Dus dan kan geen enkele atleet iets met het gewonnen geld doen, want ze moeten hun trots / bewijs van olympische winst verkopen als ze het nodig denken te hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is het eigenlijk niet vreemd dat gouden medailles op de Spelen niet van puur goud zijn? Met de huidige goudprijs zouden ze dan meer dan 35.000 euro waard zijn. Heb je meteen je prijzengeld in die medaille zitten.
Dat hoeft niet op de tweedehands markt lijkt me. Maar het is inderdaad wel zo, dat ze dan hun bewijs van prestatie verkopen ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:54 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Dus dan kan geen enkele atleet iets met het gewonnen geld doen, want ze moeten hun trots / bewijs van olympische winst verkopen als ze het nodig denken te hebben.
Lijkt me verre van wenselijk dat dit gewoon op de 2de hands markt bepaald wordt.
Dan weten ook dieven zeker bij wie ze zeker moeten langsgaan voor een raid.
BMX-Roeien-BMXquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind de combo goud, zilver en brons per dag een mooi streven.
Hoe gaan we vandaag aan die medailles komen?
Roeien-BMX-Jumping ofzo lijkt me waarschijnlijker.quote:
Mooie klus voor oceans 16 om die ergens te rovenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:10 schreef DutchSL het volgende:
Als je uitgaat van 35.000 per gouden medaille dan zou alleen gouden medailles maken de organisatie al 11.5 miljoen kosten.
Veel meer. Aan een hockeyteam wordt niet 1 gouden medaille uitgereikt, maar een stuk of 20.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:10 schreef DutchSL het volgende:
Als je uitgaat van 35.000 per gouden medaille dan zou alleen gouden medailles maken de organisatie al 11.5 miljoen kosten.
Waarom enkel brons bij tennis?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tennis: Singles (V):
B: Polen
Jumping teams:
G: Groot-Brittannië
Z: VS
B: Frankrijk
Strijd om goud is morgen pas.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waarom enkel brons bij tennis?
Inderdaad, stomme fout haha.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Veel meer. Aan een hockeyteam wordt niet 1 gouden medaille uitgereikt, maar een stuk of 20.
De magie van Spelen mogen organiseren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:56 schreef Em31 het volgende:
Frankrijk heeft ondertussen Tokyo geëvenaard
Gelukkig hebben ze bij het atletiek geen Marchand-achtig figuur.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:56 schreef Em31 het volgende:
Die hebben hun beste dagen wel gehad ja, al zullen die de laatste dagen nog wel terugkomen voor de teamsportenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze bij het atletiek geen Marchand-achtig figuur.
Zijn Fransen een walgelijker publiek of de Britten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:56 schreef Em31 het volgende:
Oh gelukkig, wordt wel een beetje teveel van het goede zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben hun beste dagen wel gehad ja, al zullen die de laatste dagen nog wel terugkomen voor de teamsporten
Ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Zijn Fransen een walgelijker publiek of de Britten?
Hmm ik zou zeggen de Britten, maar misschien komt dat omdat ik de Fransen verder niet kan verstaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Zijn Fransen een walgelijker publiek of de Britten?
Oja dat gaat ook wat worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja.
Maar het is niets vergeleken bij LA 2028
Nu al geen zin in 2032 Aussie Aussie Aussie oi oi oiquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja.
Die hebben wel nog maar weinig echte goudkansen te gaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:10 schreef Em31 het volgende:
Australië is ook weer lekker bezig met al 11 goud en 22 medailles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |