De echten kijken de Olympische Spelenquote:Op zondag 28 juli 2024 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk, het is zo stil, begint het pas om 16:00?
Hebben ze daar ook F1 races?quote:Op zondag 28 juli 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De echten kijken de Olympische Spelen
Zie post #76 van mijn collegaquote:Op zondag 28 juli 2024 14:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is zo stil dat ik in twijfel werd gebracht
Kijk jij dat, kijken wij de racequote:Op zondag 28 juli 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De echten kijken de Olympische Spelen
Wel sprints.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kijk jij dat, kijken wij de race
Ik heb momenteel 5 streams aan staan waarvan F1 de enige is met een heel schermquote:Op zondag 28 juli 2024 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kijk jij dat, kijken wij de race
Dan zou je toch eerder aan Paul Richard denken, mét sproeiers aanquote:
iewquote:Op zondag 28 juli 2024 14:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zou je toch eerder aan Paul Richard denken, mét sproeiers aan
of Magny Coursquote:Op zondag 28 juli 2024 14:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zou je toch eerder aan Paul Richard denken, mét sproeiers aan
De OS is het niet waard om vierkante ogen van te krijgenquote:Op zondag 28 juli 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb momenteel 5 streams aan staan waarvan F1 de enige is met een heel scherm
Het is wel het kleinste scherm, maar ach.
Ik heb drie schermen aan staan waar ik regelmatig tussen wissel, dus komt goedquote:Op zondag 28 juli 2024 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De OS is het niet waard om vierkante ogen van te krijgen
Hier het vrouwen boogschieten op de TV en vrouwen mountainbiken op de iPad. F1 komt er zo bij op de laptop, maar die start ik nu nog niet in, want er is toch nog niks interessants te zienquote:Op zondag 28 juli 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, oogaids, ik weet het maar kon even niks anders bedenken.quote:
Dat ziet er beter uit, maar toen (2008 laatste race) was ik nog niet actief F1 kijken (was een jaar of 4 later pas, al keek ik jaren 90 ook wel, als kind zijnde maar toen nam ik nog niet alles in me op wat ik zag)quote:
Als ik een foto zou maken van mijn setup zou je echt denken dat ik gek ben gewordenquote:Op zondag 28 juli 2024 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hier het vrouwen boogschieten op de TV en vrouwen mountainbiken op de iPad. F1 komt er zo bij op de laptop, maar die start ik nu nog niet in, want er is toch nog niks interessants te zien
Daar hoef ik op zich geen foto voor te zienquote:Op zondag 28 juli 2024 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik een foto zou maken van mijn setup zou je echt denken dat ik gek ben geworden
En dan staat de tv nog niet eens aan.
Dat was je alquote:Op zondag 28 juli 2024 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik een foto zou maken van mijn setup zou je echt denken dat ik gek ben geworden
quote:Op zondag 28 juli 2024 14:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was je al![]()
En ja je bent verslaafd
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bier staat koud, zoutjes staan klaar @:vosss
Pics of het didnt gebeurt.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 schermen… ik heb al moeite om met 1 scherm mijn aandacht erbij te houden.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |