Dus?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:54 schreef Gijscoman het volgende:
Zonder prioriteit zou zo'n golden score eindeloos lang duren.
Het degenschermen heeft al last van inactiviteit. Dat heeft in het verleden tot absurde situaties geleid. Enige druk om risico te nemen is noodzakelijk.quote:
Doe dan maar een loting op het eind. Dan heeft geen van beide voordeel.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:57 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Het degenschermen heeft al last van inactiviteit. Dat heeft in het verleden tot absurde situaties geleid. Enige druk om risico te nemen is noodzakelijk.
Priority geheim houden is wel een interessante maar kan ook een gevaarlijk precedent gevenquote:Op zondag 28 juli 2024 22:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Doe dan maar een loting op het eind. Dan heeft geen van beide voordeel.
Prioriteit biedt echter maar beperkt voordeel, omdat het je ook in de verdediging duwt. Het verandert vooral de dynamiek van de partij.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Doe dan maar een loting op het eind. Dan heeft geen van beide voordeel.
Voor een dagjesmens voelt dit oneerlijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:05 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Prioriteit biedt echter maar beperkt voordeel, omdat het je ook in de verdediging duwt. Het verandert vooral de dynamiek van de partij.
Snap ik ook volledig! En uiteindelijk heb ik ook liever dat in de reguliere tijd gewonnen wordtquote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Voor een dagjesmens voelt dit oneerlijk.
Onbewust juich ik dan voor de gene zonder prioriteit. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:11 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Snap ik ook volledig! En uiteindelijk heb ik ook liever dat in de reguliere tijd gewonnen wordt
Passiviteitskaart. Krijgen ze als er een minuut niet gescoord is. Bij rood krijgen beide spelers een punt. Bij zwart verliest de achterstaande schermer de wedstrijd. Bij gelijkspel verliest de laagste geplaatste schermer. Zover komt het echter zelden (enkel vrouwen degen soms)quote:
Ah, dat vermoedde ik al.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:22 schreef Coco het volgende:
[..]
penalty, kregen ze in het begin voor passief zijn
Borel kan wel een borrel gebruikenquote:
Als een schermer op voorsprong staat, krijgt alleen diegene die achter staat een penalty toch?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:23 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Passiviteitskaart. Krijgen ze als er een minuut niet gescoord is. Bij rood krijgen beide spelers een punt. Bij zwart verliest de achterstaande schermer de wedstrijd. Bij gelijkspel verliest de laagste geplaatste schermer. Zover komt het echter zelden (enkel vrouwen degen soms)
Dat dacht ik ook, maar is volgens mij weer aangepast. Dat leek eerder dit toernooi immers niet meer te gebeuren, maar misschien heb ik dat verkeerd onthouden.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als een schermer op voorsprong staat, krijgt alleen diegene die achter staat een penalty toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |