Dat ligt eraan hoe onzeker je jager is. Als die de tips uit andere topics uitprobeert en direct het gevoel heeft een blauwtje gelopen te hebben, dan heb je kans dat hard to get verwordt tot not to get. Maar misschien wil je dat in die omstandigheid ook wel. Ach ja.quote:
Exact, en dat werkt twee kanten opquote:
Ja.quote:
quote:
quote:
AH.quote:
Ook datquote:
quote:
Ik ook niet. Krijg ik maagzuur van.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:22 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oh gelukkig....heb geen zin in een zondagsmis
30 cm maar? Dat is ja niks.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
En een kinderhand is snel gevuld. Misschien verklaart dat ook die gemiddelde 30 cm penislengte van de mannen op Fok?!
Gewoon 50cm. Lekker diep.quote:
Laat ik het zo zeggen....als iemand mij alleen wilt hosselen voor het hosselen...neh.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:07 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe onzeker je jager is. Als die de tips uit andere topics uitprobeert en direct het gevoel heeft een blauwtje gelopen te hebben, dan heb je kans dat hard to get verwordt tot not to get. Maar misschien wil je dat in die omstandigheid ook wel. Ach ja.
Zou samen met jou toerenquote:Op zondag 28 juli 2024 17:52 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen....als iemand mij alleen wilt hosselen voor het hosselen...neh.
Wilt iemand mij leren kennen, dan is er een dm.
Mogen we dan niet toeren?quote:
quote:
Wel handig. Kun je pinda's mee van de grond pakken.quote:
Jeweet.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel handig. Kun je pinda's mee van de grond pakken.
Heb je dan geen puf meer voorquote:Op zondag 28 juli 2024 19:03 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Net een sigaret gerookt na dit gelezen te hebben...
Ik moet ze van de grond pakken als een sukkelquote:
Veel te leren jijquote:Op zondag 28 juli 2024 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik moet ze van de grond pakken als een sukkel![]()
Nee, 20 cm te korte penis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |