In ieder geval sinds 2012quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:08 schreef franklop het volgende:
Op FOK.fiji gaat nu het topic geopent worden of dit de slechtste spelen ooit is
Ja en schermen niet te vergetenquote:
Zit er weer iemand te protesteren?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en schermen niet te vergeten
Hoeveel schermen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:06 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het al afgezet, ik weiger dat Franse kutpubliek te horen.
Die heb je wel nodig jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.quote:
Het is goed dat je erover praat.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja.
Vroeger had ik een teringhekel aan Duitsers. Dat was toen nog een nationale sport.
Maar ik heb nog nooit zo'n hekel aan Duitsers gehad als ik nu aan Fransen heb.
(Duitsers kan ik nu prima hebben)
quote:
Had ik een tijd geleden al. Ik baalde dat Bayern in blessuretijd van Manchester U. won in de CL finale 99.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja.
Vroeger had ik een teringhekel aan Duitsers. Dat was toen nog een nationale sport.
Maar ik heb nog nooit zo'n hekel aan Duitsers gehad als ik nu aan Fransen heb.
(Duitsers kan ik nu prima hebben)
Alleen als er goede golven zijn en kundige surfers, maar voor op de achtergrond als je iets anders doet wel geinig.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lijkt me een hele leuke sport om naar te kijken he maat
Heb net even gekeken maar boeit toch wat minder dan de heren. Of het was een mindere wedstrijdquote:Op zondag 28 juli 2024 19:10 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand anders zin in rugby terwijl we wachten op hockey en zwemmen?
Terecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Eerste paar minuten wel!quote:Op maandag 29 juli 2024 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goenavund!
Dit is niet spannend
Niet persequote:Op maandag 29 juli 2024 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is VS een verrassing, of heb ik dat mis?
Voorlaatste!quote:Op maandag 29 juli 2024 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik doe deze nog even. Vond de kwartfinales bij de mannen ook leuk.
Is dit de laatste QF al?
Allemaal stil nuquote:Op maandag 29 juli 2024 22:09 schreef PippenScottie het volgende:
Wat tof moet het zijn voor die meiden, om opeens voor 80.000 man te mogen spelen. Enthousiaste fans ook
Ik vind dit leuk
Het nut van een scrum ia dat je elkaar goed op de hoogte houdt van je voortgang en sneller kan acteren op nieuwe informatie of problemen die bij software development nou eenmaal altijd optreden.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:25 schreef Jonmen het volgende:
Snap echt het nut niet van de scrum.
Ze gooien hem uiteindelijk gewoon naar de achterkant van hun eigen ploeg
Dan weten we de uitkomst welquote:Op maandag 29 juli 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
@:mexicanobakker
Ierland. Kwartfinale. Rugby sevens
Tis bij 7s vooral een voordeel voor de aanvallende partij omdat er nog maar 4 veldspelers over zijn om de lijn te verdedigen.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:25 schreef Jonmen het volgende:
Snap echt het nut niet van de scrum.
Ze gooien hem uiteindelijk gewoon naar de achterkant van hun eigen ploeg
Heb jij vanmiddag de halve finale gezien?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zal wel voor de Ozzies zijn.
Het is ineens druk qua echte sport.
Ja, de VS werd ingemaakt door Nieuw-Zeelandquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb jij vanmiddag de halve finale gezien?
En ook hoe Canada de Aussies in de tweede helft overrompelden?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de VS werd ingemaakt door Nieuw-Zeeland
Fair.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En ook hoe Canada de Aussies in de tweede helft overrompelden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |