Gemiddeld bijna 223km/h. Op het nat ook nogquote:Op zondag 28 juli 2024 10:58 schreef Nizno het volgende:
Fia documentjes
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2024-2043
[ afbeelding ]
Pole position Lap staat gewoon Max bij.
Dat bij de race statistieken Lec als Pole staat zal altijd een * bij staan dan hij 2 in kwali was.
Juist niet, er zal altijd bij genoemd worden dan Max de werkelijke snelste tijd had.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij staat niet alleen bij race statistieken als pole, maar hij telt gewoon bij de statistieken van Leclerc als pole position. Als volgend jaar de kwalificatie van de GP van België is dan komt bij ‘previous pole positions’ gewoon 2024 Leclerc, 2023 Leclerc en 2022 Sainz. Juist de naam Verstappen staat alleen in wat lijstjes bij de betreffende GP als je goed zoekt, maar zal verder vergeten worden.
Ik denk alleen de echte niche. In alle boeken zal staan dat Leclerc pole position heeft. Ik ben het er ook niet mee eens, maar het is helaas zo.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Juist niet, er zal altijd bij genoemd worden dan Max de werkelijke snelste tijd had.
Dat zie je vaak zat met video"s over klassieke races.
Notesquote:Op zondag 28 juli 2024 13:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik denk alleen de echte niche. In alle boeken zal staan dat Leclerc pole position heeft. Ik ben het er ook niet mee eens, maar het is helaas zo.
Dat is helemaal niet nodig, Perez moet Norris ophouden zodat Max naar voren kan rijden, dat is zijn taak.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:37 schreef Nober het volgende:
Pérez die Leclerc katapulteert in de eerste bocht.
Dan hebben ze wel het verkeerde circuit uitgekozen.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:45 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet nodig, Perez moet Norris ophouden zodat Max naar voren kan rijden, dat is zijn taak.
Nou ja, tenzij Max niet direct achter Perez weet te komen natuurlijk. Maar als dat wel lukt zal hij er ook voorbij gaan inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is no way dat Perez voor Verstappen gaat eindigen. Is het niet op pace, dan wordt het wel een team order.
daarom staat de tv al buitenquote:Op zondag 28 juli 2024 13:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wel zin in race, maar buiten is ook prima vertoeven nu.
ik zat heel hard te dubben wat te doen...quote:
Niet je iPad uit je handen laten vallen!quote:Op zondag 28 juli 2024 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat heel hard te dubben wat te doen...
tot ik ineens idd bedacht... verrek het is op open kanaal belgie dus kan gewoon bij het bubbelbad kijken.
er hangt een tv aan de muur.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet je iPad uit je handen laten vallen!
Ik denk aan zoiets:quote:Op zondag 28 juli 2024 14:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet je iPad uit je handen laten vallen!
Niet buiten kunnen kijkenquote:Op zondag 28 juli 2024 13:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wel zin in race, maar buiten is ook prima vertoeven nu.
quote:Op zondag 28 juli 2024 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk, het is zo stil, begint het pas om 16:00?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |