Zijj mag zich best ellendig voelen. Dan heb je teamgenoten en andere entourage om je te troosten. Maar een peptalk is er ten bate van de prestatie, niet om de pijn van een mislukking te verzachten. Het is mosterd na de maaltijd, tenzij het verhaal belangrijker is dan presteren.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als het robots zouden zijn misschien wel ja.
Dan moeten er niet meer dan twee bronzen medailles gehaald worden. Denk dat het er wel meer zullen zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk dat dit topic voor het eerst in tijden zijn naam eer aan gaat doen.
Ook pas vanaf dag 4 of zo.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:08 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe kan het toch? Kan me herinneren van eerdere Olympische spelen dat het medailles regende voor NL.
Dacht dat het er beter op zou worden zonder Bas Verwijlen, de Robin Haase van het schermen.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
4 jaar trainen en na 9 minuten met je degentje zwaaien mag je alweer naar huis. PIETER NEEM JE ROTZOOI MEE.
quote:Op maandag 29 juli 2024 13:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat het er beter op zou worden zonder Bas Verwijlen, de Robin Haase van het schermen.
quote:Op maandag 29 juli 2024 13:13 schreef Nielsch het volgende:
Brons en zilver zijn in feite ook voor losers. Participatieprijzen.
Best vaak komen ze voor en verneuken ze het daarna alsnog. (Pieterse en de volleybaldames)quote:Op maandag 29 juli 2024 13:31 schreef TLC het volgende:
Voordeel is wel dat je bij Nederlandse sporters bijna nooit naar de tussenstand hoeft te kijken, immers in 8 van de 10 gevallen staan ze achter
Laten we eerst eens blij zijn met uberhaupt een medaille voor we kieskeurig worden.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Boeit jullie het nou echt heel veel of de volleyballers vijfde of tiende worden? Of zelfs of Kamminga nou achtste wordt of brons wint?
Gaat toch om het goud.
Natuurlijk boeit het mij of sporters waar ik interesse in heb 3e of 8e worden, wat een rare vraag.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Boeit jullie het nou echt heel veel of de volleyballers vijfde of tiende worden? Of zelfs of Kamminga nou achtste wordt of brons wint?
Gaat toch om het goud.
quote:De Nederlandse equipe is matig begonnen aan het olympisch neuktoernooi. Zowel de hinkstapneukers als de synchroonneukers wisten zich niet te kwalificeren voor de finale.
"Het ging al mis bij het hordeneuken", zegt de eveneens teleurgestelde zevenkamper Berend-Ed van den Elsemulder. "Ik heb geprobeerd bij het polsstokhoogneuken nog wat te compenseren, maar de achterstand was al te groot.
"Een bescheiden hoogtepunt werd geleverd door Achraf el Azzouzi-Jansen en zijn partner Jaydian Jansen-El Azzouzi, die bij het handboogneuken voor heren aardig wisten te scoren. Maandagochtend treffen zij Iran.
Online wordt volop gespeculeerd over de oorzaken van de matige start van de neukers. Chef de mission Pieter van den Hoogenband ontkent de 'wildwestverhalen' over afleiding door slaapmaskers en meditatie in het olympisch dorp. "Dit zijn absolute professionals die honderd procent met hun sport bezig zijn.
"Het olympisch neuken is na drie jaar weer onderdeel van de Spelen. Tijdens de corona-editie in Tokio werd het toernooi afgelast, omdat het te weinig deelnemers gegeven was de anderhalve meter afstand in acht te nemen.
Het boeit jou toch ook of feyenoord 2de of 3de wordt?quote:Op maandag 29 juli 2024 13:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gaat toch om het goud.
Heel weinig. (En als het me wel zou uitmaken is dat vooral voor de Champions League-miljoenen, daar is hier geen sprake van)quote:Op maandag 29 juli 2024 14:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Het boeit jou toch ook of feyenoord 2de of 3de wordt?
Grote indruk en nipt in 1 zin.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Boonzaaijer maakt weer grote indruk en plaatst zich nipt als 10de voor de individuele finale.
[ afbeelding ]
De sporters krijgen ook betaald per plak hoe hoger hoe beterquote:Op maandag 29 juli 2024 14:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heel weinig. (En als het me wel zou uitmaken is dat vooral voor de Champions League-miljoenen, daar is hier geen sprake van)
De top 25 ging door, dus 'nipt' is een #werkenbijdenos gevalletjequote:
Heeft zelfs hij een medaille?quote:Op maandag 29 juli 2024 14:57 schreef Beathoven het volgende:
Ik las net dat veel landen kritisch zijn over de winst van Maduro.
Verdomme, zelfs Madurodam staat boven ons in de medaillespiegel.quote:
Die hadden ze moeten sturen, nooit verloren in Oranje.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:57 schreef Beathoven het volgende:
Ik las net dat veel landen kritisch zijn over de winst van Maduro.
Is dit endurance of sprintneuken?quote:Op maandag 29 juli 2024 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
We doen het ook al kut bij het neuken
https://speld.nl/2024/07/(...)et-olympisch-neuken/
[..]
Edurance mixed doublequote:
2026, deze OS snel vergeten en over naar de nationale folklore.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:34 schreef Coco het volgende:
@:heywoodu wanneer zijn er weer echt serieuze medaille kansen?
De 100meter van links naar rechts?quote:Op maandag 29 juli 2024 15:39 schreef Ericr het volgende:
[..]
2026, deze OS snel vergeten en over naar de nationale folklore.
Dit kan ik jou ook wel vertellen.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:34 schreef Coco het volgende:
@:heywoodu wanneer zijn er weer echt serieuze medaille kansen?
Toe maar.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit kan ik jou ook wel vertellen.
Volgende keer lekker op de tribune dan gaan zitten.quote:
Absoluut niet, dit is een goed verhaal.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgende keer lekker op de tribune dan gaan zitten.
Dat kan ik me nu niet voorstellen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:56 schreef ReplaR het volgende:
Laatste keer dat we dit zeiden gingen we met een record aantal medailles retour volgens mij.
Tsja, ook gewoon het betere knip- en plakwerk van de NOS. En dat tennissers met weinig aspiraties naar de Spelen gaan verbaast me sowieso geen fuck.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker Om dit soort reacties cynisch doen mocht niet meer toch?
Heb je het volledige interview gezien? Staat er bij als een ongeïnteresseerd dood vogeltje.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ook gewoon het betere knip- en plakwerk van de NOS. En dat tennissers met weinig aspiraties naar de Spelen gaan verbaast me sowieso geen fuck.
Niet gekeken nee. Ik vind onze Tennissers ook een treurige rubriek hoor al hoop ik dat Koolhof/Schuurs er wat van bakkenquote:Op maandag 29 juli 2024 16:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb je het volledige interview gezien? Staat er bij als een ongeïnteresseerd dood vogeltje.
Meestal ook 1 potje winnen en dan weer klaar.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet gekeken nee. Ik vind onze Tennissers ook een treurige rubriek hoor al hoop ik dat Koolhof/Schuurs er wat van bakken
Nummer 99 verliest van nummer 7. Je verwacht het nietquote:Op maandag 29 juli 2024 16:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lekker shoppen natuurlijk. Goed gespeeld? Je hebt verloren, kap er maar gewoon mee!
Natuurlijk niet, we hadden 3 kansen vandaag van 0.01%quote:
NOS nu ook weer; ze is GEWELDIG bezig. Als 10e door.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:38 schreef Snikkelbeer het volgende:
NOS: 'Boonzaaijer knap negende bij eventing'
Op naar het maasgebouwquote:Op maandag 29 juli 2024 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, we hadden 3 kansen vandaag van 0.01%
Morgen pas weer de eerste fatsoenlijke medaillekans (ook enkel op de judomat, kansen op 100 rug dames en triatlon zijn alleen theoretisch)
Doe je ding.quote:
Nou nou nou. Maar wel op zijn minst het hele bestuur ontslaan en een parlementaire enquête hoe dit heeft kunnen gebeuren.quote:
Ik stel voor dat Nederland vanaf vandaag alle ontwikkelingshulp intrekt en dat in de SPORT investeert en een fatsoenlijk dopingprogramma opzet.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou nou nou. Maar wel op zijn minst het hele bestuur ontslaan en een parlementaire enquête hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Leuk om zo'n redelijk uit de kluiten gewassen boot met Nederlanders te zien en gewoon 0 medailles te pakken na een paar dagen.quote:
Gewoon meer vluchtelingen naar binnen halen die wel kunnen sportenquote:Op maandag 29 juli 2024 16:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Nederland vanaf vandaag alle ontwikkelingshulp intrekt en dat in de SPORT investeert en een fatsoenlijk dopingprogramma opzet.
Had kunnen en had pech is dus niet genoeg, Tommeke.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:54 schreef Tommeke het volgende:
Pieterse had gewoon stomme pech en bij de dames tijdrit was het natuurlijk een enorm stomme actie om een geblesseerde Ellen van Dijk te laten starten. Riejanne Markus had best wel eens een medaille kunnen pakken.
Een blik afrikaantjes importeren en al die loopafstanden DOMINEREN.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon meer vluchtelingen naar binnen halen die wel kunnen sporten
Dat eerste sowieso. Nederland heeft tenslotte ook nooit ontwikkelingshulp gehad. Een dopingprogramma is niet genoeg, wat met sporten als Boogschieten en schieten en activiteiten als paardje rijden? Zal ook geld moeten naar omkoping?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Nederland vanaf vandaag alle ontwikkelingshulp intrekt en dat in de SPORT investeert en een fatsoenlijk dopingprogramma opzet.
Ik wil dat de boogschutters cocaine gaan snuiven.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso. Nederland heeft tenslotte ook nooit ontwikkelingshulp gehad. Een dopingprogramma is niet genoeg, wat met sporten als Boogschieten en schieten en activiteiten als paardje rijden? Zal ook geld moeten naar omkoping?
Oké, maar Harrie Lavreysen gaat wel 3x goud pakken.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Had kunnen en had pech is dus niet genoeg, Tommeke.
Wat een LOSERSMENTALITEIT
Mathieu van der Poel 5 keer klonen.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een blik afrikaantjes importeren en al die loopafstanden DOMINEREN.
Mathieu en VOS 15 kinderen laten baren. En Naomi en Pietertje. Zwemmers motten we hebben met hun 40-45 onderdelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |