Hoeveel mensen zitten er in die jury?quote:Op maandag 29 juli 2024 18:00 schreef kilon het volgende:
Deze was dan veel beter en moeilijker. En dan 93.8.
Jurysporten.
Geen idee maar ik vermoed dat ze ook airpods in hebben.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitten er in die jury?
ja. Beste run en beste 2 tricks.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tellen alleen de beste 2 scores of hoe werkt dat bij die tricks?
Hangen waarschijnlijk ook in hun stoel. Een beetje relaxed te wezen.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vermoed dat ze ook airpods in hebben.
Net een stickie gerookt met Snoop D.O. double G.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hangen waarschijnlijk ook in hun stoel. Een beetje relaxed te wezen.
Die trick van Russell was toch echt moeilijker dan dit? Snap deze 95'er ook niet hoor.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:15 schreef kilon het volgende:
Landing was weer matig dus het zou nooit een echt hoge score mogen zijn. Maarja. Shaun White kreeg ook een perfect 100 score wat nooit zou mogen.
Ik zie toch wel vaak een bias bij jurysporten en met name bij extreme sports bij de toppers. Die scoren toch vaak net wat meer.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:15 schreef kilon het volgende:
Landing was weer matig dus het zou nooit een echt hoge score mogen zijn. Maarja. Shaun White kreeg ook een perfect 100 score wat nooit zou mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |