NOS hypemachine.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Outsider voor een medaille. Natuurlijk.
4e op het WK vorig jaar!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Was dat wel een WK waar de wereldtop aanwezig was? Zwemmen zijn ook allemaal outsiders op basis van dat WKquote:
Haha, ik heb werkelijk geen ideequote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was dat wel een WK waar de wereldtop aanwezig was? Zwemmen zijn ook allemaal outsiders op basis van dat WK
Wie?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
(lol) dat lijkt me niet heel realistisch nee.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wegman. NOS hyped het weer tot een behoorlijk niveau.
Alsof Dione weet wie Markus is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:54 schreef Pistolero het volgende:
Echt schaamteloos hoe van Dijk hier wordt neergezet als een soort heldin die een fantastische comeback heeft gemaakt.
Gaan we Markus of Gunnewijk nog benoemen of hoe zit dit?
Vanmiddag ook al, haar traject naar de OS was volgens Roxane poëzie.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:54 schreef Pistolero het volgende:
Echt schaamteloos hoe van Dijk hier wordt neergezet als een soort heldin die een fantastische comeback heeft gemaakt.
Dat moet je aan Gunnewijk vragen, lijkt me, niet aan van Dijk..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:54 schreef Pistolero het volgende:
Het moet waarschijnlijk gezellie blijven in de avondshow.quote:
Je kan toch op zijn minst vragen of het achteraf niet tegen beter weten in was ofzo. Dit was wel heel erg één grote lofzang.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat moet je aan Gunnewijk vragen, lijkt me, niet aan van Dijk..
Oh, zeker, een kritische vraag mocht blijkbaar niet, maar de vraag of ze had moeten starten, lijkt me vooral voor Gunnewijkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je kan toch op zijn minst vragen of het achteraf niet tegen beter weten in was ofzo. Dit was wel heel erg één grote lofzang.
Annemiek heb ik niks mee nee. Het schuurt ook nooit, dat is jammerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:10 schreef Slobeend het volgende:
Saaie show zeg, Annemiek is ook helemaal niet geschikt als analist vind ik. Saai en weinig bijzonders te melden.
Dan kun je beter iemand als Wennemars daar neer zetten, maar daar is vast ook niet iedereen blij meequote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Annemiek heb ik niks mee nee. Het schuurt ook nooit, dat is jammer
OS / [ VRT 22:00 ] Paris by night #1 Bij de Belg.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:36 schreef Riofan83 het volgende:
Vroeger keek ik altijd uit naar de talkshow op de late avond tijdens Olympische Spelen, maar dat hoeft deze twee weken niet meer. Wat een treurige toestand in een lelijke studio en ja-knikkers als gasten. Zet inderdaad even wat tegengas aan tafel, pfffff.
Hij heeft ook een aardige alimentatie op te hoesten maandelijks.quote:Op zondag 28 juli 2024 00:20 schreef golfer het volgende:
Dione babbelt vooral en moet haar rijtje dat op het briefje voor haar ligt helemaal afwerken.
Onhoudelijk heel erg zwak.
Leuk voor Douwe Bob dat hij 16 dagen kan spelen.
Ik heb hem vrijdag nog gesproken toen hij bij ons (Caprera) kwam optreden.
Leuke jongen.
Dat is de crime tegenwoordig. Alles en iedereen moet gezellig doen of zijn. Rappers bij de avondetappe en overal BNérs of schijtlustige schlagers. De meiden/verslageefsters krijgen veren in hun reet en pluimen omdat ze het zo leuk doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het moet waarschijnlijk gezellie blijven in de avondshow.
Harmen Siezen en Koos Postema met het ontbijtprogrammaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:36 schreef Riofan83 het volgende:
Vroeger keek ik altijd uit naar de talkshow op de late avond tijdens Olympische Spelen, maar dat hoeft deze twee weken niet meer. Wat een treurige toestand in een lelijke studio en ja-knikkers als gasten. Zet inderdaad even wat tegengas aan tafel, pfffff.
Alleen Olympische kampioenen mogen aan die tafel zitten en ik kan me niet herinneren dat 1 van die 2 dat is geweest.quote:Op zondag 28 juli 2024 07:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henk Grol en Dumoulin over 4 jaar graag
Had 'ie niet ook random een vrouw aangevallen in de supermarkt? Je imago is toch ook wel je handelsmerk als artiest.quote:Op zondag 28 juli 2024 03:57 schreef geitenbrei het volgende:
Je kunt het nooit voor iedereen goed doen, ook niet als booker voor de NOS.
Z'n talent lijkt me relevant, wat hij allemaal heeft rondgeneukt minder.
Ik vind het één van de betere muzikanten die we hebben in Nederland.
Verder wel een zoetsappige bedoening idd, maaar hadden we het echt anders verwacht? Dit is inmiddels de zesde spelen die ik bewust kijk, volgens mij waren de talkshows altijd een beetje zoet. Ik ga ervan uit dat Zonderland en Van Vleuten er vaker zitten? Ipv Van Vleuten had ik liever Dumoulin. Maar die is geen olympisch kampioen geworden, en dat hebben die andere twee gemeen.
Hoe groot is een Puck?quote:
Gouden tijdenquote:Op zondag 28 juli 2024 14:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Harmen Siezen en Koos Postema met het ontbijtprogramma
Die heeft nog het geluk dat Mart Smeets er niet meer zit. Die had dan er een Manon Flier interview van gemaaktquote:Op zondag 28 juli 2024 22:39 schreef Abrikozentaart het volgende:
Had niemand Puck in bescherming kunnen nemen, en haar niet aan tafel zetten.
Puck lijkt mij wel volwassen genoeg om dit zelf te kunnen beslissen of dit verstandig is of niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:39 schreef Abrikozentaart het volgende:
Dit is natuurlijk wel exposure.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:39 schreef Abrikozentaart het volgende:
Die een bal in zijn kruis kreeg. Kon er i.i.g nog wat gelachen worden.quote:
Haase en Dumoulin, beiden konden ze op hun eigen manier de last van topsport niet dragen.quote:
Ik vind het voor Dumoulin wel een belediging om hem op wat voor manier dan ook te vergelijken met Haasequote:Op zondag 28 juli 2024 22:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Haase en Dumoulin, beiden konden ze op hun eigen manier de last van topsport niet dragen.
Vind dat ze het goed doet. Die moet je wel lief en leuk vinden.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:39 schreef Abrikozentaart het volgende:
Maar de traan, de traan.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Man man man, je hoeft dit niet te laten zien als zij er zit.
NOS is op zoek naar de traan.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Man man man, je hoeft dit niet te laten zien als zij er zit.
Ik ken iemand uit Amersfoort die eigenljjk ook vrijwel zeker zilver gaat winnen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:48 schreef -XOR- het volgende:
Ah Puck komt uit Amersfoort. Ik ken nog iemand uit Amersfoort op een fiets die ook wel eens niets wint.
Ze heeft ook altijd leuke videos op youtube over parcoursen bij het veldrijden.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind dat ze het goed doet. Die moet je wel lief en leuk vinden.
Echt ballen ja... en die komt over 4 jaar nog aan de beurt voor goud hopelijkquote:Op zondag 28 juli 2024 22:48 schreef Faraday01 het volgende:
Puck is een grote mevrouw dat ze hier gaat zitten vanavond!
Nah, dan was het not dun geweest.quote:
Wel afwachten hoe de verhouding dan is met het wielrennen op de weg. Daar is normaal toch meer geld te verdienenquote:Op zondag 28 juli 2024 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt ballen ja... en die komt over 4 jaar nog aan de beurt voor goud hopelijk
Toerritje.quote:
Echt geen woorden voor... totaal geen gevoel voor nuance, wat in dit geval toch wel zeker aanwezig is.quote:
Dat ze er überhaupt sporters mee lastig vallen, gooi jezelf weg zeg.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt geen woorden voor... totaal geen gevoel voor nuance, wat in dit geval toch wel zeker aanwezig is.
Ook nog de tegenstander er mee lastig vallen.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ze er überhaupt sporters mee lastig vallen, gooi jezelf weg zeg.
Dit ook jaquote:Op zondag 28 juli 2024 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vooral dat ze de tegenstanders ernaar gaan vragen. Zijn teamgenoot is dan nog wel te begrijpen.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |