Krijg je niet zo ook nog balletje meppen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:37 schreef Pino112 het volgende:
Zo dat was ff druk. Nu behalve balletje zwemmen weer even rustig aan
3x3 basketbal is er ook nog eind van de middag en de avond.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:30 schreef TAmaru het volgende:
wat hebben we nog om naar uit te kijken vandaag? waterpolo, hockey en handbal enzo sla ik liever even over. paardensport ook.
Dan heb je het wekkertje wel staan voor morgenochtend natuurlijk, voor het snelwandelen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:53 schreef TAmaru het volgende:
leuk!
maar kan niet wachten tot de atletiek begint zeg
Die man krijgt echt teveel aandachtquote:
Als je tijd hebt voor dat soort randzaken dan ben je eigenlijk ook niet de 'grootste sportkijker van het land'quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die man krijgt echt teveel aandacht
Dat ja. Maar sowieso vind ik het nou iets om heel trots op te zijn. Zag net op X account dat je kunt doneren voor zijn dagschema'squote:Op woensdag 31 juli 2024 14:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je tijd hebt voor dat soort randzaken dan ben je eigenlijk ook niet de 'grootste sportkijker van het land'
Die schema's maakte ik voor FOK!sport ook regelmatig en vele collega's daar ook. Daar zit wel wat werk in, maar ook niet onmogelijk om te maken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. Maar sowieso vind ik het nou iets om heel trots op te zijn. Zag net op X account dat je kunt doneren voor zijn dagschema's!
Niet omdat ik toevallig nu wat schematjes maak, maar dat is toch wel vrij lachwekkend
Nee precies. Genoeg mensen die dat doen. Kost wat tijd, maar iedereen kan het. Maar ja Humphrey is natuurlijk wel bijzonder.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Die schema's maakte ik voor FOK!sport ook regelmatig en vele collega's daar ook. Daar zit wel wat werk in, maar ook niet onmogelijk om te maken.
Jij had nu gewoon bij Dione aan tafel kunnen zitten!quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. Maar sowieso vind ik het nou iets om heel trots op te zijn. Zag net op X account dat je kunt doneren voor zijn dagschema's!
Niet omdat ik toevallig nu wat schematjes maak, maar dat is toch wel vrij lachwekkend
Volgens mij zoekt ie dat vooral zelf op.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die man krijgt echt teveel aandacht
Ik denk dat er anderen zijn op dit forum die wel wat meer hebben toe te voegen hebben dan ik aan die tafelquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:40 schreef kilon het volgende:
[..]
Jij had nu gewoon bij Dione aan tafel kunnen zitten!
En met jou meerdere anderen alleen al van dit forum
Ja. Dat maakt het juist ook erger. Iemand die er niet om vraagt, naar maar aandacht krijgt is weinig mis mee.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij zoekt ie dat vooral zelf op.
Snap het wel als je bijv een iPhone hebtquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:58 schreef RipCity het volgende:
pssht telefoontje kopen? https://www.marktplaats.n(...)ip-6-olympic-edition
quote:
Zeilen, tafeltennis, pingpong, judo. Keuze genoegquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kan iemand iets leuks aanraden dat zich de komende anderhalf uur afspeelt? Hoeft geen vlaggetje te zijn. Bvd
Judofinales en Kanofinale.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kan iemand iets leuks aanraden dat zich de komende anderhalf uur afspeelt? Hoeft geen vlaggetje te zijn. Bvd
Meerkamp mannen bij het turnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |