Die was een stuk pijnlijker na een ruime voorsprongquote:Op zondag 28 juli 2024 22:36 schreef superniger het volgende:
En gister verloor Frankrijk ook een finale.
Werd tijd dan.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Leuke grap. Die was nog niet eerder gemaakt.
Aan Macchi dan om de Italiaanse eer op floret te redden! Gaat geen Macchi worden (sorry)quote:Op maandag 29 juli 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Italiaantje wint en nu Macchi naar de finale
Uh, ja, neequote:
Cumbek*quote:
Ik had op dat moment geen ongelijkquote:
Iets scherper.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is het verschil tussen dit wapen en die van de vorige pot?
Sabel is een slagwapen; floret een steekwapen. Verder mag je bij sabel alles boven het middel raken; bij floret enkel de romp.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is het verschil tussen dit wapen en die van de vorige pot?
Welk wapen zie jij het liefst van de drie?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:19 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Sabel is een slagwapen; floret een steekwapen. Verder mag je bij sabel alles boven het middel raken; bij floret enkel de romp.
Dat heeft vervolgens allemaal gevolgen voor de dynamiek van het spel. Sabel is agressiever en explosiever; floret iets eleganter en gaat meer heen en weer
Degen is het gemakkelijkste om te begrijpen, want veel minder regels. Ik doe dat wapen ook zelf, dus dan maakt het misschien ook nog leerzaam.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Welk wapen zie jij het liefst van de drie?
Kenner.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:21 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Degen is het gemakkelijkste om te begrijpen, want veel minder regels. Ik doe dat wapen ook zelf, dus dan maakt het misschien ook nog leerzaam.
Vroeger vond ik degen daarom ook het leukste om te zien. Van sabel begreep ik heel weinig. Tegenwoordig snap ik sabel beter en daardoor ben ik juist dat ook steeds meer gaan waarderen.
Floret vind ik persoonlijk het minste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |