Goede vraag, zolang de regels voor iedereen gelijk zijn dan maakt het niet uit wat de regels zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom zijn die regels er eigenlijk? Gewoon allemaal lekker laten flexen
Dat is wel logisch, ze gaan best hard over de kerbs heen en dan is het vanzelfsprekend dat het allemaal meer beweegt dan normaal door het geweld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gek genoeg mogen ze flexen in de bochten, op de rechte stukken niet.
Mogelijk wordt dat ook door de beweging van de auto en de neus extra vergroot op beeld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 02:08 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is wel logisch, ze gaan best hard over de kerbs heen en dan is het vanzelfsprekend dat het allemaal meer beweegt dan normaal door het geweld.
Oostenrijk had gekund bedoel je neem ik aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 01:05 schreef Evenstar het volgende:
Bahrain Max 1, Perez 2
Saudi-Arabië Max 1, Perez 2
Max DNF, Perez 5
Japan Max 1, Perez 2
China Max 1, Perez 3
Miami Max 2, Perez 4
Niks aan het handje en prima resultaten voor Perez.
Hierna begon Max het ook lastig te krijgen en was de RB duidelijk niet de snelste auto.
Emilia Max 1, Perez 8
Monaco Max 6, Perez DNF
Canada Max 1, Perez DNF
Spaje Max 1, Perez 8
Oostenrijk Max 5, Perez 7
GB Max 2, Perez 17
Hongarija Max 5, Perez 7
Wel echt een heel duidelijk verschil tussen wat er mogelijk was pre-Miami (ook voor Perez) en wat er daarna is gebeurd. Het heeft echt niet alleen te maken met McLaren die dichterbij is gekomen, maar ook RB is gewoon iets kwijt. Ja Perez presteert niet goed, maar er is meer aan de hand. Zelfs in 2021 was Max niet zo aan het bitchen over de auto.
Perez is van 2 2 5 2 3 4 naar 8 DNF DNF 8 7 17 7 gegaan en dat is echt wel een flinke stap terug.
Max is van 1 1 DNF 1 1 2 naar 1 6 1 1 5 2 5 en wint al drie keer niet, iedere keer ook behoorlijk kansloos voor de overwinning eigenlijk. GB had gekund, maar de rest echt niet.
Het gaat allemaal heel stroef de laatste tijd, ook naast de baan. Het loopt absoluut niet lekker bij Red Bull en ik denk dat dat mede de oorzaak is dat Max in plaats van zijn rustige zelf, gewoon ontplofte in Hongarije. Er is absoluut sprake van een giftige werksfeer daar, dat gedonder helpt niet, dat kan je zo'n koele kikker zijn , je gaat er toch enige last van krijgen op den duur.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Oostenrijk had gekund bedoel je neem ik aan.
Dat kostte Verstappen een goede klassering in Hongarije, doordat hij daarna geen hard meer over had, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:17 schreef THEFXR het volgende:
wat denken jullie dat ze gaan testen in FP3, long runs op de harde band?
Hangt van de omstandigheden af. Als het zoals 2021 dan wel, anders gewoon vandaag kwalificeren.quote:
Het is dan ook nog droogquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
De F3 sprint is in elk geval gewoon verreden vanochtend.
Jawel. Alleen was de baan nog nat.quote:
dus niet droogquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Alleen was de baan nog nat.
Oh zo. Voor mij is dat gewoon deels nat.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Alleen was de baan nog nat.
Ze reden gewoon op slicks..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar je rijdt op een nat wegdek, dus andere regels en banden.
Tijdperk McLaren voorbijquote:
Er wordt morgen geen regen verwacht (vooralsnog).quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:38 schreef THEFXR het volgende:
vier set inter en twee set wets voor de race, als hij wet track wordt verklaard
Kun je beter zitten dan bij Sauber/Audiquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sainz getekend bij Williams?
Hij is bij het motorhome van Williams gesignaleerd
Koos, waarom is dit geen goed idee?quote:
Had ie dat dan?quote:
Papa, kan je de mercedes team kopen voor mequote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zit hij toch eens in een echte Mercedes
Denk eerder Daddy cashquote:
Dat F3kampioenschap had men toch ehhh geregeld?quote:
Zie post #59quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat F3kampioenschap had men toch ehhh geregeld?
Klopt, maar zelfs dan moet je het alsnog doenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat F3kampioenschap had men toch ehhh geregeld?
Tegenwoordig sneller dan Fernando!quote:
Ja verdomme, ik was heel dat F1 helemaal vergeten dankzij de OS, nu moet ik weer een scherm ergens vandaan halen. Bedankt hèquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ouwe koeien uit de sloot halen![]()
@:Nattekat
Oconquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:45 schreef FireFox1 het volgende:
De vraag is altijd wie je het minst gunt; Ocon of Stroll.
Daarom vroegen ze vorige week of de week ervoor ook aan Nando wat ze in vredesnaam met die andere auto moesten doenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tegenwoordig sneller dan Fernando!
vergeten, je takelt af als fan?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik was heel dat F1 helemaal vergeten dankzij de OS, nu moet ik weer een scherm ergens vandaan halen. Bedankt hè
Die aftakeling was al ingezet toen ik voor het eerst in jaren een race miste en ook niet meer in z'n geheel teruggekeken heb. Met dank aan de overvolle kalender.quote:
Sainz srquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sainz getekend bij Williams?
Hij is bij het motorhome van Williams gesignaleerd
@Zorroquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
Met dit weer zou hij zich als een vis in het water moeten voelen
En wat was zijn antwoord?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarom vroegen ze vorige week of de week ervoor ook aan Nando wat ze in vredesnaam met die andere auto moesten doen
Dit correct en tevens juist.quote:
Straks ga je nog vertellen dat Hulk Nederlands spreektquote:
Ik kan niet tegen het nasale stemgeluid van Stroll. Eigenlijk alles wat uit zijn mond komt is bs.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ocon
Heb weinig tegen Stroll verder
Heeft alleen een k.. karakterquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen het nasale stemgeluid van Stroll. Eigenlijk alles wat uit zijn mond komt is bs.
Ocon kan tenminste wel aardig sturen.
onze eigen rain man live verslaggeverquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik ben erg blij dat er geen zaterdagtickets voor deze race verkocht worden, anders had ik daar gezeten
Echt iets voor een echte fan toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik ben erg blij dat er geen zaterdagtickets voor deze race verkocht worden, anders had ik daar gezeten
Ben je al op Silverstone geweest?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt iets voor een echte fan toch?
Het komt weinig voor dat Stroll een heel verhaal ophangtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen het nasale stemgeluid van Stroll. Eigenlijk alles wat uit zijn mond komt is bs.
Tegen zijn respectievelijke teammaten aan jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die rol had ik vorig jaar in Zandvoort al, tis goedquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
onze eigen rain man live verslaggever
Ik heb medelijden met Bearmanquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tegen zijn respectievelijke teammaten aan ja
Ik zelf alleen nog op Zandvoort.quote:
Ga je mooi mee in de hossende menigtequote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zelf alleen nog op Zandvoort.
Ik gokquote:
Over wie gaat het? Fishipaldi?quote:
Mooie haikuquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok
Dat we niks meer gaan zien
Aan race achtig zaken
Nu
Was prima toeven daar. Iedereen was voor Verstappen, maar ik toen gelukkig ook nogquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ga je mooi mee in de hossende menigte
Waar is het mis gegaan?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was prima toeven daar. Iedereen was voor Verstappen, maar ik toen gelukkig ook nog
Wat let je?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zin om van iedereen die met een paraplu op een tribune zit dat ding af te pakken en kapot te maken.
veel werkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zin om van iedereen die met een paraplu op een tribune zit dat ding af te pakken en kapot te maken.
Deed het pijn om alle Verstappen fans te zien?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zelf alleen nog op Zandvoort.
manmanmanquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
Enige frustratie is jou niet vreemd hèquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
Nergens. Ieder zo zijn F1 fases zou ik zeggen.quote:
🤨 hele rare opmerking ditquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Deed het pijn om alle Verstappen fans te zien?
Ik denk dat er een 0% kans is dat ik nu voor het einde van de kwalificatie het circuit op kan gaan.quote:
bij het weer ookquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enige frustratie is jou niet vreemd hè
Ik voel empathie voor mensen die er wel last van hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan heb je er toch ook geen last van?
Ik heb het idee dat je meer tegen Max bent dan fan van een coureur. Dit omdat je nogal vaak wisseltquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nergens. Ieder zo zijn F1 fases zou ik zeggen.
Als de zon schijnt en ze het gebruiken als parasol. Dat is zoooooo boos makendquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
Dat stond in beeldquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Leuke feitjes: de term 'spa' voor zo'n relaxplek komt ook hiervandaan. Dank aan F1TV.
Ben meer fan van de strijd in F1. En daarnaast heb ik natuurlijk ook persoonlijke voorkeuren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je meer tegen Max bent dan fan van een coureur. Dit omdat je nogal vaak wisselt
Die nogal vlot wisselenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben meer fan van de strijd in F1. En daarnaast heb ik natuurlijk ook persoonlijke voorkeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Ikzelf zou zoiets op een andere manier uitenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben meer fan van de strijd in F1. En daarnaast heb ik natuurlijk ook persoonlijke voorkeuren.
Als ik dat over iedereen hier zou moeten zeggen ben ik een paar dagen bezig.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ikzelf zou zoiets op een andere manier uiten
Yuki heeft nogal aggresieve board radiosquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:27 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk ook dat ze Ricciardo verkiezen boven Tsunoda ivm zijn eerdere ervaring bij een topteam.
Verstappen ookquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Yuki heeft nogal aggresieve board radios
Hoop dat hij volgend jaar nog van de partij is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
Maaskantje Bottas was het met zijn groene Opel Manta Sauber
gelulquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ha die predatorquote:
Behalve als het een zonnige weer is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je naar Spa gaat zit je echt 80 procent van de tijd in de regen naar niks te kijken.
Mercedes vorige week nogquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Red Bull heeft de curfew verbroken, als 1 van de 2 toegestane keren.
Toch apart, zonder gecrashte auto.
Tweede telefoon kopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:28 schreef vosss het volgende:
Dus als iemand aanbevelingen heeft dan hoor ik het graag.
Ik zat te denken aan een chromecast/firestick/derdehands tablet van marktplaats of iets.quote:
Chromecast en F1TV nemenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een chromecast/firestick/derdehands tablet van marktplaats of iets.
Hhmz. Vanaf m'n mobiel viaplay streamen naar de tv geeft superveel microstutters. F1 tv pro gaat wel erg goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
F1Tv en chromecast werkt bij mij echt bizar slecht. Heel sloom en veel vertraging.
Chromecast (die met afstandsbediening) + de APP installeren werkt iig met F1TV perfect. Casten vanaf een ander apparaat geeft hier problemen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Hhmz. Vanaf m'n mobiel viaplay streamen naar de tv geeft superveel microstutters. F1 tv pro gaat wel erg goed.
Zou een tablet beter zijn dan een chromecast dan?
Idem.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Chromecast (die met afstandsbediening) + de APP installeren werkt iig met F1TV perfect. Casten vanaf een ander apparaat geeft hier problemen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Hhmz. Vanaf m'n mobiel viaplay streamen naar de tv geeft superveel microstutters. F1 tv pro gaat wel erg goed.
Zou een tablet beter zijn dan een chromecast dan?
Casten vanaf m’n telefoon geeft hier problemen dus ik doe de race nu via mijn laptop aan de tv.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Chromecast (die met afstandsbediening) + de APP installeren werkt iig met F1TV perfect. Casten vanaf een ander apparaat geeft hier problemen.
Dit, laptop aan de tv met HDMI kabeltje. Werkt perfectquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Casten vanaf m’n telefoon geeft hier problemen dus ik doe de race nu via mijn laptop aan de tv.
Ik had F1TV nog op staanquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zet nou gewoon VRT Canvas aan. Echte HD-kwaliteit en zo heerlijk dat taaltje.
"voorbijsteken"
Vlaamsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
"voorbijsteken"
Voordeel in deze is ook dat je geen vertraging hebt door bufferen/streamenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit weekend is de boel gratis te zien op VRT Canvas.
kanaal 52 op Ziggo, kanaal 30 op KPN
Dus dit weekend een keertje geen Buffering, heerlijk.
Kwaliteit is wat minder dan F1TV, maar toch aangezet voor het Vlaamsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
"voorbijsteken"
Calimero gedrag begint nu echt vervelend te worden inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:00 schreef Evenstar het volgende:
Het is nog niet begonnen en McLaren hangt alweer te zeuren op de radio, gras is groen.
1e klas en anders nietquote:
Even de Haasjes iets proberen aan te naaien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:00 schreef Evenstar het volgende:
Het is nog niet begonnen en McLaren hangt alweer te zeuren op de radio, gras is groen.
McLaren heeft zich heel knap in recordtijd ontwikkeld tot mokerirritant team.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:00 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb Zak Brown wel altijd al een beetje een naar mannetje gevonden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
McLaren heeft zich heel knap in recordtijd ontwikkeld tot mokerirritant team.
Ben je er morgen bij?quote:
Als ik er morgen niet bij was geweest, zat ik op dit moment niet thuis de kwalificatie te kijkenquote:
Tis pas Q1quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou een beetje regen nu niet erg vinden.
Maar?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik er morgen niet bij was geweest, zat ik op dit moment niet thuis de kwalificatie te kijken
Auto is wel gefixt, was gelukkig iets kleins.
Geen grid strafquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik er morgen niet bij was geweest, zat ik op dit moment niet thuis de kwalificatie te kijken
Auto is wel gefixt, was gelukkig iets kleins.
Its now or neverquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:11 schreef Perox het volgende:
Hey McLaren zegt Norris wat ze gaat doen in plaats van het te vragen!
Ik liet het al dan niet doorgaan van de planning niet afhangen van of die auto nog vandaag gefixt kon worden, dat was het risico gewoon niet waard. Dus het is uitgesteld naar het weekend van Zandvoort of het weekend van Monzaquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:14 schreef vosss het volgende:
Ok streamen vanaf m'n ouwe mobiel haperde ook. Dus streamen vanaf de nieuwe wat wel goed gaat.
Realiseer me nu pas dat ik dan wel kan FOK!ken met m'n ouwe telefoon tegelijkertijd.
Landon't wet?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:17 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat is normaal met regen, dan is ie niet zo snel.
Heequote:
quote:
Nouja Norris toch wel verrassend.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
Geen echte verrassingen, behalve dan dat Haas er uit ligt
De crash in Q3 zal niet geholpen hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:21 schreef Middelpunt het volgende:
Dacht dat Stroll meestal wel goed was in de regen, vandaag blijkbaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |