't lijkt wel Monopoly
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hier kan ik me echt zo intens weinig bij voorstellen hè.
Laat eigenlijk al 5 jaar nauwelijks iets zien, is ondertussen bijna 27, en bied daarnaast ook niets betreft extra’s persoonlijkheid, leiderschapskwaliteit, uitstraling, intelligentie of wat dan ook.
Is in niets meer waard dan zijn transfermarkt marktwaard van 18 miljoen, en zelfs dat vind ik al veel.
Desalniettemin wel mogelijk dat jullie alsnog de Ajax- en Premier League bonus pakken.
Het is ook wat overdreven. Het is niet top maar noem eens wat buitenspelers (in de Eredivisie) die meer goals gemaakt hebben afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hier kan ik me echt zo intens weinig bij voorstellen hè.
Laat eigenlijk al 5 jaar nauwelijks iets zien, is ondertussen bijna 27, en bied daarnaast ook niets betreft extra’s persoonlijkheid, leiderschapskwaliteit, uitstraling, intelligentie of wat dan ook.
Is in niets meer waard dan zijn transfermarkt marktwaard van 18 miljoen, en zelfs dat vind ik al veel.
Desalniettemin wel mogelijk dat jullie alsnog de Ajax- en Premier League bonus pakken.
Ik denk het niet en nu?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarvan afgelopen seizoen 9 goals tegen Heracles, RKC, Sparta en Almere Cityquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is ook wat overdreven. Het is niet top maar noem eens wat buitenspelers (in de Eredivisie) die meer goals gemaakt hebben afgelopen seizoen.
Spoiler: die waren er niet.
dus? Kennelijk maken de andere buitenspelers waar Wotte over spreekt ze niet. Dan klopt zijn post gewoonquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarvan afgelopen seizoen 9 goals tegen Heracles, RKC, Sparta en Almere City
Ah ok dan klopt het ook gelijk dat een buitenspeler die 12 goals maakt 30 miljoen op gaat leveren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dus? Kennelijk maken de andere buitenspelers waar Wotte over spreekt ze niet. Dan klopt zijn post gewoon
Nou noem een andere buitenspeler die meer heeft gescoord dan?? 30 miljoen minimaal!quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:12 schreef Ludachrist het volgende:
Ik vind 12 goals eigenlijk wel wat weinig voor een buitenspeler van Ajax die gehaald is om de hele Eredivisie op een hoopje te spelen.
het blijft altijd afwachten, maar waarom zou Ajax hem voor minder dan 25 wegdoen, dan kan je hem net zo goed nog een jaar houden in de hoop dat hij z'n niveau wat vaker aantikt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ah ok dan klopt het ook gelijk dat een buitenspeler die 12 goals maakt 30 miljoen op gaat leveren.
Houd toch op man zelfs Daan Rots is (en presteerde) beter dan Bergwijn.
Natuurlijk is dat niks, dat doet hij dan ook met 2 vingers in z'n neus.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:12 schreef Ludachrist het volgende:
Ik vind 12 goals eigenlijk wel wat weinig voor een buitenspeler van Ajax die gehaald is om de hele Eredivisie op een hoopje te spelen.
Misschien wel van Europaquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijft altijd afwachten, maar waarom zou Ajax hem voor minder dan 25 wegdoen, dan kan je hem net zo goed nog een jaar houden in de hoop dat hij z'n niveau wat vaker aantikt.
Het is de beste buitenspeler van de eredivisie, alleen dat laat hij verdomd weinig zien.
Beetje als Forbs die de nieuw Robben is omdat die met zijn handjes omhoog rent.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijft altijd afwachten, maar waarom zou Ajax hem voor minder dan 25 wegdoen, dan kan je hem net zo goed nog een jaar houden in de hoop dat hij z'n niveau wat vaker aantikt.
Het is de beste buitenspeler van de eredivisie, alleen dat laat hij verdomd weinig zien.
Denk niet dat hij bij Arond op een lijstje staat, bij Ten Hag waarschijnlijk welquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien wel ja, benieuwd wat Arne ervan zou vinden.
Ik kan er ook weinig aan doen dat in het land der blinden eenoog koning is, bij jullie loopt er geen enkele met meer kwaliteit dan Bergwijn op die positie, over PSV kan je nog discussieren met Lang al is dat de man van glas en Bakayoko die wel de potentie heeft.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Beetje als Forbs die de nieuw Robben is omdat die met zijn handjes omhoog rent.
Ik vind het wel wat raar om Bergwijn de beste in de eredivisie te vinden terwijl hij dat al twee seizoenen niet heeft laten zien in diezelfde eredivisie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan er ook weinig aan doen dat in het land der blinden eenoog koning is, bij jullie loopt er geen enkele met meer kwaliteit dan Bergwijn op die positie, over PSV kan je nog discussieren met Lang al is dat de man van glas en Bakayoko die wel de potentie heeft.
Op een gegeven moment moet je dan misschien wel gaan concluderen dat het niet meer de beste buitenspeler van de eredivisie is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
Maar welke buitenspeler in de eredivisie is beter dan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat raar om Bergwijn de beste in de eredivisie te vinden terwijl hij dat al twee seizoenen niet heeft laten zien in diezelfde eredivisie.
Wat bedoel je met 'beter'? Ik vond bijvoorbeeld Mintthee veel bepalender in het spel van Feyenoord, maar dat is ook omdat hij veel actiever was in het druk zetten en dat paste goed bij het spel dat ze speelden. Dat wil niet zeggen dat hij alle facetten van het voetballen beter beheerste dan Bergwijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar welke buitenspeler in de eredivisie is beter dan?
Je meent dit of niet?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan er ook weinig aan doen dat in het land der blinden eenoog koning is, bij jullie loopt er geen enkele met meer kwaliteit dan Bergwijn op die positie, over PSV kan je nog discussieren met Lang al is dat de man van glas en Bakayoko die wel de potentie heeft.
Nou ging er om dat iemand zei dat hij de beste is in de eredivisie. Caland is het er niet mee eens. Maar dan best handig om met een voorbeeld te komen wie je beter vind. Ipv alleen zeggen dat het onzin is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'beter'? Ik vond bijvoorbeeld Mintthee veel bepalender in het spel van Feyenoord, maar dat is ook omdat hij veel actiever was in het druk zetten en dat paste goed bij het spel dat ze speelden. Dat wil niet zeggen dat hij alle facetten van het voetballen beter beheerste dan Bergwijn.
Op dat laatste vlak zou ik Bakayoko overigens wel boven Bergwijn plaatsen.
Bakayoko en Minteh waren dat, die eerste is dat komend seizoen ongetwijfeld nog steeds. Al neem ik aan dat Ajax Bergwijn wil lozenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar welke buitenspeler in de eredivisie is beter dan?
Klopt maar dat "hij kan er niets van" is ook veel te makkelijk, dat hij op z'n eerste half jaar na te weinig heeft laten zien, helemaal mee eens en hij is ook nog eens onsympathiek.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je dan misschien wel gaan concluderen dat het niet meer de beste buitenspeler van de eredivisie is.
Van Bommel, Daan Rots, Paixao, Lang, Bakayoko moet ik doorgaan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou ging er om dat iemand zei dat hij de beste is in de eredivisie. Caland is het er niet mee eens. Maar dan best handig om met een voorbeeld te komen wie je beter vind. Ipv alleen zeggen dat het onzin is.
Van de rest volg ik eigenlijk alleen Ajax. En kijk ik niet genoeg naar de rest om er zelf iets heel nuttigs over te zeggen
je bent al doorgedraaidquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Van Bommel, Daan Rots, Paixao, Lang, Bakayoko moet ik doorgaan?
Ik zou hier 'zijn eerste drie wedstrijden' van willen maken. Toen dacht ik nog even dat het gewoon oneerlijk was om hem in de Eredivisie te laten spelen, maar dat duurde niet lang.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt maar dat "hij kan er niets van" is ook veel te makkelijk, dat hij op z'n eerste half jaar na te weinig heeft laten zien, helemaal mee eens en hij is ook nog eens onsympathiek.
Lol.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nu hebben bijna alle buitenspelers wel wisselvalligheid als kenmerk. Maar het lijkt me als je een speler voor dat geld haalt hij niet zo vaak door de ondergrens moet gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:46 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn of Forbs
Beiden zijn ze dramatisch.
Moet niet. Mag wel als je er nog een paar weetquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, Bergwijn heeft z'n transfersom nooit waargemaakt, maar dat is een andere discussie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu hebben bijna alle buitenspelers wel wisselvalligheid als kenmerk. Maar het lijkt me als je een speler voor dat geld haalt hij niet zo vaak door de ondergrens moet gaan.
Ze moeten die 30 miljoen toch op een of andere manier goed praten. Dan moet dit wel verreweg de beste buitenspeler zijn toch?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu hebben bijna alle buitenspelers wel wisselvalligheid als kenmerk. Maar het lijkt me als je een speler voor dat geld haalt hij niet zo vaak door de ondergrens moet gaan.
Heeft net als Jahanbakhsh alleen ooit een keer een gouden pik seizoen gehad. Alleen de ene kwam voor 32 miljoen en de andere voor 1.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, Bergwijn heeft z'n transfersom nooit waargemaakt, maar dat is een andere discussie.
Wie is ze? Of is het weer: 1 iemand zegt wat. Of soms nog beter. Niemand zegt wat. En dan komt iemand die hekel aan Ajax heeft even lachen over hoe alle Ajacieden dat vindenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ze moeten die 30 miljoen toch op een of andere manier goed praten. Dan moet dit wel verreweg de beste buitenspeler zijn toch?
4 jaar niks gepresteerd. 32 miljoen gekost. Nog nooit meer dan 14 goals gemaakt. Keihard gefaald bij Spursm En nog steeds is het verreweg de beste buitenspeler. Er worden spelers voor een stuk minder en een stuk sneller afgeschoten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wie is ze? Of is het weer: 1 iemand zegt wat. Of soms nog beter. Niemand zegt wat. En dan komt iemand die hekel aan Ajax heeft even lachen over hoe alle Ajacieden dat vinden
Dat is geen antwoord op de vraag. Wie bedoel je met ze? Want zie 1 iemand het zeggen. En die plaatste er ook nog een grote nuance bij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
4 jaar niks gepresteerd. 32 miljoen gekost. Nog nooit meer dan 14 goals gemaakt. Keihard gefaald bij Spursm En nog steeds is het verreweg de beste buitenspeler. Er worden spelers voor een stuk minder en een stuk sneller afgeschoten.
geen idee, maar (naar boven afgerond) wordt daar idd wel over gesproken. Of dat eruit gaat komen is uiteraard de vraag en zet ik ook vraagtekens bij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ah ok dan klopt het ook gelijk dat een buitenspeler die 12 goals maakt 30 miljoen op gaat leveren.
Houd toch op man zelfs Daan Rots is (en presteerde) beter dan Bergwijn.
Dat zou ik oprecht een slimme keuze vinden. Jezelf flink versterken en je concurrent verzwakken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn en Forbs eruit en dan Rots erin, dan heb je Godts en Rots op linksbuiten.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat zou ik oprecht een slimme keuze vinden. Jezelf flink versterken en je concurrent verzwakken.
Houden jullie nog geld over ook.
Ik weet dat er niet zoveel zit in dat hoofd van je, maar probeer wat je hebt te gebruiken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat zou ik oprecht een slimme keuze vinden. Jezelf flink versterken en je concurrent verzwakken.
Houden jullie nog geld over ook.
Er zijn 2 mensen die Bergwijn de beste speler buitenspeler van NL vinden. Jij en Bergwijn zelf. Zegt toch genoeg?quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat er niet zoveel zit in dat hoofd van je, maar probeer wat je hebt te gebruiken.
echt snugger ben je niet he?quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Er zijn 2 mensen die Bergwijn de beste speler buitenspeler van NL vinden. Jij en Bergwijn zelf. Zegt toch genoeg?
Weer niet gelukt, blijven proberen en wat minder aan de substanties, dat scheelt toch ook wel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Er zijn 2 mensen die Bergwijn de beste speler buitenspeler van NL vinden. Jij en Bergwijn zelf. Zegt toch genoeg?
Ivanusec ookquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:42 schreef Wotte het volgende:
Ik kan overigens veel hebben maar Paixao beter vinden dan Bergwijn dan ben je gewoon een mongool.
Gebrek aan mentaliteit is uiteindelijk gewoon deel van je niveau. Gebrek aan (spel)intelligentie overigens ook. Een 26-jarige wordt niet meer op potentie beoordeeld he.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt maar dat "hij kan er niets van" is ook veel te makkelijk, dat hij op z'n eerste half jaar na te weinig heeft laten zien, helemaal mee eens en hij is ook nog eens onsympathiek.
Paixao kan betere stats. overleggen dan Mr Big star in zijn gele McLarenquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:42 schreef Wotte het volgende:
Ik kan overigens veel hebben maar Paixao beter vinden dan Bergwijn dan ben je gewoon een mongool.
DOE NORMAAL G,quote:
Wellicht ben je wat traag van begrip dat was dus een beetje het punt. Dat ondanks alle kritiek geen enkele 'betere' buitenspeler meer goals (afgelopen seizoen) gemaakt heeft dan Bergwijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:55 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Paixao kan betere stats. overleggen dan Mr Big star in zijn gele McLaren
Dat is omdat Bergwijn als enige buitenspeler alle strafschoppen nam. Scheelt toch een hoop.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht ben je wat traag van begrip dat was dus een beetje het punt. Dat ondanks alle kritiek geen enkele 'betere' buitenspeler meer goals (afgelopen seizoen) gemaakt heeft dan Bergwijn.
Dus nee. Paixao is bovendien gewoon een betrekkelijk doorsnee buitenspeler die waarschijnlijk over een paar jaar bij Kopenhagen speelt.
Vrijwel iedere spits neemt ook strafschoppen. Maar dan hoor je nooit iemand hierover. Een goal is een goal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is omdat Bergwijn als enige buitenspeler alle strafschoppen nam. Scheelt toch een hoop.
Hoezo praat je over een buitenspeler überhaupt alleen over goals?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vrijwel iedere spits neemt ook strafschoppen. Maar dan hoor je nooit iemand hierover. Een goal is een goal.
Tellen we dan ieder intikkertje ook niet meer vanwege de moeilijkheidsgraad?
Welke statistiek vind jij dan wel relevant voor een buitenspeler? Aantal assists?quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoezo praat je over een buitenspeler überhaupt alleen over goals?
Of nouja ik snap het wel want dat is de enige statistiek waarmee jij je punt kan maken.
Hem kennende het aantal verschillende kapsels per seizoen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Welke statistiek vind jij dan wel relevant voor een buitenspeler? Aantal assists?
Is dat niet de voornaamste rol van de buitenspeler? Het bedienen van de spits? Tuurlijk goals maken is ook fijn, wil niet zeggen dat je een even belangrijk onderdeel van een buitenspeler zomaar even buiten beschouwing kan laten om je punt te maken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Welke statistiek vind jij dan wel relevant voor een buitenspeler? Aantal assists?
Assists als leidende statistiek nemen en dan vervolgens Paixão aanhalen als een beter presterende buitenspeler met drie assists in 31 wedstrijden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoezo praat je over een buitenspeler überhaupt alleen over goals?
Of nouja ik snap het wel want dat is de enige statistiek waarmee jij je punt kan maken.
Heb het anders over het bedienen van de spits waar een buitenspeler voor dient.
Vind je Daan Rots ook beter dan Bergwijn dan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Assists als leidende statistiek nemen en dan vervolgens Paixão aanhalen als een beter presterende buitenspeler met drie assists in 31 wedstrijden.
En ik ben een gekkie als ik meen dat Bergwijn zijn statistieken aardig noem met 12 goals.
Ik denk dat Bergwijn individueel over veel kwaliteit beschikt en mijns inziens een van de beste buitenspeler in de Eredivisie is. Maar dat zijn kwaliteiten niet liggen in de kleine ruimte maar juist in de diepte op snelheid.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vind je Daan Rots ook beter dan Bergwijn dan?
Ik doe iig niet alsof er een gapend gat tussen deze 2 zit.
Ik hoop echt op Rugani.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ x ]
Als we toch gaan shoppen in Turijn: Kostić binnenkort beschikbaar. Och hadden we toch maar wat centjes.
Je zou met beide kunnen spelen natuurlijk. Hato linksback.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan Sutalo van 20 mil op de bank
wat wil je dan met hem? Liefst verkopen natuurlijk, maar als dat niet lukt? Heb je nog vertrouwen in hem?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan Sutalo van 20 mil op de bank
Hato is op linksback echt niet goed die moet LCV staan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je zou met beide kunnen spelen natuurlijk. Hato linksback.
Het is niet in steen gebeiteld dat een linkspoot op links moet.
Kan er vrij weinig van helaas. Past wel mooi in het rijtje met Oleguer, Luque, Urzaiz, Gabri, Juanfran, Garcia en hoe heet die Afrikaan van HSV?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:26 schreef Wotte het volgende:
Denk wel echt dat Rugani het type verdediger is waar Ajax behoefte aan heeft. No nonsense verdediger die rust brengt in de defensie.
Rugani een no-nonense verdedigerquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:26 schreef Wotte het volgende:
Denk wel echt dat Rugani het type verdediger is waar Ajax behoefte aan heeft. No nonsense verdediger die rust brengt in de defensie.
Wat ben jij een intens sneue user.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Rugani een no-nonense verdedigerVriend, zeg dan gewoon eerlijk dat je hem niet kent.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kan er vrij weinig van helaas. Past wel mooi in het rijtje met Oleguer, Luque, Urzaiz, Gabri, Juanfran, Garcia en hoe heet die Afrikaan van HSV?
Ik weet niet wat jij onder no nonsense verstaat waarschijnlijk dat ik meen dat Rugani een slager is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Rugani een no-nonense verdedigerVriend, zeg dan gewoon eerlijk dat je hem niet kent.
Rugani is 30 jaar en is nergens echt geslaagd. Doet dat niet ergens een paar alarmbelletjes rinkelen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder no nonsense verstaat waarschijnlijk dat ik meen dat Rugani een slager is.
Ik bedoel met no nonsense een verdediger die geen gekke dingen doet achterin. Het is een speler die de zone bespeelt en idealiter uit duels blijft. Onderschept en de bal inleveren.
Ik maakte maar een grapje maat!quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ben jij een intens sneue user.
zo slecht aan beide kanten iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:42 schreef Pedroso het volgende:
We zijn niet de enige waar de verdediging gatenkaas is.
Ze hadden bij Juventus natuurlijk ook wel het een en ander te lopen in centrum. Zoals ik zei is Rugani het type verdediger dat op dit moment goed bij Ajax zou passen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Rugani is 30 jaar en is nergens echt geslaagd. Doet dat niet ergens een paar alarmbelletjes rinkelen?
Tja als Kroes net als jij hoopt op 20 en 30 miljoen voor Sutalo en Bergwijn..dan gaat er weinig gebeuren denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:54 schreef Wotte het volgende:
Ik ben wel benieuwd of er nog wat beweging komt rondom de selectie.
Gewoon met de lul op tafel slaan. Indringend aan blijven staren totdat ze tekenen bij de stippellijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja als Kroes net als jij hoopt op 20 en 30 miljoen voor Sutalo en Bergwijn..dan gaat er weinig gebeuren denk ik.
26,5 miljoen om precies te zijn naar verluidt kunnen ze daar krap aan de facturen voor zaakwaarnemer fees van vorig jaar mee betalen.quote:
Ach, Sven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Ondertussen gaat surfer Sven vrolijk verder met kloten en heeft Dortmund nog het geluk dat daar geen Jan van Halst rondloopt .
Ligt niet aan hem, maar aan alle anderenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Ondertussen gaat surfer Sven vrolijk verder met kloten en heeft Dortmund nog het geluk dat daar geen Jan van Halst rondloopt .
Bizar weer... nu was het al vaag dat ze hem uberhaupt weer aanstelden maar tochquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Dembele , Kagawa , Lewandowski lolquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bizar weer... nu was het al vaag dat ze hem uberhaupt weer aanstelden maar toch
quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Ik snap niet hoe Dortmund daar in kon trappenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
De sfeer is altijd goed hier he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu kan je de boom in.
Stukje Ihattaren.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kijken welke club er nu weer intrapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |