quote:
Of nog paar minuten ET erbijquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:56 schreef kilon het volgende:
Nog 7 minuten tot eeuwige roem of eeuwig verdriet
Rukby?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Ze zitten wel erg graag aan elkaars broekjes.
Dan erkennen we die niet en is het gewoon 7-7quote:
Andere stream pakken.quote:
Nou nouquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Gefeliciteerd Frankrijk
Woestquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:02 schreef Zorro het volgende:
Man man man wat heb ik een enorme tyfushekel aan Fransen.
Ziedendquote:
Dat had ik vooraf dan ook al aangegeven.quote:
Die hebben vorige keer al gewonnenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:03 schreef Jane het volgende:
Ik heb niet zo'n hekel aan Fransen, maar het lijkt me gewoon leuk als Fiji wint.
Une grande problem?quote:
Ik was er niet bij de voorbeschouwingquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat had ik vooraf dan ook al aangegeven.
Samoaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had liever sowieso Ierland gehad ofzo, maar ja
Nee joh een uitbraak en tis weer gelijk. Of loopt mijn stream achter?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef kilon het volgende:
Het is voorbij. Stream kan uit. We boycotten de sport voor de komende 4 jaar.
Of tot morgen bij de vrouwen als dat uitkomt.
Maar Frankrijk gaat wrs nog wel veel andere (gouden) medailles winnen.quote:
Van Ass show bedoel jequote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef Zorro het volgende:
Dan maar even naar de grote Ten Hag sjow kijken
Nee.quote:
Is dit een copingmechanisme?quote:
Bij de Ten Hag sjow weet ik tenminste al dat die winnen want het is de herhaling van de FA cup finalquote:
Ik gun vooral het publiek dat zich vooral negatief heeft uitgelaten tov anderen ipv juichen voor de eigen atleten het niet idd, verder allemaal prima johquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:06 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het al afgezet, ik weiger dat Franse kutpubliek te horen.
Gedragen zoals Turkije altijd doet?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun vooral het publiek dat zich vooral negatief heeft uitgelaten tov anderen ipv juichen voor de eigen atleten het niet idd, verder allemaal prima joh
Apenlandedquote:
In ieder geval sinds 2012quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:08 schreef franklop het volgende:
Op FOK.fiji gaat nu het topic geopent worden of dit de slechtste spelen ooit is
Ja en schermen niet te vergetenquote:
Zit er weer iemand te protesteren?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en schermen niet te vergeten
Hoeveel schermen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:06 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het al afgezet, ik weiger dat Franse kutpubliek te horen.
Die heb je wel nodig jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.quote:
Het is goed dat je erover praat.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja.
Vroeger had ik een teringhekel aan Duitsers. Dat was toen nog een nationale sport.
Maar ik heb nog nooit zo'n hekel aan Duitsers gehad als ik nu aan Fransen heb.
(Duitsers kan ik nu prima hebben)
quote:
Had ik een tijd geleden al. Ik baalde dat Bayern in blessuretijd van Manchester U. won in de CL finale 99.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja.
Vroeger had ik een teringhekel aan Duitsers. Dat was toen nog een nationale sport.
Maar ik heb nog nooit zo'n hekel aan Duitsers gehad als ik nu aan Fransen heb.
(Duitsers kan ik nu prima hebben)
Alleen als er goede golven zijn en kundige surfers, maar voor op de achtergrond als je iets anders doet wel geinig.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lijkt me een hele leuke sport om naar te kijken he maat
Heb net even gekeken maar boeit toch wat minder dan de heren. Of het was een mindere wedstrijdquote:Op zondag 28 juli 2024 19:10 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand anders zin in rugby terwijl we wachten op hockey en zwemmen?
Terecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Eerste paar minuten wel!quote:Op maandag 29 juli 2024 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goenavund!
Dit is niet spannend
Niet persequote:Op maandag 29 juli 2024 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is VS een verrassing, of heb ik dat mis?
Voorlaatste!quote:Op maandag 29 juli 2024 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik doe deze nog even. Vond de kwartfinales bij de mannen ook leuk.
Is dit de laatste QF al?
Allemaal stil nuquote:Op maandag 29 juli 2024 22:09 schreef PippenScottie het volgende:
Wat tof moet het zijn voor die meiden, om opeens voor 80.000 man te mogen spelen. Enthousiaste fans ook
Ik vind dit leuk
Het nut van een scrum ia dat je elkaar goed op de hoogte houdt van je voortgang en sneller kan acteren op nieuwe informatie of problemen die bij software development nou eenmaal altijd optreden.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:25 schreef Jonmen het volgende:
Snap echt het nut niet van de scrum.
Ze gooien hem uiteindelijk gewoon naar de achterkant van hun eigen ploeg
Dan weten we de uitkomst welquote:Op maandag 29 juli 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
@:mexicanobakker
Ierland. Kwartfinale. Rugby sevens
Tis bij 7s vooral een voordeel voor de aanvallende partij omdat er nog maar 4 veldspelers over zijn om de lijn te verdedigen.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:25 schreef Jonmen het volgende:
Snap echt het nut niet van de scrum.
Ze gooien hem uiteindelijk gewoon naar de achterkant van hun eigen ploeg
Heb jij vanmiddag de halve finale gezien?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zal wel voor de Ozzies zijn.
Het is ineens druk qua echte sport.
Ja, de VS werd ingemaakt door Nieuw-Zeelandquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb jij vanmiddag de halve finale gezien?
En ook hoe Canada de Aussies in de tweede helft overrompelden?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de VS werd ingemaakt door Nieuw-Zeeland
Fair.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En ook hoe Canada de Aussies in de tweede helft overrompelden?
Oh Aotearoa.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We zijn hier vooral PRO Nieuw-Zeeland. @:Slobeend
quote:
En met het vangen van de bal.quote:
Ach ja, dat ook. Kip ei kip.quote:
Leek mij niets mis meequote:
Routine check.quote:
Leek me eerder een check of ze de bal niet te vroeg losliet bij drukken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zekerheid checken of de interceptie goed was
Doe maar nietquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:01 schreef superniger het volgende:
Leuk dat er een make a wish kind meedoet bij Canada.
Canada moet nu alles op zetten nog een try en conversie te maken.quote:
Volledig mee eensquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Het altijd fraaie, sympathieke Nieuw-Zeeland.
Een leuke kennismaking, over vier jaar maar weer eens kijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
En de eerste sport deze Spelen is geheel afgesloten. Tot over 4 jaar.
Wat is het volgende grote Rugbytoernooi Nielsch?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef Nielsch het volgende:
Mannen
2016 Fiji
2021 Fiji
2024 Frankrijk
Vrouwen
2016 Australië
2021 Nieuw Zeeland
2024 Nieuw Zeeland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |