Do had in ieder geval een goede (invals)beurt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:09 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Wel even kijken of Oh het ook aan het einde kan waarmaken. Zijn vorige partij viel toch wat tegen
Szilagyi als laatste bij de Hongaren neem ik aan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:09 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Wel even kijken of Oh het ook aan het einde kan waarmaken. Zijn vorige partij viel toch wat tegen
Vermoed ik ook, maar bij sabelschermen is dit zo weer ingelopenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:10 schreef superniger het volgende:
Dit is gespeeld.
We feliciteren Korea met goud.
Denk ik ook; die moet nog zijn derde partij spelen, geloof ik.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Szilagyi als laatste bij de Hongaren neem ik aan?
Kenner.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:09 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef superniger het volgende:
Was dit het laatste laatste onderdeel van de Olympische Spelen ?
De Spelen gaan geloof ik nog meer dan een week doorquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef superniger het volgende:
Nog 4 teamonderdelen te gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef superniger het volgende:
quote:
Ja leuk 👍quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:23 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
De Spelen gaan geloof ik nog meer dan een week door
Het kan soms heel mooi zijn, maar het valt tot nu toe wat tegen op de Spelen. Heren degen heeft nog potentie voor iets moois. Daar wil het met name in de laatste ronde soms wild gaan. Al is het jammer dat Max Heinzer uit Zwitserland gestopt is. Hij bracht in dat soort wedstrijden toch altijd wat speciaals.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind teamschermen wel een stuk minder leuk dan individueel, maar soit, we moeten het er mee doen
Had ik volgens mij niet moeten schrijven, want direct hierna pakte Amerika het weer opquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:36 schreef Gijscoman het volgende:
Hopelijk wordt het toch nog echt spannend. Zou een mooie comeback zijn in ieder geval
Dit is niet goed voor m'n godenteamquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop wel dat de Italiaantjes gewoon winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |