quote:
Op een sneller wordende baanquote:
Uh nee?quote:
Fuck dat.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
De FIA had aangegeven dat er niet meer gescholden mocht worden over de radio?
Wat zuur weer.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op een sneller wordende baan
De 4de tijd neerzetten
Poeh he
Echt?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat kloptquote:
misschien formuleer ik het verkeerd, maar dit is toch Q1, dan Q2 en de top 10 is Q3? of is dat andersomquote:
Niet handig.quote:
Je bent door in Q1quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
misschien formuleer ik het verkeerd, maar dit is toch Q1, dan Q2 en de top 10 is Q3? of is dat andersom
Andere strategie in de outlap en dan komt alles goed.quote:
Ze kiezen er zelf voor het uit te zenden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat leukquote:
Dat was tenminste nog een klimaathoax wat stiekem gewoon én wel waar was én waarvan je het resultaat gewoon kon zien met je eigen ogen.quote:
Want je gaat bij zoiets af op je eigen ogen? Don't look upquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was tenminste nog een klimaathoax wat stiekem gewoon én wel waar was én waarvan je het resultaat gewoon kon zien met je eigen ogen.
In tegenstelling tot de klimaathoax van vandaag de dag.
POL & BNW zijn ergens andersquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was tenminste nog een klimaathoax wat stiekem gewoon én wel waar was én waarvan je het resultaat gewoon kon zien met je eigen ogen.
In tegenstelling tot de klimaathoax van vandaag de dag.
Fijn dat ze het niet eens zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Mijn Buienradar ziet meer regen dan de radar die ik net op tv zag.
Niet dat ik weet. Heb het in ieder geval niet eerder gehoord.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jouw radarquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Regen zie je sowieso lastig op tv.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:28 schreef Nattekat het volgende:
De meeste tv's kunnen er ook slecht tegenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Regen zie je sowieso lastig op tv.
ik zei ook niet eruit, maar uitquote:
En dat verbaast je?quote:
Ja. De rest ook.quote:
Chanant dit.quote:
Norris ook. En Lewis uiteraard. GOATS zijn hetquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
George wat een bizarre drift
Mooie control.
Die krijgt een tikkie van ricardo zo.quote:
Al besprokenquote:
?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez weer netjes gedaan. Doet die steeds beter
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij moet wel, anders is zijn carrière voorbijquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
0.003, werelds jonguh.quote:
Lek is boven!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Perez Q3, die RBR moet weer helemaal top zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |