Goede vraag, zolang de regels voor iedereen gelijk zijn dan maakt het niet uit wat de regels zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom zijn die regels er eigenlijk? Gewoon allemaal lekker laten flexen
Dat is wel logisch, ze gaan best hard over de kerbs heen en dan is het vanzelfsprekend dat het allemaal meer beweegt dan normaal door het geweld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gek genoeg mogen ze flexen in de bochten, op de rechte stukken niet.
Mogelijk wordt dat ook door de beweging van de auto en de neus extra vergroot op beeld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 02:08 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is wel logisch, ze gaan best hard over de kerbs heen en dan is het vanzelfsprekend dat het allemaal meer beweegt dan normaal door het geweld.
Oostenrijk had gekund bedoel je neem ik aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 01:05 schreef Evenstar het volgende:
Bahrain Max 1, Perez 2
Saudi-Arabië Max 1, Perez 2
Max DNF, Perez 5
Japan Max 1, Perez 2
China Max 1, Perez 3
Miami Max 2, Perez 4
Niks aan het handje en prima resultaten voor Perez.
Hierna begon Max het ook lastig te krijgen en was de RB duidelijk niet de snelste auto.
Emilia Max 1, Perez 8
Monaco Max 6, Perez DNF
Canada Max 1, Perez DNF
Spaje Max 1, Perez 8
Oostenrijk Max 5, Perez 7
GB Max 2, Perez 17
Hongarija Max 5, Perez 7
Wel echt een heel duidelijk verschil tussen wat er mogelijk was pre-Miami (ook voor Perez) en wat er daarna is gebeurd. Het heeft echt niet alleen te maken met McLaren die dichterbij is gekomen, maar ook RB is gewoon iets kwijt. Ja Perez presteert niet goed, maar er is meer aan de hand. Zelfs in 2021 was Max niet zo aan het bitchen over de auto.
Perez is van 2 2 5 2 3 4 naar 8 DNF DNF 8 7 17 7 gegaan en dat is echt wel een flinke stap terug.
Max is van 1 1 DNF 1 1 2 naar 1 6 1 1 5 2 5 en wint al drie keer niet, iedere keer ook behoorlijk kansloos voor de overwinning eigenlijk. GB had gekund, maar de rest echt niet.
Het gaat allemaal heel stroef de laatste tijd, ook naast de baan. Het loopt absoluut niet lekker bij Red Bull en ik denk dat dat mede de oorzaak is dat Max in plaats van zijn rustige zelf, gewoon ontplofte in Hongarije. Er is absoluut sprake van een giftige werksfeer daar, dat gedonder helpt niet, dat kan je zo'n koele kikker zijn , je gaat er toch enige last van krijgen op den duur.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Oostenrijk had gekund bedoel je neem ik aan.
Dat kostte Verstappen een goede klassering in Hongarije, doordat hij daarna geen hard meer over had, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:17 schreef THEFXR het volgende:
wat denken jullie dat ze gaan testen in FP3, long runs op de harde band?
Hangt van de omstandigheden af. Als het zoals 2021 dan wel, anders gewoon vandaag kwalificeren.quote:
Het is dan ook nog droogquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
De F3 sprint is in elk geval gewoon verreden vanochtend.
Jawel. Alleen was de baan nog nat.quote:
dus niet droogquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Alleen was de baan nog nat.
Oh zo. Voor mij is dat gewoon deels nat.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Alleen was de baan nog nat.
Ze reden gewoon op slicks..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar je rijdt op een nat wegdek, dus andere regels en banden.
Tijdperk McLaren voorbijquote:
Er wordt morgen geen regen verwacht (vooralsnog).quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:38 schreef THEFXR het volgende:
vier set inter en twee set wets voor de race, als hij wet track wordt verklaard
Kun je beter zitten dan bij Sauber/Audiquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sainz getekend bij Williams?
Hij is bij het motorhome van Williams gesignaleerd
Koos, waarom is dit geen goed idee?quote:
Had ie dat dan?quote:
Papa, kan je de mercedes team kopen voor mequote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zit hij toch eens in een echte Mercedes
Denk eerder Daddy cashquote:
Dat F3kampioenschap had men toch ehhh geregeld?quote:
Zie post #59quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat F3kampioenschap had men toch ehhh geregeld?
Klopt, maar zelfs dan moet je het alsnog doenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat F3kampioenschap had men toch ehhh geregeld?
Tegenwoordig sneller dan Fernando!quote:
Ja verdomme, ik was heel dat F1 helemaal vergeten dankzij de OS, nu moet ik weer een scherm ergens vandaan halen. Bedankt hèquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ouwe koeien uit de sloot halen![]()
@:Nattekat
Oconquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:45 schreef FireFox1 het volgende:
De vraag is altijd wie je het minst gunt; Ocon of Stroll.
Daarom vroegen ze vorige week of de week ervoor ook aan Nando wat ze in vredesnaam met die andere auto moesten doenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tegenwoordig sneller dan Fernando!
vergeten, je takelt af als fan?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik was heel dat F1 helemaal vergeten dankzij de OS, nu moet ik weer een scherm ergens vandaan halen. Bedankt hè
Die aftakeling was al ingezet toen ik voor het eerst in jaren een race miste en ook niet meer in z'n geheel teruggekeken heb. Met dank aan de overvolle kalender.quote:
Sainz srquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sainz getekend bij Williams?
Hij is bij het motorhome van Williams gesignaleerd
@Zorroquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
Met dit weer zou hij zich als een vis in het water moeten voelen
En wat was zijn antwoord?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarom vroegen ze vorige week of de week ervoor ook aan Nando wat ze in vredesnaam met die andere auto moesten doen
Dit correct en tevens juist.quote:
Straks ga je nog vertellen dat Hulk Nederlands spreektquote:
Ik kan niet tegen het nasale stemgeluid van Stroll. Eigenlijk alles wat uit zijn mond komt is bs.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ocon
Heb weinig tegen Stroll verder
Heeft alleen een k.. karakterquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen het nasale stemgeluid van Stroll. Eigenlijk alles wat uit zijn mond komt is bs.
Ocon kan tenminste wel aardig sturen.
onze eigen rain man live verslaggeverquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik ben erg blij dat er geen zaterdagtickets voor deze race verkocht worden, anders had ik daar gezeten
Echt iets voor een echte fan toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik ben erg blij dat er geen zaterdagtickets voor deze race verkocht worden, anders had ik daar gezeten
Ben je al op Silverstone geweest?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt iets voor een echte fan toch?
Het komt weinig voor dat Stroll een heel verhaal ophangtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen het nasale stemgeluid van Stroll. Eigenlijk alles wat uit zijn mond komt is bs.
Tegen zijn respectievelijke teammaten aan jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die rol had ik vorig jaar in Zandvoort al, tis goedquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
onze eigen rain man live verslaggever
Ik heb medelijden met Bearmanquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tegen zijn respectievelijke teammaten aan ja
Ik zelf alleen nog op Zandvoort.quote:
Ga je mooi mee in de hossende menigtequote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zelf alleen nog op Zandvoort.
Ik gokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |