O jij was er al eerder meequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:40 schreef spapaars het volgende:
https://eu.castitreach.com/ag/esgnl/bigbrothernl5/welcome.html
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
Kunnen een poll houden, wat sneller is, de start van BB'25 of de verzekering van Dotteke![]()
Zonder gekheid hoop ik natuurlijk dat dat laatste snel geregeld is.
Geld halen kunnen ze altijd erg snel, geld geven is heel moeilijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het schiet niet op heb nog steeds niets gehoord, zal er volgende week eens achteraan bellen
is ook zo. Ze hebben geluk dat ik toch nog niet op pad kan om te zoeken naar een nieuwe vloerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geld halen kunnen ze altijd erg snel, geld geven is heel moeilijk
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
is ook zo. Ze hebben geluk dat ik toch nog niet op pad kan om te zoeken naar een nieuwe vloer
Het gaat ook wel beter hoor, maar in en uit de autostappen is nog niet echt lekker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Ik duim ervoor dat het snel beter met je gaat meid
Zachte heelmeesters...quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat ook wel beter hoor, maar in en uit de autostappen is nog niet echt lekker.
Ben gisteren naar een andere fysiogeweest die heeft mij hard aangepakt, waardoor ik weer meer klachten heb gekregen
Gaat bij mij niet op, harde behandelingen gaan bij mij mee klachten gevenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters...
Gelukkig gaat het beter met je meid
Oh dat is enorm balen meid... hopelijk komt er een goede vervanger...quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat bij mij niet op, harde behandelingen gaan bij mij mee klachten geven
Mijn fysio weet precies hoe mijn lichaam reageerd
Ik baal zo dat hij in jan stopt met fysiotherapie. Ik heb hem al 27 jaar als fysio . ik mag wel voor een klein prijsje 1x in de maand komen als ik wil
Nog maar vier maanden wachten!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:50 schreef Frummelie het volgende:
Oww straks weer heerlijk zeiken en ouwehoeren... zo'n zin in...
Misschien heeft @Paul tijd, ik heb het drukquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:13 schreef devzero het volgende: Ik snap niet dat er nog geen nederlandse samenvatting van dit uitermate belangrijke wetenschappelijke artikel op de front page is gepubliceerd
@:DJMO ?? Which animals can and can’t fart?
Ben mijn bolide alweer aan het oppoetsen 🤣quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:50 schreef Frummelie het volgende:
Oww straks weer heerlijk zeiken en ouwehoeren... zo'n zin in...
Waarom quote je dat naar hier @DJMO ?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 04:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Misschien heeft @:paul tijd, ik heb het druk
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:19 schreef KinKiJan het volgende:
Men kan zich weer inschrijven voor Big Brother '25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Ik sliep half, verkeerde topic reeks aangekliktquote:Op woensdag 21 augustus 2024 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom quote je dat naar hier @:DJMO ?
Ik dacht al zoietsquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik sliep half, verkeerde topic reeks aangeklikt
Goedemorgen Dott!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
Hey Birdieje kan weer gaan streamen strakkies
Om dan vervolgens weer te kunnen mopperen dat we niets mogen zien, veel SL zijn en alle spelletjes achter de SL plaats vindtquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott!![]()
jaaa zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |