SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen![]()
paar dagen geleden was ie nog te moe en ging ie lekker op vakantiequote:Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Hoole gaat gewoon winnen toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Vind ik nog optimistischquote:
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Magnus wil meedoen aan de Spelen van 2026. Pik je toch weer even mee.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Benieuwd hoe Kung het dit keer gaat verneuken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:03 schreef Szura het volgende:
Zwitserland gaat vast weer collectief falenThe owls are not what they seem![]()
Carlsen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Magnus wil meedoen aan de Spelen van 2026. Pik je toch weer even mee.![]()
Jullie missen inderdaad wel een goede tijdrijder.quote:
IK ben er nog altijd van mening moest MVDP zich verdiepen in het tijdrijden dat hij dat ook goed zal kunnen. met zijn vermogenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Trouwens wel een weersomslag na zondag, richting de 30+ in Parijs en zelfs rond de 35c dinsdag en woensdag.![]()
Valpartij is het meest waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:05 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Kung het dit keer gaat verneuken.![]()
Dichte wielen genot.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
ik las zolang er geen harde zijwind is..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
2 dichte wielen, dit is gespeeldIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wout gaat schroeienKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
nog geen enkele man op zijn bek gegaanIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Aan het aantal paraplus te zien regent het niet meer, jammer dat het te laat is.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dat verschilt dan van het eind van het parcoursquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Aan het aantal paraplus te zien regent het niet meer, jammer dat het te laat is.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Plapperdeplapperdeplapp.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja maar hij vindt er niks aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jullie missen inderdaad wel een goede tijdrijder.
IK ben er nog altijd van mening moest MVDP zich verdiepen in het tijdrijden dat hij dat ook goed zal kunnen. met zijn vermogen
Als hij er vol in gaat, kan hij het redelijk ja. Heeft hij paar maal laten zien in meerdaagse kleine koersen en ook in de Giro en Tour in het geel[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Warme bandjes.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
nog geen enkele man op zijn bek gegaan|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jij hoopt dat Hoole dan de tijdrit wint?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:10 schreef kilon het volgende:
Er mag wel weer een plaatselijk stortbuitje komen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ullrich look a likeKein gewalt! Wir sind das volk!
Alles voor goudquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hoopt dat Hoole dan de tijdrit wint?![]()
Kan ie pieken? Het is geen kerst!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Karrel begint nerveus te worden.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Het voetbaltoernooi boeit niemandquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Frankrijk tegen Brazilië op HBO allen.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat klopt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het voetbaltoernooi boeit niemandPut these foolish ambitions to rest.![]()
Josh Tarling, de Britse darling.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Karrel begint nerveus te worden.precies dezelfde postquote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dan moet je paardrijden gaan kijken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:15 schreef Faraday01 het volgende:
Eigenlijk heb ik wel zin in een daverende verrassing|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Puntje verschil.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
B-sported.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Frankrijk tegen Brazilië op HBO allen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoole?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:15 schreef Faraday01 het volgende:
Eigenlijk heb ik wel zin in een daverende verrassing![]()
Ik was al aan het zoeken naar een groene trui van GirmayMaar het is geen Tour meer
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
We zijn wel in Parijs!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik was al aan het zoeken naar een groene trui van GirmayMaar het is geen Tour meer
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Bini doet zijn trainingsronde[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Sheffield?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zo gek zal het niet worden, iemand van de schaduwfavorieten. Kung, Wout dat soort mannen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Minstens een van de drie favorieten gaan onderuit
U leest het hier voor het eerstLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Welke van de drie?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:20 schreef Szura het volgende:
U leest het hier voor het eerstYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Aan de stuurkunst van Remco Evenepoel zou het me niet verbazen als het hem is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:20 schreef Szura het volgende:
U leest het hier voor het eerstIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Je moet er wel rekening mee houden dat de vrouwen er wat dat betreft echt niks van kunnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:20 schreef Szura het volgende:
U leest het hier voor het eerst![]()
Remco?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ach OoierYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Waarom piepen die schijfremmen van die dure fietsen zo achterlijk hard, doet een auto toch ook niet?pindazakje![]()
Er is maar een echte wereldkampioenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga staan voor de WERELDKAMPIOEN.![]()
![]()
Rustig Karrel Rustig Karrel. Zelf als Belg vind ik dit veel te overdrevenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ach TarlingYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ach Joshua[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen Joris bij de nos is trouwens een verademingKein gewalt! Wir sind das volk!
Toch wel bijzonder. Vind het wel opmerkelijk dat Brown het niveau heeft van heel behoorlijke profs.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ooijer rijdt amper sneller dan Brown.![]()
Is dat een nieuwe Cervelo bij WOUT?
Einde tijdperk Tarling, feliciteer hier REMCOJack does it in real time...![]()
Beter dan die seniele Karrel inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geen Joris bij de nos is trouwens een verademing![]()
Heb wel een gevoel dat Ganna misschien dicht bij goud zou kunnen zijnIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zit ie bij het zwemmen of zo?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geen Joris bij de nos is trouwens een verademing![]()
Remco gaat met dit slecht weer vallen. Ganna is de winnaar
U las het hier voor het EERSTIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Voodoo Remco is weer bezigYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Daar zit Grueter alquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zit ie bij het zwemmen of zo?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
De dag van de vallende Murrikanen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan hoop ik dat er wel iemand standby staat in de studioquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Remco gaat met dit slecht weer vallen. Ganna is de winnaar
U las het hier voor het EERST![]()
Defibrillator in de aanslagquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:26 schreef kilon het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er wel iemand standby staat in de studio![]()
![]()
Straks bij het Atletiek.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zit ie bij het zwemmen of zo?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Remco op de brommer.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Wordt het Remco of Pippo, zeg het maar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Remco ligt op schema l.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ganna langzamer dan Remco gestartYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Waarom krijgen we geen herhaling van SheffieldLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat zou ik jammer vinden voor de zwemfans.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zit ie bij het zwemmen of zo?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Tarling gaat wel hard[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zuurder wordt het niet dan verliezen met 10 seconden na lekquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Zonder lek was dit een gigantische toptijd geworden.![]()
ik onderschat Ganna nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:28 schreef kilon het volgende:
Goud en zilver voor België. Kan niet meer misgaan.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
WoutedYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dat is een veel te vroege conclusiequote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:31 schreef Jason22 het volgende:
Wout gaat in ieder geval een medaille pakken.![]()
Wout heeft gewoon de Tour gebruikt als voorbereidingIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Het is ook gevaarlijkerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom rijden ze niet allemaal met 2 dichte wielen als dat sneller is?![]()
Omdat die zometeen keihard op zijn bek gaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom rijden ze niet allemaal met 2 dichte wielen als dat sneller is?![]()
Dat moet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:33 schreef Faraday01 het volgende:
Waarom Bini hier rijdt is mij een raadselPut these foolish ambitions to rest.![]()
Nu al geen zin in dat orgasme.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
omdat risico zijwindquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom rijden ze niet allemaal met 2 dichte wielen als dat sneller is?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Omdat ze niemand anders hadden die uit kon komen voor Afrikaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:33 schreef Faraday01 het volgende:
Waarom Bini hier rijdt is mij een raadselpindazakje![]()
de chauvinisme druipt er van af. Er wordt hier ook geërgerd aan Karrelquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ganna iets trager dan R.Ev dus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoop echt dat het voor Tarling straks niet op 10-15 seconden aan komtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Pippo zou flink trager zijn dan Tarling.![]()
Dit is nog niet gespeeld[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Driestrijd tussen Ganna en de BelgenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Telt dat eigenlijk als Belgische medaille of als overwinning voor de mensheid in het algemeen?quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Neequote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:36 schreef TAmaru het volgende:
En dan moet je concluderen dat Pogi hier ook gewoon had kunnen winnen![]()
Het kan niet meer misgaan.
Tenzij iemand valt.
Of lek rijdt.
Of een hongerklop krijgt.
Of wordt aangevallen door iemand uit het publiek.![]()
Vingegaard zou dit ook kunnen toch voor een top 5quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:36 schreef TAmaru het volgende:
En dan moet je concluderen dat Pogi hier ook gewoon had kunnen winnenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
ongelijke brug 3 jaar geledenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat was de laatte gouden medaille voor Belgie?![]()
Fred Deburghgraevequote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat was de laatste gouden medaille voor Belgie?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |