SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @cherrylips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Tap tap tap
Mijn ouders hebben een Nissan Notequote:Op maandag 29 juli 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Wereldgozer
Toch nog een klaagje: Tesla die niet weet hoe tweebaans rotondes werken en wat mij betreft mag iedereen in een Nissan Note naar de maan geschoten worden (incl. auto).
Okequote:
Maar jij rijdt permanent op de linkerbaanquote:Op maandag 29 juli 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
die mogen wel op aarde blijven, denk ik.. als ze hun auto maar niet voor mij gooien, als ik net lekker op de linkerbaan aan het rijden ben.
Ik voel me bekeken nuquote:Op maandag 29 juli 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij rijdt permanent op de linkerbaan
Het is een parodie op een auto.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
die mogen wel op aarde blijven, denk ik.. als ze hun auto maar niet voor mij gooien, als ik net lekker op de linkerbaan aan het rijden ben.
Welke auto vind jij het allerlelijkste ?quote:
De VID kijkt altijd meequote:
Wat leukquote:
Meeste van die Chinese rommel is afzichtelijk, ook van die rebrands van failliete Europese merkenquote:Op maandag 29 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke auto vind jij het allerlelijkste ?
Ik vind zo'n Nissan Cube wel een kanshebber
Ja die wel jaquote:Op maandag 29 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fiat Multiplaquote:Op maandag 29 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Multipla. Met dat lelijke opstaande randje.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik die grote nieren van sommige BMW nou zo mooi vind, wtf.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste van die Chinese rommel is afzichtelijk, ook van die rebrands van failliete Europese merken
Ik mis weer even watquote:Op maandag 29 juli 2024 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die wel ja
En die Chinese met die blauwe wielen vind ik heel stom.
Dan zie ik er een mens mee rijden en dan denk ik, waarom?? Omdat die een paar knaken goedkoper was dan een gewone auto?
Ja 100%quote:
Dat vragen vooral Arabieren.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik die grote nieren van sommige BMW nou zo mooi vind, wtf.
En volgens mij is dat wel die Chinese invloed toch?
quote:Op maandag 29 juli 2024 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Multipla. Met dat lelijke opstaande randje.
Die Lynk & Co is gewoon de goedkoopste elektrische leasebak, daarom zie je die zoveel rijden tegenwoordigquote:Op maandag 29 juli 2024 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die wel ja
En die Chinese met die blauwe wielen vind ik heel stom.
Dan zie ik er een mens mee rijden en dan denk ik, waarom?? Omdat die een paar knaken goedkoper was dan een gewone auto?
Zo goedkoop is die tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Lynk & Co is gewoon de goedkoopste elektrische leasebak, daarom zie je die zoveel rijden tegenwoordig
quote:
Oh die.quote:
BMW is (nog) niet Chinees, dus zal voornamelijk met de markt te maken hebben, en dan met name in de landen met een wanstaltige smaak voor kitscherigheid en geld teveel, dus de Golfstaten en Chinaquote:Op maandag 29 juli 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik die grote nieren van sommige BMW nou zo mooi vind, wtf.
En volgens mij is dat wel die Chinese invloed toch?
Daar rijden de managers allemaal in bij mij, als ze eens een keertje op kantoor zijn staat de helft van de parking vol met zulke hokkenquote:
Ja, ik bedoelde voor de Chinese marktquote:Op maandag 29 juli 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BMW is (nog) niet Chinees, dus zal voornamelijk met de markt te maken hebben, en dan met name in de landen met een wanstaltige smaak voor kitscherigheid en geld teveel, dus de Golfstaten en China
Zakelijk ook niet qua belastingaftrek?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo goedkoop is die tegenwoordig niet meer.
UK rotondes zouden in NL minimaal 1 dode door geweld per dag veroorzakenquote:Op maandag 29 juli 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Wereldgozer
Toch nog een klaagje: Tesla die niet weet hoe tweebaans rotondes werken en wat mij betreft mag iedereen in een Nissan Note naar de maan geschoten worden (incl. auto).
Die zitten qua smaak wel een beetje op de zelfde golflengte, het moet zo veel mogelijk glimmen en 'weldaad' uitstralen zodat ze kunnen laten zien hoe rijk ze wel niet zijnquote:Op maandag 29 juli 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde voor de Chinese markt![]()
En nu heb ik ook geleerd dat de Golfstaten dat ook mooi vindt
Dan zijn ze volgens mij nog steeds relatief duur. Dan kun je beter een BYD of een ander obscuur merk aanschaffen.quote:
Je moet rotondes dan ook gewoon op zijn Frans nemen, gewoon ongezien er tussen rammen en zorgen dat anderen maar voor jou remmenquote:Op maandag 29 juli 2024 21:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
UK rotondes zouden in NL minimaal 1 dode door geweld per dag veroorzaken
Nou ja, natuurlijke selectiequote:Op maandag 29 juli 2024 21:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
UK rotondes zouden in NL minimaal 1 dode door geweld per dag veroorzaken
Heb je daarom een Franse auto?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet rotondes dan ook gewoon op zijn Frans nemen, gewoon ongezien er tussen rammen en zorgen dat anderen maar voor jou remmen
Klinkt bescheiden.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zitten qua smaak wel een beetje op de zelfde golflengte, het moet zo veel mogelijk glimmen en 'weldaad' uitstralen zodat ze kunnen laten zien hoe rijk ze wel niet zijn
Klinkt als Valenciaquote:Op maandag 29 juli 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet rotondes dan ook gewoon op zijn Frans nemen, gewoon ongezien er tussen rammen en zorgen dat anderen maar voor jou remmen
Bij de kleinere leasebakjes is de Ford Puma nu opeens heel populairquote:Op maandag 29 juli 2024 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zijn ze volgens mij nog steeds relatief duur. Dan kun je beter een BYD of een ander obscuur merk aanschaffen.
Ik heb er nog nooit in Frankrijk mee geredenquote:Op maandag 29 juli 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daarom een Franse auto?
Vooral die 3/4/5-baans rotondes zonder afscheiding waar je maar zelf moet uitzoeken waar je wilt rijden zijn een genotquote:
Je haalt er natuurlijk de grens niet mee zonder panne.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit in Frankrijk mee gereden
Ik zou het niet aanraden... Je weet hoe ze in Frankrijk/ Parijs parkeren?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit in Frankrijk mee gereden
Die is er in een best wel kek groen kleurtje.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de kleinere leasebakjes is de Ford Puma nu opeens heel populair
Met de Godin zou ik heel de wereld rond kunnen rijdenquote:Op maandag 29 juli 2024 22:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je haalt er natuurlijk de grens niet mee zonder panne.
Deze?quote:Op maandag 29 juli 2024 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is er in een best wel kek groen kleurtje.
Hoeist onheilsprofeet ?quote:Op maandag 29 juli 2024 22:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je haalt er natuurlijk de grens niet mee zonder panne.
Heb alleen met de CZ3 in Frankrijk gereden, dat is allemaal goed gegaan, ook in de grote stedenquote:Op maandag 29 juli 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het niet aanraden... Je weet hoe ze in Frankrijk/ Parijs parkeren?![]()
Nou goed.. je duidde ook Frankrijk aan, dus dat kan letterlijk elke stad of dorp in Frankrijk zijn
Wattenschijfje.quote:
Had je toen wel nog een schone broek enz?quote:Op maandag 29 juli 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb alleen met de CZ3 in Frankrijk gereden, dat is allemaal goed gegaan, ook in de grote steden
Halloquote:Op maandag 29 juli 2024 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar rijden de managers allemaal in bij mij, als ze eens een keertje op kantoor zijn staat de helft van de parking vol met zulke hokken
Toen was ik nog jong en onbevreesdquote:Op maandag 29 juli 2024 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je toen wel nog een schone broek enz?
En nu ben je?quote:
Joejoequote:Op maandag 29 juli 2024 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hallo
Meneer de manager, jouw auto is toonbeeld van wanstaltigheid, slechte smaak en tevens de verloochening van alle Europese waardes.
quote:Op maandag 29 juli 2024 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kijkt wel blij.
[ afbeelding ]
Lol wat.quote:
Oud en een schijthaasquote:
Nou mij valt Tesla op, altijd sloom, altijd links plakken. Audi ook wel trouwens.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joejoe
Wat is jouw mening over het rijgedrag van (bestel) busjes in het algemeen?![]()
Jij rijdt toch zelf ook in een bus?
Klinkt als een therapeut in de alternatieve geneeskundequote:
Tesla's zijn toch begrenst of zo of ze gaan expres sloom rijden, omdat anders die batterij op gaat toch?quote:Op maandag 29 juli 2024 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou mij valt Tesla op, altijd sloom, altijd links plakken. Audi ook wel trouwens.
Busjes vliegen voor me naar rechts dus geen last van.
Maar mensen denken bij mij, busje zal wel sloom
Zijn dus ik ga plakken. Dan geef ik gas bij vrij baan en kunnen ze me niet eens bijhouden.
Maar dan een tikje Oostblokkerig.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een therapeut in de alternatieve geneeskunde
Even een weekje borsjtsj en 8 maal daags een shotje wodka en voor je het weet ben je van al je klachten afquote:Op maandag 29 juli 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dan een tikje Oostblokkerig.
Alternatieve geneeswijze voor je auto. Staan ze met zo'n woewoe scientology e-meter je auto uit te lezen.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een therapeut in de alternatieve geneeskunde
Klinkt heerlijkquote:Op maandag 29 juli 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een weekje borsjtsj en 8 maal daags een shotje wodka en voor je het weet ben je van al je klachten af
Opel bestuurder zijn vaak wel de grootste randdebielen, dat zijn of van die oudjes die met 90 links blijven zitten of invoegen zonder te kijken. Of het zijn van die mannetjes met een ego-complex die eigenlijk een dikke Mercedes wilden maar dat niet kunnen betalen met hun fabrieksbaantje dus daarom overal als idioten rijden om te laten zien dat ze ook heel stoer zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tesla's zijn toch begrenst of zo of ze gaan expres sloom rijden, omdat anders die batterij op gaat toch?
Audi's wisselen heel erg.. als het zo'n groot hok op wielen is, die rijden wel wat slomer, maar de sportievere modellen gaan ietsjes harder.
Kamikaze busjes laat ik altijd voor
Wololoquote:Op maandag 29 juli 2024 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alternatieve geneeswijze voor je auto. Staan ze met zo'n woewoe scientology e-meter je auto uit te lezen.
Ik heb echt een aversie tegen de Opel Karlquote:Op maandag 29 juli 2024 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Of het zijn van die mannetjes met een ego-complex die eigenlijk een dikke Mercedes wilden maar dat niet kunnen betalen met hun fabrieksbaantje dus daarom overal als idioten rijden om te laten zien dat ze ook heel stoer zijn.
Paar dansjes met een multimeter rond de borst gespannen om de hefbrug heen en met parkeerkaarten wapperenquote:Op maandag 29 juli 2024 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alternatieve geneeswijze voor je auto. Staan ze met zo'n woewoe scientology e-meter je auto uit te lezen.
Die blijven vaak achter vrachtauto's hangen zodat ze uitgebreid kunnen telefonerenquote:Op maandag 29 juli 2024 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Mercedessen rijden vaak verrassend langzaam. Vooral die met een Duits kenteken.
Oh ik heb geen specifieke aversie tegen een bepaald model, gewoon Opel in het algemeenquote:Op maandag 29 juli 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt een aversie tegen de Opel KarlSorry voor de mensen die in een Karl rijden, maar wtf
Fijn dat jij niet discrimineert.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik heb geen specifieke aversie tegen een bepaald model, gewoon Opel in het algemeen
Mensen die een Opel kopen zijn vaak ook die figuren die een auto alleen kopen om van a naar b te komenquote:Op maandag 29 juli 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat jij niet discrimineert.
Wie in de KSC heeft een Opel?quote:Op maandag 29 juli 2024 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen die een Opel kopen zijn vaak ook die figuren die een auto alleen kopen om van a naar b te komen
Daar zal ik vast ruzie mee hebbenquote:
quote:
Digitale roadrage.quote:
Welterusten Luctorquote:
Nu nog even een buikstreepje bekijken.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Fijn dat je er van hebt genoten
Vind het nog niet overdreven warm, maar misschien denk ik daar morgen anders over.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog boven de 20 graden hier. Laatste rondje met de hond en dan maar eens kijken of ik al moe ben.
Buikstreepjes ftw.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu nog even een buikstreepje bekijken.
Ja helaas.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou pas echt lekker zijn als het lekker koel was..
quote:Op maandag 29 juli 2024 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou pas echt lekker zijn als het lekker koel was..
Zijn jullie al een paar keer doodgegaan van de hitte vandaag?quote:
Ik ben wel blij dat ik nu andere gordijnen heb in de slaapkamer maar ja het blijft er wel warm.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:43 schreef mschol het volgende:
zo maar wel even poging wagen met zwart raamfolie nadat ik dat al dagen uitstel..
hopelijk slaap ik dan wat langer
weggesmoltenquote:Op maandag 29 juli 2024 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie al een paar keer doodgegaan van de hitte vandaag?
Ik vond het wel meevallen
Het was heerlijk vandaag.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Vandaag viel nog mee. Morgen gaat wel kut worden.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel lekker iddquote:
Ja, ik vrees er een beetje voorquote:Op maandag 29 juli 2024 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Vandaag viel nog mee. Morgen gaat wel kut worden.
Ik heb me gewoon niet bewogen. Dan is er niets aan de hand.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik was op kantoor met klimaatbeheersingquote:Op maandag 29 juli 2024 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me gewoon niet bewogen. Dan is er niets aan de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mandje opgemaakt?quote:Op maandag 29 juli 2024 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Shirtjes zijn weer gestreken, plantjes hebben weer water, ik kan m'n mandje in.
quote:Op maandag 29 juli 2024 22:50 schreef mschol het volgende:
ik was op werk in een opwarmende loods[ afbeelding ]
Zeg je dit omdat je er opgewonden van raakt, of omdat je er zelf een hebt?quote:
Gebbetje toch ?quote:Op maandag 29 juli 2024 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg je dit omdat je er opgewonden van raakt, of omdat je er zelf een hebt?
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb volgens mij helemaal niks gemist..
Temperatuur op kantoor was hetzelfde als de temperatuur buiten. Dus vond het buiten wel meevallen omdat het daar nog beetje waaide.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind het nog niet overdreven warm, maar misschien denk ik daar morgen anders over.
Denk dat Schol dolgraag met je wil ruilenquote:Op maandag 29 juli 2024 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen weer in de vrieskist werken.
Ik ik vind het gewoon een schattig woord.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat Schol dolgraag met je wil ruilen
Ik vind het ook wel prima, kan ik me ten minste op kleden.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat Schol dolgraag met je wil ruilen
Is het ook.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ik vind het gewoon een schattig woord.
Dat waardeer ik ten zeerstequote:Op maandag 29 juli 2024 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar wil je niet bodyshamen of kinkshamen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snij het morgen wel op maat..
[ Bericht 27% gewijzigd door mschol op 29-07-2024 23:33:19 ]
Wel op steeds minder plekken helaas.quote:Op maandag 29 juli 2024 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitsers in Mercedes, Audi, bmw rijden in nl precies de adviessnelheid maar trappen in D echt wel het gas in hoor tot dik boven de 200kmu.
Ja dat gaat niet heel lang meer duren helaas.quote:Op maandag 29 juli 2024 23:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel op steeds minder plekken helaas.
Dan moet ik eerst even mijn motorrijbewijs halenquote:Op maandag 29 juli 2024 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet heel lang meer duren helaas.
Moeten we naar Isle of man.
primaquote:Op maandag 29 juli 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Ach nieuwe auto's gaan straks ook piepen als je boven de max snelheid komt
Als ik dat ooit krijg is dat het eerste wat kapot gaat.quote:Op maandag 29 juli 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Bij iedere rit weer uitzettenquote:Op maandag 29 juli 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Klopt. En geheid dat een volgende generatie helemaal niet uit kan.quote:
Ook met de auto, buiten de bebouwde kom geldt er geen enkele Max snelheid.quote:Op maandag 29 juli 2024 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst even mijn motorrijbewijs halen
Als mijn auto geen leaseding was zou ik dat als eerste doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik dat ooit krijg is dat het eerste wat kapot gaat.
Zat laatst te denken, dat heel veel straks niet kan. Bv wielrennen in de huidige vorm, is in de toekomst veel te gevaarlijk. En zo veel sporten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt. En geheid dat een volgende generatie helemaal niet uit kan.
Kan nog steeds gesloopt worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als mijn auto geen leaseding was zou ik dat als eerste doen.
Wat!?quote:Op maandag 29 juli 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Ja, en door de camera's en sensoren ook wanneer in Duitsland bijvoorbeeld de 80 geldt wanneer het regent of mistig is. Mijne laat de x aantal verkeersborden zien die hij als laatste heeft gelezen, en geeft aan welke op dat moment geldt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:08 schreef Nattekat het volgende:
Snappen nieuwe auto's ook dat die 100 alleen overdag geldt?
Doen ze alquote:Op maandag 29 juli 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
nee moet werken tochquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al in de eerste trein naar het strand?
Ik ookquote:
oh tofquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
O ja. Dat wist ik wel.
Ik ga vanmiddag lekker lunchen bij een beach club
nog even en dan emigreer je naar canada?quote:
Natuurlijk. Maar ik ga net doen alsof ik dat niet gedaan heb en dan twijfelen over mijn keuze.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh tofheb je al naar de kaart gekeken?
nee klik nou maar op de linkquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nog even en dan emigreer je naar canada?
Goedemorgen prinsesje.quote:
Dan regent hetquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:23 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik vrijdag nog naar het strand
Mwa bewegen doet zeer hčquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
we wonen niet allemaal in de grachtengordel dimmy
hoest met je arm? Moet die er al af?
Niet bewegen danquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa bewegen doet zeer hč![]()
En begin nu de wondcontractie te voelen
Gewoon in het landsbelang hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemorgen prinsesje.
Nog steeds met paps en mams aan het hossen in Parijs?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende operatie?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is ook goed werk dat jullie doenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon in het landsbelang hoor
Eerst op consult over zes weken en dan hoor ik wel wanneer de tweede kanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Wanneer is de volgende operatie?
De zee is ook natquote:
I know :Uquote:
Kon het niet in 1 keerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerst op consult over zes weken en dan hoor ik wel wanneer de tweede kan
Mag ik vragen wat er met je arm is?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hebben er een adementium bot in gezetquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er met je arm is?
En zo ja, wat is er met je arm
waarom kon het niet in een keer?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hebben er een adementium bot in gezet
Ik heb een goedaardige vaatafwijking en die is nu deels weggehaaldquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er met je arm is?
En zo ja, wat is er met je arm
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hebben er een adementium bot in gezet
quote:
O, dat heb ik nog nooit gehoord, maar wel fijn dat ze er iets aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een goedaardige vaatafwijking en die is nu deels weggehaald
Kan ook als het regent.quote:
Deel 1 om Wolverine te wordenquote:
ohquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee daarvoor was het te groot
minder aangenaamquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ook als het regent.
[..]
Deel 1 om Wolverine te worden
Ik ga straks even krokant bakken anders.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:49 schreef bitterbal het volgende:
jullie niet snacks snappen er ook gewoon niets van
Ik welquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:49 schreef bitterbal het volgende:
Geloof niet dat ik die ambitie hebquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ook als het regent.
[..]
Deel 1 om Wolverine te worden
Oke okequote:
Ik ben als een reep witte chocolade. Je kan mij niet frituren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:49 schreef bitterbal het volgende:
Oke okequote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik die ambitie heb
Ik zweet me nu al kapotquote:
als je je invriest als een ijsklontje ga je veel langer mee tov frituren, wordt je vanzelf zwart en gerimpeldquote:
Daar val je wel van afquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:11 schreef dud0r het volgende:
Misschien had ik niet naar het station moeten lopen. En richting klant dus geen korte broek aan
ik ookquote:
conclusie je slaapt te licht?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik werd vannacht wakker van een mug.
Echt fantastisch, eerst gebroken nachten door gesnurk, daarna door een nachtmerrie en vannacht een mug.
Als ik minder zou vreten wel.quote:
Watquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:24 schreef dud0r het volgende:
Wel blij dat het de laatste dinsdag van de week is
Pas de eerste hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:24 schreef dud0r het volgende:
Wat wat?quote:
Nee ik zie het positief inquote:
Laatste dinsdag van de maand zelfs.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:24 schreef dud0r het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook
voor mn gevoel nauwelijks geslapen ook
maar volgens mijn horloge is mijn batterij weer volledig opgeladen dus kan ik er helemaal tegenaan.quote:
Gewoon zorgen dat je naar een andere kamer kunt verhuizen 's nachts. Doe ik ookquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik werd vannacht wakker van een mug.
Echt fantastisch, eerst gebroken nachten door gesnurk, daarna door een nachtmerrie en vannacht een mug.
Zoveel kamers heb ik niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je naar een andere kamer kunt verhuizen 's nachts. Doe ik ook
Ga je niet meer klagen dat je geld tekort komt dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris![]()
Deze maand de jackpot gewonnen
Keertje z'n neus breken in z'n slaapquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar z'n tussenschotje staat ook scheef, dat rechtzetten zou nog kunnen helpen.
wat ga je allemaal kopen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris![]()
Deze maand de jackpot gewonnen
das echt een te groot nadeelquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:45 schreef essnhills het volgende:
Voordelen van vroeg eruit:
1. Het is nog niet zo snikheet
2. Je verbrandt nog niet levend in de zon
3. Lekker rustig op straat
4. Lekker rustig in de winkel
Nadelen van vroeg eruit:
1. Spinnen in je gezicht x3564![]()
Heb ik al vaker gedaan ja.quote:
Hoe denk je dat 'ie aan die scheve neus komt.quote:
Ik zag konijnen toen ik naar het werk fietste.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:45 schreef essnhills het volgende:
Voordelen van vroeg eruit:
1. Het is nog niet zo snikheet
2. Je verbrandt nog niet levend in de zon
3. Lekker rustig op straat
4. Lekker rustig in de winkel
Nadelen van vroeg eruit:
1. Spinnen in je gezicht x3564![]()
vroegah toen ik de ochtendkrant liep gebruikte ik de krant daarvoor.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag konijnen toen ik naar het werk fietste.
Doe ik al tijden niet meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je niet meer klagen dat je geld tekort komt dan?
Je hebt een pot met goud gevonden?quote:
Sushi. En denk dat de gordijnen ook niet goedkoop gaan zijn, dus daar zal het geld ook wel naartoe gaan.quote:
Verrek, nu je het zegt.quote:
sushiquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sushi. En denk dat de gordijnen ook niet goedkoop gaan zijn, dus daar zal het geld ook wel naartoe gaan.
Gisteren gooide iemand zijn auto voor mij, dus ik deed natuurlijk meteen tuuuteren. Daar raakte die persoon zo van onder de indruk (denk ik) dat ie de stoep op knalde.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
als ze hun auto maar niet voor mij gooien
Lol.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren gooide iemand zijn auto voor mij, dus ik deed natuurlijk meteen tuuuteren. Daar raakte die persoon zo van onder de indruk (denk ik) dat ie de stoep op knalde.
Lekker puh.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren gooide iemand zijn auto voor mij, dus ik deed natuurlijk meteen tuuuteren. Daar raakte die persoon zo van onder de indruk (denk ik) dat ie de stoep op knalde.
Lekker puh.
Ja echt he!!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:24 schreef dud0r het volgende:
ja ja, heul niet door jou. uhuh.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe denk je dat 'ie aan die scheve neus komt.(Gebroken dus, niet door mijn toedoen)
quote:
Heeft 'ie als kind opgelopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ja, heul niet door jou. uhuh.
[..]
En bijna verkansie
Ze had een extra raakvlak.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:13 schreef UitStraling het volgende:
Zwakzinnige sloot
https://www.nu.nl/sport-o(...)nden-zwanger-is.html
Ik vind het knap.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:13 schreef UitStraling het volgende:
Zwakzinnige sloot
https://www.nu.nl/sport-o(...)nden-zwanger-is.html
oke oke. vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft 'ie als kind opgelopen.Toen kende ik 'm heul nog nie.
Die scčne zal nog lang de geschiedenis ingaan als de grootste godslastering van de geschiedenis. Denk ik.quote:
Dat was de intentie.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die scčne zal nog lang de geschiedenis ingaan als de grootste godslastering van de geschiedenis. Denk ik.
Hoe konden een hele groep mensen denken: goh laten we het laatste avondmaal imiteren met dragqueens op een miljoenenpubliek
En een user hier mocht geen jeetje zeggen op een bedrijfsvergadering. Wegens gelovigen.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En een user hier mocht geen jeetje zeggen op een bedrijfsvergadering. Wegens gelovigen.
Rare wereld is het dan toch?
Ja dat verbaasde mij nog het meeste. Dat er blijkbaar niemand geweest is die zijn vinger op stak van "is dit wel een goed idee?"quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die scčne zal nog lang de geschiedenis ingaan als de grootste godslastering van de geschiedenis. Denk ik.
Hoe konden een hele groep mensen denken: goh laten we het laatste avondmaal imiteren met dragqueens op een miljoenenpubliek
Je doet alsof de wereld homogeen is. Als dezelfde mensen in de organisatie zouden zitten van beide zaken, zou het natuurlijk raar zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En een user hier mocht geen jeetje zeggen op een bedrijfsvergadering. Wegens gelovigen.
Dit kwartje viel iets te laat voor mijquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:40 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Geen geschikt beroep voor ons
Ik vind het tegen de schenen schoppen van welke religie dan ook altijd wel tof, tevens ben ik dol op controverse en malligheden en gek doen, echter is de narcistische aandachtsdrang van die psychiatrische piemelpatiënten een beetje irritant.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat verbaasde mij nog het meeste. Dat er blijkbaar niemand geweest is die zijn vinger op stak van "is dit wel een goed idee?"
Of dat er niemand was die daarnaar luisterde natuurlijk.
Narcistische aandachtsdrang is wel irritant ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het tegen de schenen schoppen van welke religie dan ook altijd wel tof, tevens ben ik dol op controverse en malligheden en gek doen, echter is de narcistische aandachtsdrang van die psychiatrische piemelpatiënten een beetje irritant.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kwartje viel iets te laat voor mij
En hoe maak jij nu je onvrede kenbaar?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
mijn tuuter van de bitterbrommert is kapot. das wel echt schijt irritant
Met gebitterbrom?quote:
Mijn IQ is wat groter dus helaas.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Narcistische aandachtsdrang is wel irritant ja.
iets wel of niet mogen vanwege een boek dat door iemand is bedacht is sowieso een beetje raar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op een waterscootert rondcrossen lijkt me wel wat met dit weer.quote:
Of dit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil in de schaduw liggen en m'n boekje lezen.
Jezusquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op een waterscootert rondcrossen lijkt me wel wat met dit weer.
Ditquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op een waterscootert rondcrossen lijkt me wel wat met dit weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |