abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214589307
Dikke faal van de NOS. In de nasleep wegschakelen. En medaille ceremonie niet eens uitzenden live van de 3x3. Mogen deze OS echt grondig evalueren qua keuzes, 2026 moet meer mogelijkheden bieden met de EBU deal? Lekker lullen en niks laten zien, kansloos :X.
Complimenten voor Eurosport / HBO Max :)
pi_214589411
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2024 23:45 schreef gerbenp het volgende:
Dikke faal van de NOS. In de nasleep wegschakelen. En medaille ceremonie niet eens uitzenden live van de 3x3. Mogen deze OS echt grondig evalueren qua keuzes, 2026 moet meer mogelijkheden bieden met de EBU deal? Lekker lullen en niks laten zien, kansloos :X.
Het is vast ook een geld dingetje qua rechten. En de regering wil nota bene bezuinigen op de publieke omroep en de topsport.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  maandag 5 augustus 2024 @ 23:51:06 #228
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_214589420
Op Eurosport hadden ze trouwens net het moment waarop Hassan er achter kwam dat ze zilver had ipv brons.

Misschien heeft de NOS het moment waarop dat vervolgens weer herroepen werd? :D
pi_214590922
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 23:50 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het is vast ook een geld dingetje qua rechten. En de regering wil nota bene bezuinigen op de publieke omroep en de topsport.
Het zijn keuzes. Ze kunnen gewoon niet schakelen daar. Het draaiboek ligt al maanden klaar en daar wordt heel moeilijk van afgeweken. Dione zat al klaar en Epke was al betaald. Dan ga je niet live dingen uitzenden, daar maak je een mooie reportage van voor de volgende dag. Met flitsende overgangen en muziek, want dat is emotie.

Wij consumenten denken te weten wat we willen maar dat weten ze bij de NOS veel beter.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:59:04 #230
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214591096
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 08:23 schreef Windhapper het volgende:

[..]
Het zijn keuzes. Ze kunnen gewoon niet schakelen daar. Het draaiboek ligt al maanden klaar en daar wordt heel moeilijk van afgeweken. Dione zat al klaar en Epke was al betaald. Dan ga je niet live dingen uitzenden, daar maak je een mooie reportage van voor de volgende dag. Met flitsende overgangen en muziek, want dat is emotie.

Wij consumenten denken te weten wat we willen maar dat weten ze bij de NOS veel beter.
Ben wel benieuwd naar de kijkcijfers.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 09:23:29 #231
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_214591246
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Miss ook rechtendingetje dat ze eerst naar Eurosport moesten? Anyway leuk dat ze dat zo gedaan hebben iig.
Vervolgens lukt het ze niet eens om een live reactie in de uitzending te krijgen.
Er was nog behoorlijk wat tijd om te schakelen maarja, het draaiboek voor Dione lag al klaar en je niet van haar verlangen dat ze ineens vragen moet verzinnen om in te spelen op de actualiteit.

Dus vandaag een mooie reportage met een reactie van Amalia en heel misschien nog een quote van de medaillewinnaars.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_214592326
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 09:23 schreef PirE het volgende:

[..]
Vervolgens lukt het ze niet eens om een live reactie in de uitzending te krijgen.

Dat is op zich allemaal niet zo verwonderlijk want ik denk dat de commentator ook de interviews moet doen. Wat meer beelden - zeker in het begin - hadden gemogen en het niet uitzenden van het Wilhelmus bij de huldiging is echt slecht maar het uitblijven van een reactie is best te verklaren.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:39:59 #233
168739 Red_85
'echt wel'
pi_214594012
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 23:50 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nou, als de nos zo door gaat met sport presenteren weet ik wel een plek waar ze kunnen snijden.

Wat een ongehoorde zooi zeg.
Als je niet beter wist lijkt het wel alsof ze het eerst doen of ze zichzelf in de studio belangrijker vinden dan de sporters en prestaties zelf.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_214594051
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat is op zich allemaal niet zo verwonderlijk want ik denk dat de commentator ook de interviews moet doen. Wat meer beelden - zeker in het begin - hadden gemogen en het niet uitzenden van het Wilhelmus bij de huldiging is echt slecht maar het uitblijven van een reactie is best te verklaren.
Normaal is dat wel zo maar volgensmij deed Ronald van Dam het commentaar en was Erik van Dam ingevlogen voor de interviews.
pi_214594346
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 12:43 schreef Remco het volgende:

[..]
Normaal is dat wel zo maar volgensmij deed Ronald van Dam het commentaar en was Erik van Dam ingevlogen voor de interviews.
Dan heeft Erik lekker staan slapen :).
In Southern Sun
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:40:31 #236
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_214594616
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dan heeft Erik lekker staan slapen :).
Ik denk dat hij afgetroefd werd door de interviewer van Eurosport, die een hele tijd met de basketballers stond te praten na de wedstrijd.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_214594654
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 13:40 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ik denk dat hij afgetroefd werd door de interviewer van Eurosport, die een hele tijd met de basketballers stond te praten na de wedstrijd.
Die lijken me als rechtenhouder ook het eerste recht te hebben, maar dat je dan anderhalf uur later nog niet aan de beurt bent geweest is wel slecht. Al volgde wel ook meteen de medaljeuitreiking.
In Southern Sun
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:46:36 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214594694
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2024 23:45 schreef gerbenp het volgende:
Die deal wordt leuk verkocht, maar volgens mij verandert er helemaal niets :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214595570
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die deal wordt leuk verkocht, maar volgens mij verandert er helemaal niets :')
Die indruk heb ik ook inderdaad. Het is straks officieel geen sublicentie meer van Warner Bros, maar een gezamenlijke deal van de EBU en Warner Bros met het IOC. Aan het aantal uren live sport dat de NOS mag uitzenden (waar ze überhaupt al moeite mee hebben om die vol te maken), lijkt niets te veranderen. En het artikel wekt ook niet echt de indruk dat ze meer livestreams mogen aanbieden, zoals veel andere Europese omroepen.
pi_214595796
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Die lijken me als rechtenhouder ook het eerste recht te hebben, maar dat je dan anderhalf uur later nog niet aan de beurt bent geweest is wel slecht. Al volgde wel ook meteen de medaljeuitreiking.
Oh en dopingcontrole.
In Southern Sun
pi_214596065
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Oh en dopingcontrole.
Daar moet je gewoon als nationale omroep live bij zijn :(
pi_214596173
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 15:21 schreef kilon het volgende:

[..]
Daar moet je gewoon als nationale omroep live bij zijn :(
EN HIJ PLAST EN IK PLAS HET IS ONGEKEND
In Southern Sun
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:01:31 #243
38114 beantherio
pi_214602483
Een andere klacht: de liveblog op de website is shit. Zodra een finale met Nederlanders een ontknoping bereikt wordt het ineens stil en hoor je pas 5 a 10 minuten na afloop wat het geworden is. Het wekt nogal de indruk dat de betreffende redacteur meer bezig is met het genieten van de sport dan met het doen van zijn werk.
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:02:17 #244
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214602498
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef beantherio het volgende:
Een andere klacht: de liveblog op de website is shit. Zodra een finale met Nederlanders een ontknoping bereikt wordt het ineens stil en hoor je pas 5 a 10 minuten na afloop wat het geworden is. Het wekt nogal de indruk dat de betreffende redacteur meer bezig is met het genieten van de sport dan met het doen van zijn werk.
Dat ligt aan de verversing die niet altijd meeloopt. Als je dan 20 minuten later kijkt zie je dat er die minuten wel is gepost.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_214602500
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef beantherio het volgende:
Eens die zit gewoon tv te kijken
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:03:42 #246
38114 beantherio
pi_214602536
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 21:02 schreef Szura het volgende:

[..]
Dat ligt aan de verversing die niet altijd meeloopt. Als je dan 20 minuten later kijkt zie je dat er die minuten wel is gepost.
Ik heb de indruk dat ze dan handmatig de tijd aanpassen ofzo. Of het moet de verversing binnen de interne systemen van de NOS zijn want wat ik ook doe ik krijg de berichten veel later pas op het scherm. Gedurende een wedstrijd zie je vaak wel regelmatig updates.
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:04:53 #247
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214602559
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 21:03 schreef beantherio het volgende:

[..]
Ik heb de indruk dat ze dan handmatig de tijd aanpassen ofzo. Of het moet de verversing binnen de interne systemen van de NOS zijn want wat ik ook doe ik krijg de berichten veel later pas op het scherm. En gedurende een wedstrijd zie je vaak wel regelmatig updates.
Ja strontvervelend, heb ik ook als ik daar een debat wil volgen via liveblog. Zelfs verversen helpt niet.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_214602621
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 20:21 schreef Redefine het volgende:

[..]
Céline van Gerner. Is overigens bij elke zender, dat ze extreem pro Biles zijn.
Storend
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:20:04 #249
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_214602897
Een positief punt van de NOS is de livestream met een lijst van momenten waardoor je makkelijk terug kan navigeren wat je hebt gemist. Dat is bij HBO Max een gemis.

Verder heb ik weinig last van de NOS vanwege het betere alternatief. :+
Géén kloon van tvlxd!
pi_214613809
Polen-VS in het volleybal ertussen gooien is wel ontzettend random :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')